O.M.G

229 17 7
                                    

Prepáčte že nám to tak dlho trvalo ale nemali sme moc času, preto sme si dali na tejto časti veľmi záležať. Dúfame že sa vám bude páčiť :)

Z pohľadu Justina:

Ešte stále so smiechom som sa otočil k Rachel a Candace. Rachel vyzerala celkom odvážne na to v akej situácii sa nachádzala narozdiel od Candace. Počkať. Kde je Candace ? Asi je niekde s Ferdom, výborne aspoň nebude otravovať Rachel, aj keď čo sa týka sexu pri nom človek nikdy nevie. Pozrel som sa Rachel do očí, tvárila sa až moc vážne. V tom mi to doplo, Candace tu nie je - utiekla. Prečo sa nezachránila Rachel ? Ja ju nechcem zabiť ale po tom to asi budem musieť. Začal som sa k nej plížiť ako tiger (predstavte si Slow motion - to je zpomalený záber) Zrazu sa začala obzerať po zemi, žeby sa Candace schovala do hrobu? Aspoň ju tam nebudem musieť hádzať. Keď už som bol blízko pri nej, schmatla zo zeme opätok a tvárila sa ako keby ma chcela s ním zabiť. Vážne ona si myslí že mna Justina Biebera môže afektovaná pipka zabiť opätkom? Síce je to vtipné ale teraz neni čas na srandu, musím zistiť kde je Candace. Chcel som po Rachel  zvriesknuť, kludne ju aj dokopať na zemi aby som zistil kde tá blondatá krava je. Určite utiekla no šak keď ju nájdem tak ju chytím. Započul som ženský výkrik, myslel som si že to bola Rachel ale potom som si uvedomil že to nebol krik ale kvik, áno kvik a nezdá sa mi že Rachel má prasačie bunky takže to muselo byť:

A)Rachel mutuje  

 B)Fredo oprel nejakú babku o strom  

 C)Lil si prdol  

 D)Bola to Candace  

E)je tu stádo prasiat    

Mal by som prestať s tou trávou, odkedy znie prd ako kvik ? Aj keď pri Lilovi človek nikdy nevie, tak ako pri Fredovi. A kde je vlastne Fredo ? Že by fakt oprel nejakú babku o strom ? Až keď som započul druhý výkrik, vtedy sa to stalo, Rachel začala utekať tiež.

Z pohľadu Rachel:

Stál na mieste a nad niečim rozmýšlal, čakala som všeličo až na to že sa zastaví a bude premýšlať, možno vymýšla plán ako ma zabiť, asi sa mu pochovanie za živa so smradlavou mŕtvolou poštára Árona nezdá moc kreatívne. Rozmýšlala som že vezmem roha pretože mám celkom šancu aj keď môj život už nemá cenu. ale takto zomrieť nechcem, veď kto by chcel vyť pochovaný úchylom, fetákom, mudrlantom a sexi debilom? Radšej sa nebudem pokúšať o útek, nechcem Candace skaziť jedinú šancu na život. Určite sa len potkla o nejakú haluz, veď vlastne po lese beží  napitá, nahúlená a bosá Candace, takže sa nedivím že takl vykríkla. Radšej sa nechám zabiť ako by som jej mala zničiť šancu na úžastný život. Keď som započula Candacin druhý výkrik, došlo mi že to nebola len nejaká halúzka o ktorú sa potkla. Ani neviem ako a už som bežala. Obrátila som sa že či za mnou nikto nebeži, najskôr som nikoho nevidela ale potom som si všimla že sa Justin rozbieha ako býk, to neveští nič dobré. Rozbehla som sa ešte rýchlejšie ale v tých opätkoch to nebolo moc jednoduché. Ešte raz som sa obzrela a zbadala som že Justin je len pár metrov odo mna. Vtedy mi to zaplo. Otočila som sa a hodila som do neho Candicin opätok. Na neštastie sa vyhol ale využila som jeho nepozornosť a hodila som do neho daľší, ten som trafila presne do terča (medzi nohy)  Ten sa od bolesti zvalil na zem a začal nadávať. Myslela som si že teraz mi už nikto a ani nič nezabráni v mojom úteku, ale ako vidím tak som sa mýlila kedže som zbadala že niekto čierny sa po mne rozbehol. To bude určite ten úchyl Fredo, ten bude mať dobrú kondičku, veď keď nahána toľko báb, No keď sa prblížil, zistila som že to je ten feták a vrah Lil. Radšej som po nom hodila obydve moje štekle. Tie ho trafili do hlavy a spadol na zem tiež. Keď som bola už skoro pri lese otočila som sa aby som sa pozrela na svoje dielo. Videla som ako Justin pomáha Lilovi vstať otočila som sa a začala som znova utekať, keď som do niekoho narazila. Bol to beloch a jediný beloch z tejto tlupy sedlákov, ktorý to mohol byť bol Chaz. Chytil ma za plecia a začal ma tahať k tým dvom debilom, autu, hrobu, k mojej smrti. Keď už sme boli skoro pri Justinovi, ktorý už zatínal päste od zlosti tak sme započuli ako niekto krčí O.MÁÁJ.GÁÁŠ samozrejme kto iný by to mohol byť okrem Candace. Všetci sme sa otočili k lesu a zbadali sme niečo čo sme nemali zbadať.

Z pohľadu Candace:  

Bežala som k lesu čo mi nohy stačili. Keď som vbehla do lesa musela som spomaliť, pretože blbé halúzky mi kazili pedikúru. Ach prečo musia byť v lese halúzky? Začala som v duchu nadávať, keď tu zrazu mi dačo biele, lepkavé,teplé pristálo na ruke. Od strachu som vykríkla. Toto veľmi dobre poznám. Začala som sa obzerať odkial to na mna šplechlo ale nikoho som nemohla nájsť. Čo to potom mohlo byť ? Som si istá že je to čo si myslím že je, v tomto sa nemýlim, nikdy. Mala by som radšej čo najrýchlejšie odtialto vypadnúť a zavolať Rachel pomoc. Ona pomohla mne ja pomôžem jej. Ale najskôr musím nájsť niečo s  čím si to semeno utriem. Zbadala som lopúchy. Keď som sa k nim dostala, znovu som vykríkla. Myslím si že pri tom čo som zbadala by kričal aj nemý. O.MÁÁJ.GÁÁŠ.  O.MÁÁJ.GÁÁŠ.  Dúfam že toto všetko je len nočná mora ale myslím si že v sne by mi na ruku nepristálo Fredove semeno. Chápem že je úchyl ale ísť si robiť dobre do lesa o polnoci, keď jeho kamaráti zakopávajú mŕtvolu starého poštára a chystajú sa zakopať dve sexice, tak to mi moc normálne nepríjde. Keď si uvedomil že na mna vystrekol semeno, usmial sa popod fúz a začal ma obchytkávať po celom tele. Začala som kričať ale zapchal mi rukou ústa. Naštastie rukou. Začal zo mna strhávať oblečenie, snažila som sa brániť ale bol moc silný. Dúfam že to apoň  bude posledný krát stáť za to.

Z pohľadu Justina:

Zdalo sa mi to alebo Candace práve zakričala z lesa O.MÁÁJ.GÁÁŠ ? Prečo by niekto kričal O.MÁÁJ.GÁÁŠ keď mu ide o život? A kde je Fredo ? Toto sa mi nezdá radšej to pôjdem skontrolovať.

"Lil, Chaz, strážte Rachel ja sa idem pozrieť odkial to išlo a uistite sa že nemá opätky." Povedal som a rozbehol som sa k lesu.

Och bože za túto noc som sa nabehal viac ako Fredo za celý rok za babami, a to len kvôli týmto dvom nenormálnym čajočkám. Keď som započul Fredove vzdychy a stony, hneď mi došlo koľká bije. Vedel som že je nadržaný ale až že oprel Candace o strom tak to som teda nevedel. Nikdy som si nemyslel že niečo takéto zbadám. Ako že porno live mi nevadí ale vidieť Freda ako niekoho opiera v lesíku o strom tak po tom som teda fakt netúžil. A tom som si myslel že z mojích možností, bude táto najnepravdepodobnejšia.

"Nechceš si to aj natočiť ?" Z mojich myšlienok ma vyrušila Rachel.

"Ako si sa sem dostala? " Opýtal som sa jej dosť nasrato, jasne som predsa chalanom povedal nech ju strážia.

"Žeby nohami ?" "A ovládam karate aby si vedel." Odpovedala Rachel.

Prekrútil som nad tým očami a vybral som si z vačku mobil, Rachel nemala najhorší nápad. Vybral som si z vačku mobil a zapol som kameru. Všimol som si že Rachel už stihla zo zeme zobrať nejakú haluz. Rozbehla sa smerom k Fredovi. Odtrhla ho od Candace a spravila niečo, čo by nechcel nijaký muž zažiť. Udrela ho haluzou do vajec. Fredo od bolesti padol na zem a začal kričať: "Ty suka, ty bezcitná sviňa, ako si mi to mohla spraviť, poškodiť môj nástroj, moju pýchu, môj život, moju jedinú lásku."

Po Fredovom náreku som sa začal smiať ako hovado a padol som na zem.Keď som sa konečne spamätal, zbadal som Rachel ako objíma bezvládnu Candace. Už som sa dosmial. V tom začala Rachel kričať Candicino meno a plakať ešte viac ako som si myslel že sa ešte vôbec dá.

Cica&Mica♥

Hidden Secrets (JBFF)Where stories live. Discover now