Cameron szemszöge:
Alaskával megbeszéltük,hogy megint együtt megyünk haza. Nem is lett volna ezzel baj, ha a pláza cicák meg nem állítanak a suli előtt.
-Szia Cami baba. Cameronnak hívnak ugye?-kérdezte az egyik szőkeség olyan nyávogós hangon,hogy egyből kirázott a hideg.
-Csá. Igen Cameronnak hívnak,de most sajnos mennem kell.-indultam volna, de egy másik lány vissza húzott.
-Hová sietsz így? Csak nem randid van?
-De. -vágtam rá egyből. Ami igazából hazugság volt,hiszen csak Alaskával mentem volna haza. Bár jobban örülnék gy valódi randinak. Amíg viszont én ezeken gondolkodtam,egy ismerős alak hagyta el az iskola kapuját.
A francba. Ez Alaska. Utána kell mennem.
-Jó,jó nagyon rendesek vagytok,hogy így beszéltek velem-kezdtem magyarázkodni a lányoknak-de most mennem kell. Halika' -utánoztam őket nyávogós hangon,majd elindultam Alaska után. Ahogy közelebb értem,láttam,hogy valakivel beszélget. Legalábbis úgy tűnt.
Megláttam azzal a bunkó osztálytársunkkal. A nevét még nem is igazán tudom,hiszen tegnap jöttem,de azt tudtam,hogy ebből semmi jó nem sülhet ki.-------------------------------------------------------------
Megcsókolta.
Az a paraszt megcsókolta azt a lány akit szeretek. Igen. Beleszerettem Alaska Black-be. Egy és fél nap alatt. De ilyet még nem éreztem lány irányt. Ő annyira más. Van benne valami, ami egyből megfogott.Éreztem,hogy tennem kell valamit,mert vagy valami hülyeséget tenne vele az a fiú,vagy...vagy elveszíteném Alaskát. Odaléptem hozzá, majd egy hirtelen mozdulattal megütöttem. Fel idegesített.
Hogy meri csak úgy megcsókolni?Megütöttem,majd Alaska kezéért nyúltam.... volna.... ha ott lett volna. De nem.
Körül néztem,és láttam,hogy Alaska kézen futva menekül valakivel. De ki az az alak?Hát..ez a rész elég rövidke lett, de azért remélem tetszik, és kíváncsiak vagytok, hogy ki húzza maga után Alaskát.💕
CZYTASZ
Megváltoztattál[Cameron Dallas]
FanfictionFlegma. Néha emós. Rock imádó. Ez lennék én. Alig néhány baráttal. Amerikában. Majd jött egy srác. És minden megváltozott. Majdnem minden.