Issabela Cortez je dobrovolnicí v nemocnici její tety. Odešla na dva měsíce kvůli škole. O hodně přišla. Zjistila, že přišel nový kluk. Když ho poznala, dozvěděla se několik věcí.
1.) Je bipolární
2.) Má tři tváře
Ano tři. Není z trojčat. Jsou tu tři jeho tváře, ale je jenom jedna osoba. ROZHODNĚ není jen bipolární poruchy, protože se mu říká TŘEMI jmény a má TŘI různé osobnosti.
Drew – Klidný a sladký
Justin – Plachý a vystrašený
Jason – Odvážný a nebezpečný
Zjistila, že musíte vědět, kdo je kdo a čeho je každý z nich schopen. Jak život jde dál ona a její malá kamarádka Katrina zkusí 'Drewovi' překonat PORUCHU OSOBNOSTI. Taky se dozvěděla, co jeho poruchu způsobilo. Jediným problémem je, že nemůže kontrolovat, kdo přijde; a když tak učiní, nemůže s tím nic udělat.
„Teď je tady jeden z nás. Pamatuj zlato, jsou tu tři.“
„Víš, vypustím vše z hlavy když se něco takového stane. Doslova! Mám výmluvu, Bello!“ Zařval a praštil mnou o zeď, měl rudou tvář a obličej plný vztehu … bolesti … a lítosti.
„Bell, nemyslel to tak. Nemůže kontrolovat toho, kdo přichází. Jen vím, že ten skutečný někde hluboko uvnitř tě moc miluje.“
Tak řekněte jak snadné může být milovat jednu osobu, s různými osobnostmi tolik, že bez ohlednu na to, kolikrát tě zasáhně, nebo podvede, nemůžete s tím nic udělat, protože ´to nemůže kontrolovat´.
Jo, to je pravda. Není.
Ale on jí nechtěl ublížit...
all credit go to: BieberDemiSWAG