Uzun süre bekledikten sonra bunu sana yazıyorum. Seninle tanıştığım gün derin ve hızlı nefes almaya başladığım ilk gündü...
Seninle yeniden doğdum. Her kelimene sorgusuz sualsiz inandım, derin bir aşkla bağlandım, seninle doldum, seninle taştım. Her şeyimdin, ilkim, sonum ve tüm dünyam...
Herhangi bir kusuru ya da eksikleri olmadan büyütülmüş gibi, ahlaksız değil özgür ruhlu bir anneye ve babaya sahipmiş gibi, herhangi bir yarası yokmuş gibi davranarak umutsuzca gülümsemek ömrüm boyunca tarzım haline geldi. Fakat sen tüm çabalarıma rağmen gerçek beni gördün..
Beni çok büyük mutluluklara tanık ettin ve bunlar benim hiçbir zaman yaşayamayacağım şeylerdi. Şimdi ise ne yana dönsem yalan. Gülüşlerin yalan, vaatlerin yalan... Her şeyim ile senindim ben.Yalanların mıydı karşılığı.Kocaman bir yalanı mı yaşadım? Ne olacak şimdi? Ne yapacağım? İstediğin şeye -beni öldürmene- izin mi vereceğim?
En büyük zaafım olduğunu hissettiğim kişi en çok saklanmak istediğim kişiye dönüştü...
Sana karşı öfke duymuyorum, kırgın değilim, kızgın değilim... Aşk fedakarlık değil miydi eğer istediğin canımsa vereceğim aşkım uğruna. Seni, sana ve daha kim bilir kimlere bırakarak...
Kalbimin koridorlarında dolaşan biri var.... Onu tanımıyorum... Göremiyorum... Ama hissediyorum orada şeytani planlar içinde beni bekleyen, söndürmeye cesaret edemediğim ışık.
Veeee işte benim benim favori kitabım yeni ama gerçekten yazan yazarcığım rosmiss eğer kitap gibi kitap okumak isterseniz ismi gibi GÜNAHKAR MİSAFİR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP TANITIMI
FanfictionKitap yazıyorsunuz, okuyucu kitleniz mi az? Tek yapman gereken (GÜNAHKAR MISAFIR ) adlı kitabı oyla ve bana msj at ;)