-Drrrrr -zadzwonił budzik Anaid o 6 rano.
-Tylko nie to... -zawyła cicho Anaid wyłączając budzik.
Wstała z łóżka i poszła do łazienki umyć twarz. Zaraz po tym wróciła do swojego pokoju, otworzyła szafę i przeleciała ją wzrokiem od góry do dołu szukając jakiś ubrań. Po kilku sekundach zastanowienia wyciągnęła z szafy szare rurki,białą bluzkę i białe superstary po czym szybko się w to ubrała. Pomalowała się i uczesała swoje czarne włosy.
Poszła do kuchni i wzięła łyk wody, na śniadanie nie miała juz czasu. Poszła spowrotem do swojego pokoju, chwyciła swoją torebkę i spojrzała w lustro usmiechając się do siebie.
Wyszła z domu. Z domu w którym mieszka jej mama i tato. Tato Anaid jest bardzo bogaty,ma dużą firmę. Anaid ma starszego brata który juz z nimi nie mieszka, ma długie czarne włosy, jasną cerę jest dość chuda. Niestety ma uczulenie na orzechy więc musi uwarzac.
No wiec wyszła z domu i szła do szkoły, jak codzień.
Gdy juz doszła do terenu szkolnego szła ścieżką do wejścia glownego. Weszła do szkoły i skierowała się do szatni gdzie jak zwykle siedziała cała jej klasa. Wsyscy się z nią przywitali. Anaid była bardzo lubiana w szkole, ale nie miała ulubionej przyjaciółki ani chlopaka. Uważała, że w szkole nie ma nikogo takiego kto mógłby być kimś więcej niż tylko kolegą, nie to że poniżała innych, po prostu nie chciała.
Zadzwonił dzwonek na lekcje. Na pierwszej Anaid miała historię.
Usiadła w ostatniej ławce i jak zwykle wyciągnęła telefon. Do klasy weszła pani, która juz na poczatku lekcji zapowiedziała ze będą robili cos innego niż zwykle. Zaciekawiło to Anaid. Pani włączyła opowieści różnych uczniow o temacie z historii każdy miał tam konto i wypowiadał się na różne tematy. Gdy tak to przeglądali Anaid nagle zauważyła, że jedna dziewczyna która się tam wypowiadała ma na zdjęciu profilowym jej zdjęcie. Coś jej tu nie grało. Przez wszystkie następne lekcje o tym myślała.
Gdy wróciła do domu odrazu włączyła swojego różowego laptopa i weszła na ta stronę. Szybko odnalazła tą wypowiedź i weszła na konto dziewczyny by upewnić się czy to na pewno jej zdjęcie. Dziewczyna miała nick:sel1999
Włączyła dokładniejsze informacje o dziewczynie miała na imię Selene Brick. I miała 16 lat.
Anaid postanowiła napisać do niej na facebooku.
"Hej jestem Anaid jak widzisz. Zadziwia mnie nasza podobność. Jesteś prawdziwa?"Anaid brakowało słów by napisać coś więcej.
CZYTASZ
Bratnia dusza
Teen FictionAnaid jest 16-letnią dziewczyną pewnego dnia zdarza się coś, co może odmienić jej życie...