Hyo:hmmm,mane diaorg ni kenapa asik aq je yg cepat tapi klw nk gi sekolah ko main lambat....
Youngjae:maaf lambat,lame ke tunggu....
Hyo:ehh,tak delah....hah ini tempat manyak privacy semua org tak leh tengok kat sin..so korang boleh makan dengan aman dan damai....
Jinyoung:awak tempah ke...
Hyo:haah....waiter...
Yugyeom:awak kaya lah ni....
Hyo:haah ayh saya ade syarikat besar kat seberang jalan ni...
JB:wah...omma kerje ape..
Hyo:dia buisnesswoman...(tak reti BI sorry).....
Youngjae:wah....
*makanan tiba*...
Jackson:wah siapa order ni...
Hyo:saya order dulu sebelum korang datang.....makanlah...
Yugyeom:nnt kita nak pi mana....
Youngjae;kita pi danga bay nak...
Got7,hyo:jom!!!
Selesai makan...
Di sungai han....
*hyo dan got7 berjalan jalan ke sungai han....Jinyoung:ehh,suzy awak buat apa kat sini..??
Suzy:eh,oppa,saja jalan jalan....
*yugyeom terus pergi dari tempat suzy ngan got7 bercakap....
Hyo:yugyeom,mana nak pi..??*hyo terus mengekori yugyeom*....
*hyo berhenti di belakang pokok kerana yugyeom berhenti di sebuah bangku kosong.....
Hyo:aik kenapa yugyeom nangis...(kata perlahan)...*pergi kearah yugyeom dan duduk disebelah yugyeom*...
*tiba-tiba yugyeom meletakkan kepalanya ke atas bahu hyo...
Yugyeom:hyo,kenapa dia kena hadir dalam hidup saya....
Hyo:jangan cakap cam tu awak kene kuat jangan tunjuk kat suzy yg awak tu lemah.....* usap kepala yugyeom*...
Yugyeom:*yugyeom terus memeluk hyo dan menangis di bahu hyo teresak esak.....
Hyo:sabar lah yugyeom....dah takdir.....*tepuk belakang hyo pulak*....
*seseorang telah melihat hyo ngan yugyeom berpelukan*...
Xxx:hati kenapa kau marah,jangan marah aq tk suka kat dia aq cuma suka kat seol hyun je.......
[Mark POV]
Mark:ish mana diaorang ni aq juga kene cari.....itu bukan diaorang ke......aik kenapa diaorang berpelukan......hati sabar jangan marah aq cuma suka kt seol hyun bukat kat dia.....*mark terus cari ahli got7 yg lain*....
[End POV]
*hyo dan yugyeom meleraikan pelukan...Hyo:kenapa awak tak suka kat dia....???
Yugyeom:kami pernah bercouple, got7 panggil saya ngan suzy tu sweet couple tapi setelah sebulan saya pergi ke malaysia utk buat konsert dan balik ke sini dan ingin berjalan ke mall tiba tiba saya nampak dia ngan tao(exo) berjalan berpegangan tangan dekat sana so saya marah terus saya call dia tapi dia tak angkat and lspas itu saya terus tak jumpa dia......sampai sekarang...
Hyo:ohh,macam tu,sabarjelah....
[Mark POV]
Mark:wei korang...
JB:mana hyo ngan yugyeom....
Mark:oh,aq dah jumpa dia tapi aq malas lh nk panggil diaorg,jomlah diaorg kat sini....
[End POV]
*Hyo dan yugyeom sibuk berbual tiba tiba jackson tegur...
Jack:woi,sibuk bercinta ke apa..
Bambam:apa korang bualkan....
Hyo:ehh,tak de pape cuma bual kosong dah jomlah balik.....
JB:jom,lagipun dah gelap ni.......
Yugyeom:jom....
*diaorang pun balik*.....
[Jinyoung POV]
Jinyoung:yugyeom.....suzy cakap kat aq yg dia akan pindah sekolah dekat sini....Yugyeom:apa,kenapa dia nak pindah kat sekolah ni....dah tak de sekolah lain ke nk pindah.....
Mark:kenapa kau marah sangat ni.....cerita dulu kan dah lepas....
Yugyeom:biarlah aq nak marah ke tak....*terus masuk ke biliknya......
Jackson:dah jangan kacau dia nanti dia naik angin pulak......
JB:tah korang ni kita kene selesaikan masalah dia ngan suzy tu....
Youngjae:macam mane nak selesaikan masalah kalau si suzy tu curang.....
Bambam:korang tak tau ke yg tao pun akan pindah kat sini...
Got7 kecuali bamyug:APA!!!!!
APA AKAN JADI NGAN YUGYEOM SETELAH KEHADIRAN EX YEOJACHINGUNYA IAITU SUZY DAN KENAPA TAO PUN TURUT PINDAH DI SEKOLAH ITU JUGA ADAKAH UTK MEMBUAT YUGYEOM CEMBURU.....
.TQ.
YOU ARE READING
Who can be mine(complete)
Fanficia mengisahkan tentang song ji hyo yang bersifat seperti lelaki dan telah tersepit dalam percintaan antara kumpulan got7 apakah kesudahannya siapakah yg boleh merebut hati song ji hyo dan bagaimanakah got7 boleh terpikat dengan song ji hyo adakah ke...