Det regner, vi sidder proppet i bilen, vi skal flytte! Det mit værste mareridt! Nyt gymnasie, nye venner, jeg hader det her. Min storebror glæder sig! Der er 100p noget galt op i hjerne på ham, man burde sku' da ikke være gald for at flytte.
"Du fylder Lane!" Sagde Mike surt og skubbede til mig, "hold nu din kæft Mike" sagde jeg og skubbede igen, "ryk din fede røv" råbte han i fjæset på mig og gav mig et smølfespark i panden. okay jeg vil gerne indrømme at vi måske opførte os som nogen på fem men sådan kan søskende jo være.
"Så er vi har" råbte min mor optimistisk i bilen,
Det er nok det dejligste jeg har hørt i dag.
"Lane og Mike hjælper i lige med papkasserne" sagde hun og tog sin lille håndtaske i hånden imens vi andre skulle bærer lorte papkasser, "arhhh seriøst mor" sagde jeg og kiggede surt på hende, "kom nu i gang Lane... se Mike kan finde ud af det" sagde hun og kiggede stolt over på Mike som om han var et trofæ. Mike kan dit og Mike kan dat, Mike er ikke perfekt skal det lige hilse og siges, min storebror er langt over perfekt, Mike ryger, drikker, knepper en ny pige hver dag! Og han kender ikke til privat liv!"Dips for det store værelse" råbte Mike selvsikkert og spurtede op af trapperne, "MOAR" råbte jeg i håbet om at hun ville støtte mig, "Lane! Mike er ældst han for det største værelse! Det er ikke til diskussion" sagde hun og lavede himmelvendte øjne af mig.
Mit værelse er også ok og jeg har et større vindue end ham!
...Det bare løgn! Min nabo har vindue lige overfor mig! Det er jo total krænkelse af mit privat liv!!
Prøv at tænk hvis det er et ægtepar der har sex uafbrudt! Jeg kan fanme ikke falde i søvn til en lyd af to mennekser der har hed sex! Mit vindue er så tæt på at jeg ville kunne kravle ind til min nabo! Tænk nu vis det er en gruppe kriminelle eller voldtægts men der bor der over!!!
ČTEŠ
The BadBoy
TeenfikceLane flytter til Aarhus med forældre og bror og er ikke speciel begejstret, men når hun ser huset dukker der alligevel et smil op. Men det lille smil kan hun godt pakke sammen igen for når hun finder ud af at hendes vindue er overfor den arrogante b...