Pow. Angel: Náročný trénink za mnou, řekla jsem si sama pro sebe a padla do měkkých a načechraných peřin a v mžiku usnula.
Uslyšela jsem zvony nedalekého kostela. ,,Sakra! Kolik je hodin!" Rychle jsem vyskočila z peřin, oblékla si svojí zbroj a běžela na trénink.
Jaktože mi nezvonil budík? Vrtalo mi celou cestu v hlavě.
Přiběhla jsem na trénink, všichni už stáli v pozoru a před nimi pochodoval princ a zároveň náš generál Jarvan IV. ,,Odpusťte mi generále, nezvonil mi budík, zaspala jsem, a proto jsem přišla pozdě. Velice se omlouvám." Klečela jsem před Jarvanem a omlouvala se. ,,Dobře v pořádku, ale ať se to už neopakuje!" Řekl přísně a já se vecpala mezi Lux a Garena kde bylo mé místo. ,,Jak se ti povedlo zaspat, já jsem tu od toho, abych chodil pozdě" řekl s ušklebkem Garen. ,,No jo no stává se, nevíš, kde by mohl být někde poblíž hodinář?" zasmála jsem se a podívala se na Garena. Zakroutil hlavou na náznak toho, že neví. ,,Ani ty Lux?" otočila jsem se na druhou stranu. ,,Ano vím, jmenuje se Zilean, bohužel žije až v Piltoveru" sladce se na mě usmála. ,,Děkuju ti!" obejmula jsem ji. ,,Holky objímaní si nechte na potom teď mě poslouchejte, a hlavně ty Angel!" Křikl na nás Jarvan a já se narovnala do pozoru ,,Ano generále!"
Pow. Dalton: Líně jsem se povaloval na hradbách našeho království. ,,Daltone! Co tam zase blbneš pojď na trénink!" křikla na mě Katarina. ,,K čemu stejně si z toho Swain udělá zase malou arénu, přivede vězně nabídne jim volnost pokud porazí jednoho z nás a nakonec je stejně všechny pozabíjíme" uchechtl jsem se. ,,Víš jak bude zase zuřit že tam nejsi, sice je to pořád dokola, ale neříkej mi že to není sranda" zasmála se Katarina. ,,Dobře... možná je, ale i tak se mi tam nechce." vyplázl jsem na ní jazyk. ,,Jak malej" zakroutila hlavou a vydala se na cestu. Nakonec jsem si to rozmyslel, seskočil z hradby a vydal se za ní.
Přišel jsem na trénink a všude byla krev a bezduché schránky lidí. ,,Sice už končíme, ale aspoň že si dorazil, budeme plánovat další útok na Demacii a pokud bude úspěšný zabijeme Jarvana IV. a konečně si podmaníme Demacii!" Zařval Swain ,,Ano!" zařvali jsme všichni. Tyhle různé plány a návrhy jak dobít Demacii jsou denním chlebem Swaina. Války Noxu proti Demacii nejsou až tak výjimečné, konají se tak často, až jsou únavné. Jen jednou Noxus vyhrál, zabili Jarvana I., ale že by se jim povedlo získat Demacii to ne.
Pow. Angel: Než nám skončil trénink, přišla jsem za Jarvanem. ,,Generále? Mohla bych zítra vynechat trénink? Vím, že to asi není dobré, když jsem dnes přišla pozdě, ale musím zajít do Piltoveru za Zileanem, aby mi opravil budík." Usmála jsem se lehce provinile. ,,Piltower říkáš?" zamyslel se ,,To není špatný nápad, mohla bys dojít za profesorem Heimerdingerem a předat mu tenhle vzkaz" podal mi zarolovaný kus papíru s pečetí Demacie ,, vím že si skvělý bojovník, ale dávej na sebe pozor" přikývl ,,děkuji" uklonila jsem se a vzala si kus papíru.
~
,,Zaslechla jsem, že se chystáš do Piltoveru za Heimerdingerem, pozdravuj ho za mne" zastavila mě na cestě Poppy. ,,Ano budu!" pousmála jsem se. ,,Hodně štěstí a hlavně se snaž, co nejvíc vyhnou Noxu!" řekla vážně, nechápu jak tak malý a roztomilý stvoření může unést to velké kladivo. No jo no yordlové pomyslela jsem si a usmála se.
,,Hodně štěstí na cestě" objevila se přede mnou Vayne. ,,Fuj, jsem se tě lekla a díky" usmála jsem se.
ČTEŠ
You Are My Champion [League Of Legends Cz] (opraveno)
FanfictionUž odjakživa proti sobě válčí Demacie a Noxus. Tato válka trvá a nepřestává už několik let od té doby co Sion zabil vládce Demacie Jarvana I. Každé dítě z Demacie bylo cvičeno a učeno o ochraně své vlasti a že Noxus je to největší zlo co mohlo lids...