Розділ 3

33 1 0
                                    

Прийшов до тями хлопець уже на лікарняному ліжку. Неприємне біле світло,що відбивалось від таких ж білих стін сильно разило очі,Нік зажмурився. Біля ліжка сиділа мама,побачивши,що син прокинувся,вона пішла кликати лікаря.
Хлопчина не знав скільки він спав,але відчував,що це було нелюдськи довго. Коли очі трішки звикли до світла,він почав розглядати кімнату. Хоча,"кімната"занадто голосно сказано. Так,просто приміщення. У ньому стояло ліжко,яке жахливо скрипіло і було доволі незручним,біля якого стояла тумбочка і крісло. Більше тут нічого не було. Страшно білі стіни і величезне вікно,старе,як цей світ. Від кожного подиху вітру воно наче здригалося,та ще й з такою силою,що здавалося-випаде і розлетиться на шматочки.
Микиті пересохло в роті,побачивши воду на комоді,хлопець хотів попити. Щоб дістати пляшку потрібно було сісти. Але тут хлопець відчув,що йому чогось не вистачає. Його тіло стало чужим,мов би зменшилось.
У цей момент у кімнату зайшов лікар з мамою.
-Доброго дня,Микито.
Чоловік виглядав на 40 років,мав сиву борідку і волосся. Сам був високим і трішки повненьким. Говорив спокійно,врівноважено,впевнено.
-Мене звати Микита Сергійович,тож ми з тобою-тезки. Ти пам'ятаєш,що трапилося?
-Так. Але я хочу дещо спитати
Хлопець помітно нервував,він здогадувався що може почути. Було складно вимовити ці слова:
-Що з моїми ногами? Чому я їх не відчуваю? Я ж буду ходити? Правда?
Лікар мовчав. Але сказав ж.
-Ти потрапив в аварію,в таких ще ніхто не виживав. Не знаю що змусило тебе так боротися за життя,але ти молодець. Ми зробили все,що...
-Що з моїми ногами?!!!
Нік вже кричав.
-Тихо. Нерви твоїх ніг частково відмовили,було пошкоджено нижню частину спинного мозку. Якщо зробити негайну операцію,ти будеш ходити. Але часу обмаль. В Україні такі операції не роблять,лише в Ізраїлі. І попереджаю-це небезпечно.  Ризик того,що ти можеш померти дуже великий.
Тут втрутилась мама. Вона ридала.
-Як ж ви можете таке казати. Він ще не відійшов від операції. Він був у комі!!! А ви йому про смерть!!
Далі хлопець більше нічого не чув. Він настільки знервувався,що втратив свідомість. Знову...

Переплисти мореWhere stories live. Discover now