Kapitel 4

2.6K 62 1
                                    

Jeg havde lige fået den største skideballe nogensinde
Jeg har verdens strengeste forældre jeg er 16 år gammel og må ingen gang sove med en dreng og jeg havde overhoved ikke lukket ham ind han kom selv ind, men mine forældre stoler ikke på mig eller på hvad jeg siger.

***

-LANE! Kom lige (råber Mike inde fra hans værelse)
-hvad skal jeg røvhul!?
-jeg vidste ikke du var typen der gav engangknald (han grindede)
-STYR DIG MIKE!
-HAHAHAHA jeg troede ikke du var så billig!
-HOLD KÆFT DU EN IDIOT!
Jeg løb grædende ud af rummet, hvordan kunne han overhoved få sig selv til at sige den slags jeg hans fucking lille søster!

***

-MIKE, LANE, KOMMER I HER NED OG TAG NOGET PÆNT TØJ PÅ!

Om jeg orkede nu skulle vi sikkert have en familie middag den værste af slags!
Når men fuck det tænker jeg, så jeg tog et par mørkeblå jeans på og en rød stram trøje.

***

-Lane kan du lige skynde dig at sætte tallerknerne på bordet!
-yes yes

Vent lige lidt der er 7 tallerkner og vi er kun 4?!

-MOAR! Hvorfor er der 7 tallerkner vi er da kun 4?
-jeg har inviteret vores nye naboer over til middag, og skynd dig så!
-HVAD!
-ik mere brok, kom nu igang!

ER HUN SERIØS! Jeg tror jeg skal dø! Hun kunne ligeså godt bare skyde mig! Hun har inviteret den største fuckboy over med hans forældre!

(Det ringer på døren)

-LANE går du over og åbner?!
-Ej mor!
-afsted og det skal være nu!!

Jeg løber alt hvad jeg kan op at trapperne og løber ind på toilettet og smækker døren. Jeg kan simpel hen ikke for mig selv til at åbne den dør, bare tanke om hans arrogante, charmerende, frække smil der dukker op Når jeg åbner døren gir mig kvalme, men på samme tid også sommerfugle i maven.

Jeg kan hører at hoveddøren bliver åbnet.
FUCK MIT LIV, jeg kan ikke få mig selv til at gå der ned.
Jeg kan hører fortrin på trappen og en der åbner døren ind til et værelse, jeg går stille og roligt hen til toilet døren og åbner den på klem og kan se Luke der står inde på mit værelse, jeg river døren op og gå ind.

-HVAD FANEN LAVER DU PÅ MIT VÆRELSE
-jeg kom bare op for at hente dig, slap af smukke
-spar på dine komplimenter de hjælper ikke på mig jeg er ikke den type pige der går i seng med arrogante drengen!
-vi ved jo begge to godt at du gerne vil i seng med mig smukke indrøm det bare! "Frækt smil"
-sorry skat jeg knepper ikke arrogante drenge
-"skat" det kan jeg lide at hører "frækt smil"
-skyd dig selv Luke!

***

Vi er halvvejs gennem middagen, jeg sidder ved siden af Luke.
Det gir et spjæt op gennem hele kroppen da jeg kan mærke Luke der ligger sin hånd på mit inderlår.
Jeg skubber til ham og prøver at fjerne hans hånd men Gud hvor er han dog stærk! Han har sin hånd et meget privat sted lige nu, og han kører sin finger op og ned, Gud hvor var det bare dejlig men det var HELT FORKERT for det første var det ham og for det andet SAD MINE FORÆLDRE LIGE OVERFOR!

-jeg skal lige på toilettet (siger jeg og skynder mig)

***

Jeg står og vasker mit ansigt og læner mig op at væggen, jeg kan ikke gå der ned igen!

Det banker på døren, jeg går over og åbne og Luke skynder sig ind og låser døren.

-HALLO HAR DU HØRT OM PRIVAT LIV?
-tag det rolig skat, der ingen der kan hører os nu!

Han kommer tætter på jeg går langsomt tilbage indtil jeg rammer væggen og vores kroppe mødes og vi står helt tætte, han står bare der og kigger på mig, han tar sine hænder rund om min talje imens jeg prøver at skubbe ham væk, men uden held, han er for stærk! Han løfter mig og mine ben er nu rundt om hans liv, vi kigger hinanden dybt i øjnene!
Han læner sig frem og...
døren til toilettet åbner og uden for står...

The BadBoyWhere stories live. Discover now