hayall26 adlı kişiye ithaf edilmiştir.Başarılarının devamını dilerim...
"Doruk!""Ne var kızım!"-"Beklesen diyorum yetişemiyorum.""Sana peşime takıl dediğimi hatırlamıyorum."Dedi çocuk. Kafası bu aralar hiç yerinde değildi, kendi bile ne yaptığını çözemiyordu. Sinirle önüne geçen Su'ya baktı ve"Anlamadım." Dedi su karşısında ki çocuğa yaklaşarak,sessizce söylemişti bunu.sesini yükselterek devam etti."Dengesiz misin sen?" Bağırdığını farkedince etrafına baktı hemen ve sesini alçaltarak devam etti. "Bana birşey göstereceğini söylemiştin."Çocuk karşısında bir bağırıp bir susan kıza baktı. Doğru diyordu kız ona birşey göstereceğini söylemişti fakat unutmuştu, telefonuna baktı hemen çocuk sonra Su'ya çevirdi gözlerini,sevdiği denizine odaklandı birşey diyemezdi fakat cevap vermesi gerekiyordu."Artık göstermiycem,Vazgeçtim!"Sonlara doğru adeta tıslamıştı çocuk. Su korkmuştu o gözlerde ki koyuluktan istemsizce geri çekildi. Belli etmemeye çalıştı korkusunu fakat anlamıştı çocuk.Hiç bir şey söylemeden omzuna çarparak çekip gitti kız,söz vermişti kendine o an "Bir daha dinlemeyecekti kalbinin sesini"Çocuk sırıttı. Su farkında bile değildi sesli düşündüğünün. Su tam sokaktan çıkarken Doruk arkasını döndü ve bağırdı"Şimdilik sarışın, şimdilik..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP TANITIMI
FanfictionKitap yazıyorsunuz, okuyucu kitleniz mi az? Tek yapman gereken (GÜNAHKAR MISAFIR ) adlı kitabı oyla ve bana msj at ;)