Jeg vågnede op kunne mærke Luke lå og holdte om,
Det var dejlig men nej han skulle ikke slippe så hurtig, jeg prøvede at rive mig løs for hans arme men han var vågen og kæmpede imod...-LUKE SLIP MIG!!!
-glem det prinsesse
-Luke!!!
-ja smukke
-slip mig!!
-nej...!
-hva skal du have for at slippe mig!!
-at du tilgiver mig!
-aldrig i livet!!!!
-når men så slipper jeg dig ikke!
-LUKE!!!!!Drengen kom ind da de hørte mig skrige "LUKE"
-hva fanden sker der her??
-Luke vil ikke slippe mig!!!
-den må du selv Klare LaneOg så gik de bare!!!! De lod mig bare ligge med Luke!! Lorte drenge!!
Jeg gav ikke modstand længere, nu lå vi bare i sengen og han holdte om mig...-Lane jeg savner dig!
-........
-Lane forhelved jeg gjore det kun fordi jeg håbede du ville blive jaloux og så blive min kæreste!!
-hvorfor spurgte du må så ikke bare!!
-fordi du sagde vi bare er venner!!!
-ja det troede jeg også kun vi var for du har ikke spurgt mig om vi skulle være et par!!!
-hvorfor skal jeg spørger om vi skal være et par?!
-fordi du drengen! Sådan er det bare!!
-undskyld!
-vi bare venner, okay Luke!
-forhelved Lane!!!Han tog sit tøj på og smækkede døren og gik!
Hvordan kan han bare gå!!! Jeg skyndte mig at løbe efter ham! Jeg så ham og råbte hans navn han løbte over mod mig og kyssede mig!!
Vi stod i 2 minutter og kyssede og holdte om hinanden...-Lane vil du være min kæreste?
-mhmmhhhh.....
-Lane!
-selfølgelig!!Vi holdte i hånden hele vejen tilbage til hytten,
På vejen mødte vi drengen som ikke forstod en skid..-hvorfor fanden holder i, i hånden ?
-du for et gæt
-Luke seriøst du kan ikke tvinge hende til at holde i hånd med dig!
-nej fjollehoved vi er et par nu!
-det var fanme hurtig!!
-ja...
-jeg stemmer for at Luke og Lane ikke skal sove på samme værelse!
-hvorfor?
-jeg gider ikke hører stønne lyde hele natten
-bare rolig der kommer ingen stønne lyde!
-godt!Jeg ved godt det her er mærkeligt men jeg vil ikke have sex med Luke,
Jeg bange for at han dropper mig efter sex***
Jeg var igang med at pakke vi skulle alle hjem i morgen! Jeg glædet mig til at komme hjem i min egen seng! Og kramme Mike!
***
Det aften og vi skulle til st sive for vi skal tidlig op i morgen og med bussen kl 05:45
Så mig og Luke og de andre gik i seng.Luke lå og holdte om mig, det dejligt endelig at vide at han var min dreng nu...
YOU ARE READING
The BadBoy
Teen FictionLane flytter til Aarhus med forældre og bror og er ikke speciel begejstret, men når hun ser huset dukker der alligevel et smil op. Men det lille smil kan hun godt pakke sammen igen for når hun finder ud af at hendes vindue er overfor den arrogante b...