Hej badboys Lovers, jeg er virkelig ked af at jeg ikke har fået skrevet nogen nye kapitler her på det sidste men der sket så meget i mit privat liv, jeg er flyttet skole, og et familie medlem er død, men jeg glad og okay igen, så nu kommer der flere kapitler igen,
Og jeg vil også bare gerne sige tusind tak!
For alle der har læst bogen, det er jeg virkelig glad for, jeg håber i for en fantastisk dag<3Det mandag men jeg tog ikke i skole, jeg kan ikke,
Jeg har bare lyst til at smide mig selv ud for et tog!
Folk tror sikkert jeg overdriver! Men det gør jeg ik jeg elskede ham virkelig! Han har ødelagt alt!!
Han skal aldrig nogensinde snakke til mig eller være i mit hus igen! Han skal bare holde sig væk!(Min dør åbner)
-Hej Lane, vi har et problem!!
-hvad?!
-det fordi at Luke's forældre rejser til Afrika og skal være der et par måneder, og mor og far har sagt ja til at luke må bo hos os imens de er i Afrika...!
-HVAD!!
-men jeg skal nok sørger for at han ikke irriter dig!
-tak Mike... men det behøver du ikke... jeg har det fint...!
-du lyver jo Lane! Prøv at se din arm!
-det ingenting...!Han lukkede døren og gik ud...
Det sidste jeg havde brug for lige nu var at han fanme skulle bo i det samme hus som mig!
Hvorfor kan han ikke bare være hos Lindum!
Gjore han det kun for at irriter mig!
Jeg kan hører hoveddøren åbne!
Pis!! Det Luke! Jeg kan hører det på den pisse arrogante stemme der kommer der nede fra!-LANE KOMMER DU NED OG HILSER!
Jeg svarede ikke, jeg skulle fanme ikke kigge på hans ansigt! Jeg kaster op bare af tanken.
Det banker på min dør og Luke kommer står i døråbningen...-Hej Lane... hvordan har armen det?
-fint!! Hvad vil du!
-ville bare hører om du var okay...
-okay... var der mere!? Ellers må du gerne gå!
-ved du hvor jeg skal sove?!
-dit værelse er den sidste dør!!
-tak...Han lukkede døren og gik!
Fy forhelved han er lige til at kaste op over!***
-LANE KOMMER DU NED VI SKAL SPISE!
OG SIG DET LIGE TIL LUKE OGSÅ!
-FINT!Jeg gik ud på gange og ned til
Luke's værelse/gæsteværelset og bankede på...
Der var ingen der sagde noget eller lukkede op så jeg gik ind, der var ingen? Jeg stod og kiggede lidt!
Indtil jeg for det største chok! Da Luke springer på mig bag fra!-LUKE STOP! Og kom så vi skal spise!
-Lane kan vi ikke snakke sammen!
-hvad er der at snakke om?
-det med hende den anden pige....
-nårhhh at du udnyttede mig for sex! Det havde jeg helt glemt! "Sarkasme"
-Lane lad nu hver! Jeg udnyttede dig ikke for sex! Jeg kan lide dig!!
-glem det playboy! Du havde din chance!
-kom nu lane...Jeg smækkede døren og gik ned til bordet og satte mig og spiste, lidt efter kom Luke også ned...
-skal vi ikke alle se en film i dag??
-ejjj mor
-jo Lane kom nu!
-fint...***
Vi rejste os fra bordet og bar tallerknerne ud,
Jeg gik ind for at finde film!
Jeg havde seriøst ingen andeles om hvad jeg skulle sætte på!!??? Så jeg satte bare "21 jump Street" på!?***
Filmen var næste slut, og hold kæft jeg kedet mig,
Jeg sad ved siden af Mike heldigvis!
Under hele filmen sad Luke bare og kiggede på mig!
Jeg fik stress, jeg havde virkelig lyst til at stikke ham en flad!***
Da filmen sluttede skyndte jeg mig op på mit værelse og skrev til Lindum...
•Hej Lindum, kan du ikke komme over inden jeg river hovedet af Luke!
•Hey Lane skat, jeg er på vej, er der om 5<3Lindum har bare dejlig, det ret mærkelig at vi kalder ham Lindum for det hedder han ikke, han hedder rigtigt Ian men vi kalder ham Lindum begrund af noget med hans bedste forældre som kaldte ham det, og siden har det bare været Lindum?!
***
Døren til mit værelse gik op og Lindum kom ind,
Jeg løb over og krammede ham...-hold kæft jeg glad for du kom!
-hvor er Luke?
-på sit værelse/gæsteværelset
-okay, vi skal bare sørger for han ikke opdager jeg er har for ellers lader han os ikke være.
-haha okHan er fanme skør, jeg elsker den knægt!
Han er som en bror for mig! Jeg kunne aldrig finde på at have noget med Lindum!***
Resten af aften hyggede mig og ham bare vi snakkede og spiste os fede, lad os håbe at dagen i morgen bliver ligeså god...
YOU ARE READING
The BadBoy
Teen FictionLane flytter til Aarhus med forældre og bror og er ikke speciel begejstret, men når hun ser huset dukker der alligevel et smil op. Men det lille smil kan hun godt pakke sammen igen for når hun finder ud af at hendes vindue er overfor den arrogante b...