Are două sezoane, al doilea numindu-se Noragami Aragoto.
Este vorba despre o fată, Hiyori, care printr-o întâmplare ajunge să se poată despărţi de corp, astfel intrând într-o lume a zeilor. Se împrieteneşte cu Yato, zeul din vina căruia aceasta aproape a murit. Yato îşi găseşte o Regalia pe nume Yukine.
Regalia sunt nişte oameni care au murit, care ar mai vrea să trăiască şi astfel fac un fel de contract cu un zeu, fiind ajutorul şi, totodată, arma lor.
Yato este un zeu al războiului şi al calamităţii şi chiar dacă pare mai copilăros şi glumeţ, luptă foarte bine, putând fi cunoscut ca un criminal în serie în trecut alături de Nora. Hiyori este foarte prietenoasă cu Yato şi mereu încearcă să îl ajute, chiar îndrăgostindu-se de el. Kofuku este o zeiţă a sărăciei, prietenă bună cu Yato, puternică dar, în acelaşi timp, foarte drăguţă şi prietenoasă. Kofuku şi cu Hiyori vor deveni prietene.
Bishamon este o zeiţă a războiului, una din zeii norocului, având ca duşman pe Yato din cauza unor chestii întâmplate în trecut, dar până la urmă vor deveni prieteni în sezonul al doilea.
Mi s-a părut că Yato e un bun prieten, chiar păsându-i de oamenii dragi. El chiar voia un templu pentru a putea fi recunoscut. Cred că Yato doar vrea să fie apreciat. Totuşi, anime-ul este foarte bun, şi îl recomand tuturor.
Mai jos sunt Yato și Hiyori îmbrățișându-se.
Yukine (în forma de sabie) și Yato.
Aici sunt Nora și Yato când erau mici.
Și acum ceva mai amuzant. Mor când văd imaginea asta.
CITEȘTI
Animetopia
RandomUite că ai ajuns și aici! Prezint desenele alea numite anime, știi, numai pe alea pe care le-am vizionat. Ei, haide, dă click pe primul capitol. Sigur îți vei găsi un anime bun care să îți placă. Le aleg numai pe acelea fabuloase.