Kapitel 28

2.1K 52 22
                                    

^^^Cameron^^^

Jeg åbner mine øjne og kiggede rundt på mit værelse, det morgen. Jeg magter ikke i skole efter det lille skænderi jeg havde med Luke i går, jeg magter slet ikke kigge på hans irreterne fjæs!

men jeg står op og gør sjovt nok de ting man gør om morgen, børster tænder og hår og hopper i noget tøj og svinger hurtigt et lag mascara på vipperne.
Jeg løber ned i stuen og tar et æble og så ud af døren.

Da jeg kom hen på skolen for jeg øje på Larissa og løber hen til hende, "hva så tøs" sagde jeg og gav hende et kram, "Hey, har du set Jason" spurgte hun nysgerrig og kiggede rundt, "nej... han vil sikket ikke i nærheden af mig efter det jeg gjore" sagde jeg og kiggede opgivende ned i jorden, jeg kan slet ikke forstille mig hvordan han må ha det.

"Hey" kunne jeg hører en bag mig sige, jeg vendte mig om og så Cameron, "Hey" sagde jeg og gav ham et hurtigt kram, "jeg går ud fra at det er dig der har givet Luke tæsk" sagde han og grinte, "det kan man vel godt sige" sagde jeg og kløede mig nervøst i nakken, "han har godt af det" sagde Larissa og grinte.

Timen var begyndt og jeg kunne bare ikke koncentrere mig. tankerne fyldte for meget, og det gjore det ikke specielt bedre at Luke sad og gloede på mig.

Det ringede og jeg skyndte mig ud af klassen, jeg måtte bare ud derfra. "Hey" jeg vendte mig om og kunne se Luke stå med et skævt smil og se nervøs ud. Jeg sagde ikke noget men gik bare, "vent" sagde han og rev fat i min arm, "jeg taler ikke til dig" sagde jeg og rev mig løs, "det gjore du lige" sagde han og smilte, jeg snerrede af ham og skyndte mig så lang væk fra ham som mulig.

"Hey, hey, hey" kunne jeg hører en sige og tage fat i min arm, jeg kiggede og fik øje på Cameron, "hva der galt" spurgte han og smilte, "intet, jeg har bare en masse ting at tænke over" sagde jeg og tog en dyb indånding, "har du lyst til at komme over senere" spurgte han og smilte skævt, "ja hvorfor ik" sagde jeg og gengældte smilet, "så det en aftale" sagde han og kløede sig nervøst i nakken, jeg smilte til ham og gik.

Klokken var halv syv og jeg var lige ankommet til Cameron's hus. Jeg gik op af trapperne og bankede på døren. Og der gik ikke længe før en dreng på omtrent mig og Cameron's alder åbnede døren.

"Hej" sagde jeg akavet og kiggede så meget som jeg kunne ind af døren. "CAMERON DET TIL DIG" råbte drengen og inviteret mig ind. Jeg gik stille og roligt ind og kiggede rundt, der var langt til loftet og det mindede mere om et musen end et hjem, det lignede ikke et sted man måtte ha sjov, mere et sted man skulle passe på at den dyre vase ikke faldt ned.

"Hej" kunne jeg hører Cameron sige bag mig, jeg vendte mig og gav ham et hurtigt kram, "Hey" sagde jeg og smilte, han nikkede op mod hans værelse og vi  begyndte at gå derop.

Da han åbnede døren indtil hans værkelse blev jeg chokeret, det lignede på ingenmåde resten af huset, han værelse var en ren svinde sti, alkohols flakser der lå her og der, cigaretskoder og pakker spræt ud over hele værelse og beskidt tøj der fyldte det meste af gulvet. "Har stinker" sagde jeg grinene og smed mig over på hans seng, "jeg glad for du kan lide det" sagde han grinene og satte sig over ved siden af mig.

Vi havde fundet en god film og lå nu i hans seng med en skål popcorn og en masse tæpper. Det var virkelig hyggeligt, det var lige hvad jeg havde brug for.

Klokken var efter hånden blevet meget og jeg skal nok snart hjemad. "Jeg tror jeg tar hjem" sagde jeg og svingede min taske om skulderen. "Er du sikker, du må godt blive har til i morgen" sagde han og kløede sig nervøst i nakken, "tror du det er en god ide" sagde jeg og kiggede ned jorden. "Vi er jo kun venner, ik" sagde han og smilte, jeg grinte at ham og smed tasken fra mig. "Du kan få min dyne" sagde han og smed den i hovedet på mig, "hva skal du så sove med" sagde jeg og grinte, "jeg tar bare et tæppe" sagde han smilene og tog et frem fra hans skab.

Vi havde fået redt sengen og nu var problemet vare hvad jeg skulle sove i. "Jeg har intet nattøj" sagde jeg og tog mig til hovedet. "Du kan få min trøje eller min mors silkeundertøj" sagde han og grinte, "jeg tror bare jeg tar t-shirten" sagde jeg og tog imod hans
t-shirt.

Da vi havde lagt os til rette i sengen smækker hans dør op og hans storebror som jeg mener det er dukker op i dørkammen, "glem det" sagde han og pegede hen på Cameron, "hva fuck mener du" sagde Cameron og kløede sig nervøst i nakken, "hvis i skal knaldede så smutter i hjem til pigebarnet" sagde han og så dybt alvorlig ud. "Skrid" råbte Cameron og døren blev hurtig lukket. Jeg kiggede hen på Cameron som blev helt rød i hovedet og gemte sig i sin pude. "Cameron" sagde jeg grinene og prøvede på at grave hans ansigt frem og pludselig endte begge mine hænder på hans bryst og hans ansigt kom frem fra puderne, han kiggede mig dybt i øjnene og smilte, jeg kiggede væk og fjernede mine hænder, han tog fat i mine hænder og placeret dem på hans Bryst igen og satte sit hoved op til mit, han kiggede ned på mine læber som kun var få centimeter fra hans og så kyssede han mig.

"Vi burde ikke gør det her" sagde jeg og kiggede ned, "burde vi ikke eller vil du ikke" sagde han og kørte mit hår bag mine ører, jeg kiggede op på ham og kyssede ham.

Han kyssede mig ned af nakken og fik fat om hofterne på mig og fik rykkede mig op på ham.
"Luke slår os ihjel" hviskede han til mig og grinte.

Hey, tak fordi i gad og læse det her lidt anderledes kapitel, hvem kan i bedst lide?! Cameron, Luke eller Jason?!

Og hvis i er i tvivl så har de sex😂

Jeg er fucking glad for de 24k jeg elsker jer så utrolig meget, tusind tak. Vi ses snart.
Mys mys - mixxee

The BadBoyKde žijí příběhy. Začni objevovat