GARİP

16 3 0
                                    

Muhteşem bir kurguyla yine karşınızdayım. Okumazsanız pişman olacağınız psikopat bir kitap :)

@-esintas- 'ın yazmış olduğu garip'e varmısınız ?


"Karanlığımda benim olmaya hazır mısın?"


Yaşadığım kadere boyun eğecek kadar aciz bir kız olmamıştım ben. Alt üstü sevilmek misali sevmek istemiştim. Bunun neresi garip idi anlayamıyordum. İki elim yardımıyla yüzümü kapatmıştım. "Seni sevmek istememiştim! Çünkü ben seni sevmedim! Aşık oldum lan ben sana aşık! Hiç bir duyguyu sende hissettiğim gibi başka kızlarda hissetmedim! Beni sevmek zorundasın!" Diyerek yumruğunu hızlı bir biçimde elimi koymuş bulunduğum sıraya geçirmişti. İşte şimdi gerçekten aciz bir kız olmuştum. Yanağımdan acizce süzülen göz yaşlarımı bile silemez hale gelmiştim.


Sesini biraz da olsa yumuşatarak, "Ağlama. Ağlayacaksan benim yanımda yalnız ağlayacaksın. Sınıfın ortasında değil! Ve şunu asla unutma! Sana benden başkası ne dokunur ne de zarar verir." Dedi ve elimden tutarak sınıfı terk etmiştik. Duraksadığımız yere bakınca bir bodrum olduğunu anlamıştım. Kaan kapıyı kilitlerken bende etrafa bakıyordum. Her yer karanlıktı. Onu bile zar zor görebiliyordum. Kollarını kalçamın üzerine dolayarak, suratını boynuma değdirmiş kokumu çekiyordu.


Boynuma sırayla öpücükler kondurmaya başlayınca, "Kaan yapma!" Deyip kollarından kurtulmaya çalıştım. Fakat ısrarla devam ediyordu. Dudakları boynumda iken parmakları ve eli kollarımı tahrik ediyordu. "Sıra sende." Dedi ve yere bakan kafamı hafiften kaldırdığım da gülmüştü. "Gitmek istiyorum ben! Hem bir de burası çok karanlık Kaan!" Dedim ve göğsünü yumruklamaya başladım. El bileklerimden tutarak, "Evet karanlık! İkimizin karanlığı!" Dedi.



KİTAP TANITIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin