Z pohľadu Rachel:
Keď som zbadala tie oči hneď sa mi vybavili spomienky. Bol to Dan, ten Dan, ktorý vo mne zabil tú poslednú kvapku radosti zo života, ktorá sa vo mne nachádzala.Ten Dan ktorého som kedysi tak milovala pre ktorého som bola schopná spraviť všetko.Stretla som ho keď som mala najhoršie obdobie života.Prišla som o rodičov, tetu a všetkých kamarátov, jedine Candace zostala.
Zo začiatku bol milý, pozorný a bol mi veľkou oporou. No každé ovocie raz zhnije.Rýchlo som pochopila, že Candace mala pravdu v tom že on nie je taký ako sa zdal byť.
Každý deň ma vozil do školy a zo školy-najskôr som si myslela ze to robí preto lebo chce byt dobrý priateľ ale až neskoro som si uvedomila že to robí preto aby som mu nemohla utiecť. Raz som odišla skôr zo školy aby som mohla utiecť preč. Ale Dan ma našiel a zbil ma tak že som nemohla ísť týždeň do školy. Candace mi chcela pomôcť ale ja som jej to nedovolila, nechcela som aby zbil aj ju.Jediné na čo som mu bola dobrá bol sex.Bola som ako jeho hračka.
Po troch mesiacoch som ho omrzela a našiel si inú obeť. Cítila som sa tak ponížene, nemala som už chuť žiť. Naštastie tu bola Candace, ktorá mi veľlmi pomohla za čo som jej vďačná. No ani Candace nedokáže zastaviť nočné mory, ktoré mávam každú noc.
Prečo keď už som bola celkom v poriadku tak príde on a všetko dojebe?
Chcela som mu niečo povedať ale spanikárila som a vybehla som von na záhradu. Bežala som najrýchlejšie ako som mohla ale dobehol ma. Potiahol ma za vlasy a chytil pod krk. Vedela som že už je zle.
"Dlho som ťa nevidel Rachel" povedal s úškrnom na tvári "Chýbala si mi" povedal a stlačil mi zadok a dýchol mi na krk.
"Ale ty mne nie" povedala som s odporom v hlase.
"No tak veď nebuď hneď taká ostrá.Nepotrva mi to až tak dolho,takže sa uvolni."
Preglgla som a pripravila sa na najhoršie. Zrazu ma začal ťahať niekde preč.
"Nechaj ma ja s tebou nikam nepôjdem"
"To sa ešte uvidí" povedal s úškrnom na tvári.
"NIE!!!" zakryčala som.
"Drž hubu !" Povedal a dal mi ruku pred ústa.
Začala som nekontrolovane plakať.Vedela som že toto neskonči dobre.
Z pohľadu Candace:
Došla mi Tequila a tak som sa rozhodla si ísť po ďalšiu chcela som sa spýtať Rachel či nechce aj ona ale nikde som ju nevidela tak som si zobrala len ja. Zrazu sa mi zatočila hlava a prišlo mi zle. Išla som sa teda nadýchať čerstvého vzduchu na záhradu, keď som započula výkrik. Dobre som poznala tento krik, bola to Rachel. V tom momente som zbadala toho hajzla. Rozbehla som sa smerom k nim a snažila som sa Rachel pomôcť.Pokúsila som sa ho od nej odtrhnúť ale zhodil ma na zem a začal do mňa kopať. Aj ja som začala kričať o pomoc.
Z pohľadu Rachel :
Videla som ako zhodil Candace na zem a kopol do nej. Začala som kričať ešte viac.
Zrazu pribehol nejaký chalan a odtrhol Dana od Candace. Začali sa spolu biť. S neznámim to nevyzeralo veľmi dobre ale keď to Dan najmenej čakal dal mu podpásovku.
Dan sa zobral na odchod ale ešte pred tým na mňa zakričal: "Pre tento krát ti dám pokoj ty kurva"
Stála som tam ako onemená a pozerala som sa ako ten hajzel odchádza. Prečo? Prečo sa musí vrátiť keď sa už všetko zdalo byť v poriadku ? Znova mi ničí život.
YOU ARE READING
Hidden Secrets (JBFF)
Teen FictionObaja mali ťažké dospievanie,ktoré sa nezaobišlo bez následkov. Obaja o svojej minulosti radšej mlčia. Ona je citlivá a ľahko zraniteľná. On je arogantný a sebecký. Majú toho toľko spoločného a predsa sú odlišný. Čo ich spojí ?