Acest anime l-am văzut mai demult, în timp ce apăreau episoadele în fiecare săptămână. Am fost obsedată de el la un moment dat.
Preferatul meu era (şi încă mai e) Ferid, dar înainte să vă spun de el, haideţi să încep prezentarea anime-ului. La un moment dat, vampirii au invadat lumea şi copiii au fost luaţi de vampiri, zicându-le că cei mai mari de treisprezece ani şi adulţii au murit din cauza unui virus. CEEA CE NU E ADEVĂRAT. Un grup de copii care se considerau o familie au încercat să scape, dar s-au întâlnit cu Ferid (iubi dubi) şi numai unul, Yuichiro, a reuşit să fugă în lumea de afară. Un altul Mikaela (E BĂIAT) a devenit vampir din cauza lui Krul Ţepeş, un fel de regină-vampir.
Yuichiro vrea să se alăture unei organizaţii care ucide vampiri. Acea organizaţie foloseşte arme cu suflet de demon în ele. Yuichiro îşi adună o echipă şi încep să salveze oameni.
Mikaela încearcă să îl caute pe Yui, vrând să îşi întâlnească, din nou, familia. Încă îi poartă pică lui Ferid, dar cu Krul s-a obişnuit.
Are două sezoane (douăzeci și patru de episoade) şi un OVA. Un sezon trei încă nu s-a anunţat.
Yui este de asemenea un copil mai special, având o mare putere. Dacă ar fi un sezon nou, aş vrea să îi văd luptând împreună.
Mai jos e Krul care îl lovește pe Ferid (și-a lăsat părul desprins waaaa).
Mika încearcă să se abțină să bea sânge. Nu vrea să devină un vampir complet.
Mai jos e demonul din sabia lui Yui. E băiat, ok? Am fost și eu surprinsă. SPOILER.
Aparent, demonul acesta și Krul sunt frați.
Uite-l și pe Ferid.
CITEȘTI
Animetopia
RandomUite că ai ajuns și aici! Prezint desenele alea numite anime, știi, numai pe alea pe care le-am vizionat. Ei, haide, dă click pe primul capitol. Sigur îți vei găsi un anime bun care să îți placă. Le aleg numai pe acelea fabuloase.