-3-

301 16 0
                                    

Kalkığımda saat 12 yi geçmişti. Okula çoktan geç kalmışım yani , annem neden uyandırmadı acaba diye düşündüm. Anneme bakmak için kalktığımda annem evde yoktu. Aşşağıya mutfağa indim , buzdolabında not vardı.

"Bebeğiiiim , günaydın! Sana inanamicağın bir haber vericem ama tepkini duymak istiyorum. Uyandığında beni ara. Seni çok seviyoruz."

Gerçekten çok merak etmiştim. Hemen telefonumu bulup annemi aradım.

"Alo anne!"

"Bebeğiiim"

"Hadi anne söylee"

" Bebeğim teyzen bize kocaman bi sürpriz yapmış. Hamileymiş ve süpriz olsun diye söylememiş bize. Gece yarısı uçağa bindik bizde uyuyodun uyandırmadım. 10 dakika falan oldu geleli. Hastaneye geçiyoruz. "

"Anne inanmıyorum !! şaka mı bu?."

"Hayır bebeğim gerçek kapatmam gerekiyo haberleşiriz"

"Tamam teyzemi kocaman öp"

"Tamam görüşürüüz"

Gerçekten inanamıyordum. Teyzem Amerika'ya okumaya gitmişti orda enişteme aşık olmuştu ve Amerika'da kalmaya karar vermişti. Ilginç olan eniştem yani Robbert, zenciydi. Teyzemde aksine aşırı beyazdı ortaya çıkan karışımı gerçekten çok merak ediyordum.

Telefonumun tekrar çalmasıyla irkildim.

Arayan ufuktu. Ona hiç haber vermemiştim muhtemelen şu an meraktan ölüyordur.

"Efendim hayatım."

"Kızım Nerdesin sen? Saat kaç farkında mısın? Elif'i aradım gitmemişsin okula. O kadar mesaj attım tek bir cevap yok şimdi telefonumu açıp pişkin pişkin efendim hayatım diyosun bide. Napıyosun sen farkında mısın?"

Alt tarafı uyumuştum adam falan öldürmemiştim ama nasıl kızmıştı bana. Bi anda bende çıkışarak

"Ufuk sakin olur musun ? Sadece uyudum."

"Ah üzgünüm yanlızca seni merak ettim."

"Bak baak merakda edermiş. Sen ne tatlı şeysin öyle?? Yerim ama seni."

"Telefondan olmuyo canım o evde misin hala?"

"Evet gitmiyorum okula bugun canım istemedi hiç."

" Annenle babanda işte muhtemelen?"

"Hayır Amerikadalar. Gelsenee"

"Ne Amerika'sı?"

"Uzun hikaye geliyo musun?"

"10 Dakika'ya ordayım."

Insanın sevgilisinin üniversiteli olması nasıl güzel bişey gel diyince hiç Okuldayım demiyo bak. Ups az önce sevgili mi dedim? Yani sevdiğinin yada ona benzer bişeyler. Aramızda 2 yaş vardı ama hiç yaş farkı yok gibiydik. En sevdiğimde buydu.

Ufuk gelene kadar evi toplamaya çalıştım ama öyle dağıtmışız ki yarım yamalak toplayabilmiştim. Zil çaldığında üstümü bile değiştirmediğimi hatta yüzümü bile yıkamadığımı farkettim. Ama açmak zorundayım Ufuk bekletilmeye hiç gelmez.

Kapıyı açtığımda Ufuk sırtının arkasında bişey saklıyodu bende anlamak için ona sarıldım.

Bir demek çicek vardı ellerinde sarılmayı bıraktığımda çiçekleri bana verip öpücük kondurdu burnuma.

"Bu evde kaçıncı dünya savaşı çıkmış böyle ?" Ya bide toplamış halini gördü , toplamasaydım neler olucaktı.

"Normalde annem toplar annemde olmayınca işte."

Benim Hikayem...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin