BAB1:PERTEMUAN GOT7

2.2K 116 0
                                    

Song ji hyo:Haish,dah pukul bape ni aq nk sekolah ni d.o cepatlah kau buat ape lama sangat ni, kw pakai produk ke kat tandas fikirlah kau tu lelaki.
D.O:sabarlah kau ni hyo tak habis habis nak perli aku,aku bukan lama sangat pun baru 5minit kau tunggu kan relaxslah.
Hyo:relax wak hang sekarang dah pukul 7.45 kejap lagi lonceng bunyi.
D.O:yelah jom,kw ni macam burung murai membebel je tau.

Di sekolah
Di dalam kelas
Mr kim:hari ini kita ada murid baru dari kumpulan got7.
Got7:come on and get it got7 annyonghassehyo...
Mr kim:ok perkenalkan diri
Mark:mark tuan yi eun tapi panggil saya mark je salam perkenalan saya paling tua di got7.
JB:saya jaebum panggil saya JB sahaja saya leader di kumpulan got7.
Jinyoung:hai nama saya parkjinyoung just call me jinyoung or jr.
Bambam:nama saya bumpimook bhuwakol panggil saya bambam je.
Youngjae:hai nama saya choi young jae panggil saya youngjae je...
Yugyeom:hai nama saya kim yugyeom panggil saya yugyeom je.saya maknae di got7..
Mr kim:baiklah terima kasih kerana memperkenalkan diri,baiklah yang perempuan jangan terkinje kinje ye saya memerhati kamu semua.Baiklah yugyeom duduk di sebelah song ji hyo.Song ji hyo angkat tangan,hah yugyeom boleh duduk dulu.mark duduk di sebelah D.O...D.O angkat tangan,hah tu dia tangannya pergilah mark.
Youngjae duduk di sebelah jungkook.jungkook angkat tangan,hah,tu dia tangannya pergilah duduk.jinyoung duduk disebelah L.L angkat tangan.dan JB ngan jackson duduk ditempat meja kosong tu kan ada dua hah
Pergilah takkan nak tengok mejatu angkat tangan baru nak duduk,hah sampai ketua lah duk sini....JB ngan jackson ketawa apabila mendengar telatah dari mr kim....

Who can be mine(complete)Where stories live. Discover now