Zvedla jsem Katrinu a šla tam, kam šla má teta.
„Zvládnu to sám.“ Slyšela jsem mužský hlas.
„Ne miláčku, nemůžeš, jsi pořád v terapii.“ Slyšela jsem tetu. Následovala jsem ten hlas.
„Ano, můžu, nepotřebuju pomoc!“ Zakřičel. Woah kámo.
Zastavila jsem se u dveří a viděla tetu v rohu místnosti, jak skládá nějaké oblečení a nahý sympaťák seděl na posteli.
„Drewe!“ Vykřikla Katrina a vyskočila mi z náručí. Takže to je Drew? Mykl hlavou směrem ke Katrině, která na něj skočila. Přehodil nohy přes postel a zvedl ji, usmívala se.
„Ahoj kočko, jak se vede?“ Zeptal se a dal jí lehkou pusu.
„Přinesla jsem ti sladkosti!“ Nevšimala si jeho otázky a zvedla sáček s bonbóny.
„Sladkosti?“ Zvolal a ona rychle přikývla.
„Děkuju ti! To je hezké!“ Řekl a políbil ji na čelo, zasmála se. Jen jsem je sledovala.
„Dobře Katrino, myslím že by ses s Bellou měla vrátit, musím mu pomoci ve vaně.“ Řekla teta.
„Zvládnu to sám!“ Prudce vyštěkl a Katrina seskočila.
„Omlouvám se zlato.“ Řekl a znovu ji políbil na hlavu. Je trochu bipolární. „Kdo je to Bello?“ Zeptal se.
„To je moje nejlepší kamarádka! Může ti moct!“ Sakra Katie.
„Kočko, je mi osmnáct a já,“ přerušila ho. Její špatný zvyk, že?
„Isabelle je sedmnáct!“ Řekla. Zvedl obočí. Teta Reyna vyšla z koupelny s ručníkem v ruce.
„Dobře kámo, ne neberu jako odpověď, pojďme, sprcha čeká.“ Uvedla. Pomalu vstal s Katrinou v ruce. Na zlomek vteřiny se podíval nahoru a pak dolů.
„Chci, aby mi pomohla ona.“ Usmál se a ukázal mým směrem. Podívala jsem se za mě, abych viděla na koho mluví, ale nikdo tam nebyl. „Mluvím k tobě krásko.“ Řekl. Zvedla jsem obočí. „Jak se jmenuješ zlato?“ On je tak domýšlivý.
„To je Bella.“ Zašeptala mu Bella a jeho úšklebek se vrátil.
„To je moje neteř chlapče, dej si odchod.“ Řekla teta Reyna, čímž mě rozesmála.
„Můžu s ní mluvit?“ Zeptal se. Podívala se na mě a já jen pokrčila rameny.
„Dobře, ale o nic se nesnažte McCanne!“ Vyrovala. Možná příjmení? Šla ke mně. „Jakmile se jeho nálada změní, můžeš mu pomoci, jen si s ním promluv a říkej mu Drewe, když je v pohodě, nemusíš mu říkat McCanne.“ Uvedla. „Hodně štěstí.“ Prošla kolem mě a vyšla ven ze dveří. Jen jsem tam stála a dívala se, jak ho Katrina stále drží.
„Budeš mít nadále andělskou tvář?“ Zeptal se a posadil se na postel. Nevím, co na něm Katie vidí pěkného, podle mě je nafoukaný. Vešla jsem do místnosti. „Posaď se.“ Ukázal na gauči. Sedla jsem si a dívala se na něj.
„Vypadá to, že spolu budete mluvit?“ Katrina přerušila ticho. Smáli jsme se a on ji objal pevněji.
„Jméno?“ Zeptal se. „Co?“ „Jak se jmenuješ?“ Zeptal se znovu.
„Hej! Buď hodný! Je to moje kamarádka!“ Řekla Katie, vyznělo to dobře. Usmál se na ní.
„Dobře kočko, jen kvůli tobě.“ Ťukl jí na nos a držel ji jako dítě. „Takře, řeknš mi tvoje jméno?“ Zeptal se, ale více pěkně.
„Isabella.“ Uvedla jsem.
„Isabella, co?“
„Isabella Rae.“
„Isabella Rae, co?“ Mohla bych říct, že je naštvaný. Co chce. „Přijímení?“ Zeptal se.
„Cortez.“ Ano, jsem hispánka.
„Isabella Rae Cortez.“ Zopakoval. Přikývla jsem. „Hezké.“ Odmlčel se.
„A ty?“ Zeptala jsem se. „Co?“ „Jak se jmenuješ?“
„Oh, jmenuje se-“ přerušil Katrinu. „Drew! Jmenuju se Drew!“ Položil ruku na Katrininu pusu.
„Jaký Drew?“ Nadzvihla jsem obočí.
„Uh, Drew-“
„Dobře, jsem zpátky.“ Přišla teta Reyna zpět, slyšela jsem, jak Drew povzdechl úlevou.
„Musím jít na nočník.“ Řekla Katrina. Vstala jsem a zvedla ji z Drewova klína.
„Můžu ..“ Odmlčela jsem se.
„Jistě, koupelna je támhle.“ Ukázal. Vzala jsem Katrinu na záchod až bude hotová.
„Tak, máš ho ráda?“ Zeptala se, když …..
„Je roztomilý, ale není moc hezký.“ Řekla jsem.
„Bude hezčí. Stačí když s ním víc budeš mluvit.“ Vstala, spláchla, natáhla si kalhoty a odešla.
„Promiň slečinko! Musíš si umít ruce!“ Řekla jsem. Slyšela jsem smích. Vrátila se a jí zvedla, aby si mohla umýt ruce. „Tak jak se Drew doopravdy jmenuje?“ Zeptala jsem se.
„Ach, má tři.“ Uvedla. Tři?
„Tři?“ Zeptala jsem se. „Jo, tři, jsou tři Drewové.“ Řekla a odešla. Cože?
Sledovala jsem ji a viděla Drewa pod peřinou. Zastavila jsem se v jejích stopách. Dal si přikrývku přes hlavu. Myslí si, že mu to projde?
„Hmm … Ahoj?“ Řekla jsem a zamířila k pohovce. Trochu vykoukl a dal si ji zpět na sebe, když zjistil, že se dívám přímo na něj.
„Reyno!“ Zakřičela Katrina. Přišla dovnitř. „Zase se změnil.“ Změnil? Teta Reyna šla k jeho posteli a snažila se stáhnout přikrývku.
„Pojď miláčku, to jsem jen já.“ Řekla klidným hlasem. Pustil okraj. Posadil se a podíval se na mě.
„Je mi to líto, udělala jsem něco špatně?“ Zeptala jsem se ho. Podíval se na tetu a ona přikývla.
„To je Bella.“ Řekla. Drew se na mě podíval, lehce se začervenal a podíval se dolů. Ano začervenal. A bylo to roztomilé. Teta Reyna se usmála a prohrábla mu vlasy. „Chceš s ní mluvit?“ Pokroutil hlavou. „Proč ne?“ Zeptala se. Pokrčil rameny. „Jsi stydlivý?“ Přikývl. „Bello, pojď pozdravit Justina.“ Řekla. Dobře. Justin? Myslela jsem, že jeho jméno je Drew? Dala mi pohled -pojď-, tak jsem to udělala. Šla jsem k němu a jeho oči se na mě celou dobu dívaly.
„Ehm … Ahoj Justine, jsem Isabella.“ Usmála jsem se a vystrčila ruku. Podíval se dolů na svou ruku a nesnažil se navázat kontakt. Podívala jsem se na tetu. Věnovala jsem jí tázavý pohled. Zdálo se, že Katrina to pochopila, protože se chichotala za mými zády.
„Bello.“ Zašeptala. Naklonila jsem se tak, že jsem byla na úrovni jejích očí. „Polib ho.“ Zašeptala mi do ucha. Zvedla jsem obočí a podívala se na ní, jako by byla blázen. Povzbudivě přikývla.
„Sotva jsem ho potkala!“ Zakřičela/zašeptala jsem.
„Jen na tvář.“ Řekla. Podívala jsem se na tetu, která se na mě usmívala, abych to udělala. Povzdechla jsem si a vstala. Justin hleděl stále dolů, takže jsem přitiskla rty na jeho tvář a on nadskočil. Doslova jsem cítila, jak mu hoří tváře.
„Wau zlato, sotva jsme se potkali a ty to chceš tady?“ Zaslechla jsem, jak řekl.
„Ju-“ „Jason!“ Přerušila mě teta. Odtáhla jsem se a viděla, jak se uculuje. Podívala jsem se na mou tetu, měla upřímný pohled na tváři. „Je čas se jít vysprchovat Jasone.“ Řekla. „Bello, prosím, pomoz Katrině, pak se můžeš vrátit za Jasonem.“ Řekla. Než jsem stačila protestovat, Katrina mě chytili za ruku a vedle ven z místnosti.