Run from grave

278 12 6
                                    

Z pohľadu Justina:

Sedel som na gauči a obzeral si tie dve babi- hlavne tú brunetku, myslím že sa volá Rachel. Bola niečím zaujímavá aj jej kamoška bola kus ale tú brunetku som chcel viac.Videl som že aj Fredo má o nu záujem, preto ju chcem ešte viac. Zaujímalo by ma čo mal s nou Chaz veď Chaz je ako chodiaca biblia, možno sa divíte ako to že robí s nami takýto biznis, on je skôr náš účtovník ale keď sa najebe je s ním sranda.

"A ako ti už len Chaz mohol pomôcť Rachel ?" Neodolal som a spýtal som sa.

Rachel sa pomrvila na sedačke a zatvárila sa znepokojene, dokonca sa jej na chvíľu v tvári myhla bolesť a smútok. Možno pôsobím ako debil, možno ním aj som. Ale okrem sexu viem aj dobre čítať z tváre a poznám keď mi niekto klame. Zrazu som započul z chodby buchot, do obývačky vošiel ten kokot Twist aj z mŕtvolou v igelite. Smrdelo to jak hovado. Nechápem na čo mi to sem dovliekol.

"My už radšej pôjdeme" Počul som Rachelin hlas a videl som ako smeruje k dverám.

Rýchlo som sa jej postavil do cesty.

"To si nemyslím, prosím usaďte sa u nás" Povedal som zo zlomyselným úsmevom.

Oni si vážne myslia že ich len tak nechám ísť, po tom čo videli. S týmito babami bude ešte zábava. Ale najskôr si to idem vybaviť s tým kokotom.

"Fredo postaraj sa o babi ale nie tak, ako to ty rád, na to budeš mať ešte dosť času" Povedal som mu pretože presne viem čo by on rád  s nimi spravil.

"Čierna huba poď sem" Zakričal som na Lila jeho prezývkou, áno rád vymýšlam prezývky, táto sa mi obzvlásť vydarila.

Lil na mňa pozrel nenávistným pohľadom a nasledoval ma do kuchyňe. 

"Justin kde si zohnal tie štetky, poznám každý bordel v tomto meste ale tieto nepoznám a ver mi že tieto by som si určite pamätal" Síce je kokot ale má pravdu.

Ale teraz som tu na to aby som mu vypláchol žalúdok.

"Tak ty mi tu donesieš smradlavú múmiu a ešte mi tu hovoríš a tvojich známostiach ?"

"A na čo mi tu nosíš mŕtvolu na koberček ?" 

Videl som ako preglgol a uhol pohľadom.

"No-um-hm, vieš nastala taká menšia komplikácia." Povedal Lil 

"Kurva Lil čo vykokci sa, čo si zase dojebal ?" Zakričal som, až ho striaslo.

"No vieš ja som omylom zabil niekoho iného" Vykoktal zo seba Lil.

"Čo si nerozumel na tom že máš zabiť Mikea Owensa ?" 

"Koho si teda zabil Lil ?" Zkrýkol som po ňom.

"No to bolo tak, že on vychádzal z domu jeho sestry a vieš zo zadu sa vážne podobajú."

"Koho si zabil ?" Opýtal som sa so zdvihnutím obočím.

"Ja neviem meno ale bol to nejaký starý dedko."

"Ako si môžeš spliesť starého dedka s potetovaným chlapom ?"

"Veď ti hovorím že sa veľmi podobali."

Rozbehol som sa do obývačky a išiel som sa pozrieť, kto bol ten neštastník. Rozmotal som ho z igelitu a zistil som, kto to bol.

"Ty si zabil starého poštáka Árona !!" Zahučal som na Lila.

Rachel na mňa pozrela ako na debila.

"Čo Rachel, chcela by si ho zakopať ?" Spýtal som sa so zlomyselným hlasom.

"N-Nie" Odpovedala.

Hidden Secrets (JBFF)Where stories live. Discover now