Thranduil podczas nakładania 42 warstwy swojego podkładu, uznał że jego pałac jest strasznie ZNISZCZONY więc postanowił go wyremontować ( szalony- od autorki). Wtem zabrał się za pakowanie. Po dziewięciu dniach upychania swoich rzeczy do walizek, było ich ponad 100, poszedł oznajmić swemu najukochańszemu synowi, aby się pakował bo się przeprowadzają na czas nieokreślony.
- Synu...- król znieruchomiał.
Zobaczył swego syna tańczącego do piosenki "Bang Bang" Jessy J. Otóż była to jego ulubiona piosenka. Ale wracając, Legolas tańczył tak jeszcze chwilę, póki nie spostrzegł swego ojca.
- Ymmm...- zaczął król bawiąc się ze zdenerwowaniem swoimi palcami - pakuj się jutro się przeprowadzamy - powiedział Thranduil już pewniej.
Legolas spojrzał na swojego ojca uśmiechnął się głupio, po czym zrozumiał co właśnie powiedział jego tata:
- Ale tato - zaczął się jąkać - ja nie zdążę się spakować.
- To mnie nie obchodzi całe królestwo już od tygodnia wie o remoncie, ale ty wolałeś tańczyć do tej głupiej piosenki, niż iść posłuchać informacji - powiedział bardzo zły Thranduil.
- Po pierwsze - zaczął strasznie zły książę - ona nie jest głupia I słuchają jej wszystkie elfy w Śródziemiu, a po drugie jaki remont?
- Widzisz to wszystko przez tę piosenkę
-Ale...
- Stop Legolasie nie będę słuchać twoich głupich wymówek.
- Ale...
- Pakuj się w tej chwili- wykrzyczał już naprawdę zły król Mrocznej Puszczy.
- Ale gdzie będziemy mieszkać?- krzyknął książę.
- Hmmmm... - zamyślił się król - wiem - król triumfalnie podniósł palec w górę - zamieszkamy u pana Bagginsa.
- Ale dlaczego akurat u niego? Przecież tam będzie strasznie mało miejsca.
-No tak. Nie wierzę, że to powiem, ale masz rację. Dobrze. Wynajmiemy jakiś domek na obrzeżach Mrocznej Puszczy.
- A jak nie będzie wolnych domków?
- To będziemy mieszkać w namiocie.
- Ale jest strasznie zimno i do tego gdzie spędzimy święta bo przecież w namiocie nie zmieści się 20
metrowa choinka - powiedział już prawie płacząc Legolas.- Ale wiesz weźmiemy taki namiot od Harr'ego Pottera - powiedział ściszonym głosem jakby było to coś nielegalnego - a teraz pakuj się.
- Dobrze tato - powiedział znudzonym głosem Legolas
CZYTASZ
Święta w Śródziemiu
FanfictionJak Legolas poradzi sobie z przeprowadzką? Co się stanie gdy Thranduil nie dostanie prezentu? Czego słuchają teraz elfy? Dowiesz się tego czytając tę wspaniałe opowiadanie. Życzę miłego czytania PS. To moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wy...