Cameron szemszöge:
Másnap Alaskával a szokásunkhoz híven együtt indultunk suliba.
Mindig én érek le hamarabb a ház elő, most azonban már ott ált valaki.-Na...hogy lehetséges az, hogy még csak negyed nyolc van, és te már itt vársz indulásra készen.-ugratottam a lányt,miközben szoros ölelésbe húztam, s össze kócoltam a haját.
-Nee!! Te féleszű! Normális vagy? Mit csinálsz? 1 órámba került mire kivasaltam a hajamat. Erre most pár másodperc alatt tönkreteszed? -rikácsolt. De persze a hangszínében észre lehetett venni azt, hogy bizonyos lányomat az osztályunkból utánoz.
-Jajj.. szivem semmi gond. Így is úgyis te vagy a legszebb.- váltottam én is kényes hangnembe.
Azonban amikor ezt kimondtam mondhatni kissé megfagyott a levegő.
Végülis teljesen normális, hogy csak úgy dícsérgetek egy lányt. Ja, hogy mégsem.Attól függetlenül, hogy a reggelünk kicsit furcsán indult, az egész napot együtt töltöttük. A suliban is egymás mellett ülünk, illetve francián már elültettek engem mellőle, mert a tanárnő szerint feltartottam a "kisasszonyt". De semmi gond. Következő órán majd az akkor aktuális padtársamat fogom piszkálni és mivel már mindenkinek van párja, kénytelen leszek Alaska mellé vissza ülni.
A szünetekben is együtt ücsörögtünk a suli folyosóin, és még ebéd-szünetben is elválaszthatatlanok maradtunk.
Akármennyire is rövid ideje ismerem ezt a lányt, olyan, mintha már ezer éve sülve- főve együtt lennénk. Rengeteg mindent megtudtam róla, és én is próbáltam a lehető legtöbb fontos információt elmondani magamról. Minnél jobban kezdem megismerni a legjobb barátomat.... igen, ma megbeszéltük azt is, hogy innentől kezdve "BFFFFFFFFFFFF"-ek leszünk. Persze ezt is kényesen jelentettük ki,de igazából mindketten komolyan gondoltuk. Legalábbis én 100%-osan komolyan gondoltam azt, hogy innentől nincsenek titkaink, és teljesen megbízunk a másikban.-Hé Alaska. Délután nem jössz át filmezni hozzánk?
-De. Szivesen megyek. Főleg ha én választhatok filmet.
-Felőlem rendben van. De nehogy valami csöpögős romantikus filmet válassz.
-Álljunk csak meg egy kicsit. Szerinted én szeretem ezeket az " jajj úgy imádlak kincsem. Ha te nem lennél nem is tudnék létezni" filmeket?-vonta fel az jobb szemöldökét, mire rám jött a nevető görcs.
-Óh..pedig már reggel kikészítettem az asztalomra a világ legromantikusabb filmjét.
-Valóban? Na és mi a címe?
-He? Jaa..hát nem mindegy, ha az a legromibb? -változtattam ismét nyávogósra a hangom.
-Na..de tényleg választhatok én filmet?
-Igen. De áthívnék magunkhoz még néhány haveromat. Nem lenne nagy gond?
-Nem dehogy. De a film marad!-------------------------------------------------------------
Alaska szemszöge:
-Hoztam nasit. Hova rakjam? -kérdeztem miközben egy gyors ölelés után befáradtam Cam-ék házába. Most járok itt először, de hamar kiismerem a házat. Nem csoda, hiszen egy emelettel lentebb, a mi házunk is hasonló elrendezésű. Az ilyen társasház-félék általában kis lakásokkal rendelkeznek. Ám amiben mi lakunk egészen más. Minden lakás két emeletes, viszont a szobák nem túl nagyok. Pont megfelelő méretűek.
Cam szobája fent van, pont mint az enyém. Mellette található egy fürdő és még egy szoba, ami nagy valószínűséggel a testvéréé lehet, mivel az ajtó baba rózsaszínben pompázik. A földszinten van a szülők szobája,illetve egy tágas nappali nagy konyharésszel és az erkély.
-Hű.. nagyon szép lakásotok van- csodálkoztam, mivel a miénkhez képest kicsit azért szebb volt.-Na és akkor mit nézünk Princess?
Szeretem amikor csak úgy becézget. Jól eső érzés fog el ilyenkor.
-Az Éhezők Viadalára gondoltam.
-Az meg mi? -nézett rám furcsálló szemekkel Cami baba. Na igen én meg így szoktam hívni..főleg amikor idegesíteni akarom.
A szemöldököm az égbe szökött.
-Nem láttad még?
-Nem.
-Nem is olvastad?
-Nem.
-Nem is hallottál még róla?
-Nem. -ismételete újra, bár az utolsó nem már inkább csak kérdés volt.
-Hát..akkor itt az ideje annak,hogy elkezdjük nézni.
-A fiúkat már meg se várjuk?
Furcsán nézhetten rá mivel nevetni kezdett.
-Tudod..kérdeztem a suliban is, hogy nem e zavarna, ha átjönnek.
-Jaa.. persze. De ha nem érnek ide..-kezdtem volna, de már egy csapat fiú be is özönlött az ajtón.
Hát..ez így érdekes lesz.
YOU ARE READING
Megváltoztattál[Cameron Dallas]
FanfictionFlegma. Néha emós. Rock imádó. Ez lennék én. Alig néhány baráttal. Amerikában. Majd jött egy srác. És minden megváltozott. Majdnem minden.