Ketika di rooftop...
Hyo:mana mark ni janji nak datang awal,ni tak datang-datang pon,nama je artis tapi nak datang awal pon susah...[MarkPOV]
Mark:apa yg minah ni membebel dia tak perasan ke yang aku ada kat belakang dia ni...
[End POV]Mark:hei,maaf lambat...
Hyo:kenapa kau lambat,ehh kejap sejak bile kau tukar baju ni...???!Mark:maaflah saya lambat tadi sebab saya balik dulu baju saya kotor kene lumpur...(bohong mark)...
Hyo:macam mana boleh kene..??
Mark:ada kete lalu so lumpuh tu terpecik and kene baju saya...(bohong mark lagi)...
Hyo:ohhh,tak pelah...
Mark:ok,ceritalah apa yang jadi kat awak..??
Hyo:ehm..tahun lepas saya ada namjachingu tapi sekarang dah putus keran dia semakin pupular diatas kehenseman dia nama dia lee jong suk dia setahun tua daripada saya dan disebabkan kemunculan seolhyun perempuan paling cantik di sekolah tu dan sekarang dia dan menjadi queenka di sekolah ni dan sejak itulah dia mula nak buli saya,fans seol hyun dan fans lee aong juk telah merancang untuk buli saya supaya saya pindah ke swkolah lain dan sebab itulh saya datang perpustakaan untuk melepaskan stress saya ni mungkin esok saya akan berfikir sama ada saya perlu berhenti sekolah ataupun tak.
Mark:saya bersimpati..
Hyo:tak yah lah macam tu, lagi pun saya dah biasa dah dengan perkara ni,tak pelah saya balik dulu,jumpa esok..bye...
[Mark POV]
Mark berasa simpati apa yg terjadi kepada hyo..
Jinyoung:aku rasa mark kita kene berhentikan permainan ni aku tak nak hati hyo terguris kali kedua..
Mark terkejut dengan kehadiran jinyoung yg muncul tiba tiba dari belakang...
Mark:apa kau buat kat sini..??!!
Jinyoung:ehm,aku sembunyi kat belakang tiang ni,mark aku nak kau tau perasaan dia kalau kau sebenarnya tak suka berkawan dengan dia dan aku tau sebenarnya kau memang nak hyo duduk sini lama lama kan aku tau sebab aku baru je nampak kau kluar dengan seol hyun...
[End POV]Di sekolah
Hyo berjalan untuk pergi ke lokernya
Seol hyun dan fans:oi lembab,kau jangan kacau lee jong suk lagi dan got7 sebab kitaorang akan dapatkan diaorg...(seol hyun berkata)..
Lalu fanz seol hyun,fanz lee jong suk dan fanz got7 menumpahkan air keatas kepala song ji hyo.song ji hyo tak tau nak nuat apa dah satu satu masalah datang mungkin aku kene berhenti sekolah kata song ji hyo dalam hati..song ji hyo menutup mata dan berasa sedih apa yg menimpa dia pagi ni....
Tiba tiba hyo merasakan ada org menarik tangan dia dan org itu terus memeluk hyo...
Seol hyun:jinyoung oppa,apa yang jinyoung oppa buat kat sini kenpa tak masuk kelas...
*song ji hyo terkejut apa yg dikatakan oleh seol hyun,apa jinyoung ke yg peluk aku..hyo ingin melepaskan pelukan tu tetapi jinyoung makin menguatkan pelukan itu,hyo tak tau nak buat apa lau membiarkan sahaja....tak lama itu jinyoung berkata..
Jinyoung:apa yg korang dapat kalau asyik nak membuli hah..??!!!
Seol hyun:oppa jangan bela sangat pompuan tak guna ni....
Fanz:betul tu!!
Jinyoung:kau cakap hyo tak guna eh tapi aku rasa korang yg tak berguna baik pergi sebelum darah aku mendidih...!!!!!!!
*seol hyun dan fanznya terus lari meninggalkan hyo dan jinyoung...
Jinyoung:hyo,awak ok..??
Hyo:*hyo tak bercakap langsung tapi hanya menunjukkan reaksi muka terkejut...
Jinyoung:tak pelah,awak ada baju lebih tak..??
Hyo:*hyo hanya menggeleng..
*jinyoung dengan cepat membuka jaketnya lalu memberikan kepada hyo.hyo pun memakainya....
Jinyoung:dah jom kita masuk kelas..??Tiba di kelas..
Jinyoung:mr kim maaf kami lambat..
Semua murid di kelas menyebut perkataan ooooo~~~~~ apabila melihat hyo dan jinyoung berpegangan tangan...
Mr kim:dah dah boleh duduk tempat korang..korang semua ni kenapa nak belajar abc ke apa....
Hyo dan jinyoung terus melepaskan tangan diaorang apabila terdwngar semua budak kelas diaorang menjerit....
*got7 terkejut bukan kepalang kerana diaorg nampak yg hyo memakai jaket jinyoung dan jinyoung hanya memakai baju lengan pendek..Baju yg hyo tgh pakai..
Jinyoung hanya memakai baju ni.. .
*mark menjeling jinyoung dan hyo ketika mereka berjalan ketempat masing masing...
Semasa ckg mengajar...
[Yugyeom POV]
Yugyeom:hyo ingat tau...
Hyo:hah,ingat apa..
Yugyeom:aik,tak kan dah tak ingat.kan hari ni saya dah janji ngan awak yang saya nak ajak awak pi sungai han..tapi ahli lain tak boleh ikut so kita berdua jelah...
Hyo:oh,ok...
Yugyeom:tapi kita pi malam boleh tak sebab petang saya ada interview...
Hyo:emm,boleh je...tapi kol bape...
Yugyeom:ehmm,pukul 8.45 boleh tak...??
Hyo:ok boleh je..
Yugyeom:ok,hihihi..
Hyo:*comelnya bila dia ketawa.haish,hyo ingat kau tu gangster...
[End POV]apa yg terjadi kepada hyo ketika keluar bersama sama dengan yugyeom berdua duaan pada waktu malam di aungai han.....kalau nak tahu kesudahannya baca lah lagi.....
YOU ARE READING
Who can be mine(complete)
Фанфикia mengisahkan tentang song ji hyo yang bersifat seperti lelaki dan telah tersepit dalam percintaan antara kumpulan got7 apakah kesudahannya siapakah yg boleh merebut hati song ji hyo dan bagaimanakah got7 boleh terpikat dengan song ji hyo adakah ke...