III. Piltover (opraveno)

162 9 2
                                    

POW. Angel:

Na hranicích Demacie byla malá hospůdka. Jelikož jsem nechtěla jít tou hustou tmou, zaklepala jsem. Otevřel mi postarší muž. ,,Dobrý večer, slečno co tu takhle pozdě v noci sama?" zeptal se. ,,Potřebuji někde přespat, milý pane" opáčila jsem. ,,Brzy ráno zase vyrazím" dodala jsem. ,,Tak to máte štěstí pokoj nahoře je volný" usmál se na mě. ,,Tady máte klíče od pokoje" podal mi klíčky od pokoje. ,,Děkuji" poděkovala jsem a vyrazila po schodech na pokoj. Lehla jsem si do postele.


Vstala jsem opravdu brzy, nemohla jsem ani dlouho spát. Cesta do Piltoveru byla ještě dlouhá. Přišla jsem k baru a podala postarší paní klíče a pár zlaťáčků "Děkuji" přikývla jsem slušně a vydala se na cestu.


Šla jsem přes Noxijské a Shurimské hranice. Bylo nepříjemně teplé odpoledne, naštěstí jsem už v dáli viděla Piltover.


Procházela jsem ulicemi. ,,Angel?... Angel!" přiběhla ke mně Caitlyn, znám jí od malička, hodně se svým otcem navštěvovali Demacii. ,,Co tu děláš?" zeptala se. ,,Musím předat profesorovi Heimedingerovy vzkaz od Jarvana IV." vytáhla jsem z kapsy vzkaz. ,,Dobře dovedu tě za ním" chytla se za svůj klobouk a otočila se na svém podpatku. Dovedla mě až k Akademii, kde sídlil profesor. ,,Po schodech nahoru a najdeš ho" Cait ukázala na schody a usmála se na mne ,,Díky Cait!" objala jsem jí a pokračovala po schodech nahoru.


,,Uhmm, copak to tu máme vzkaz říkáš jo?" přicupital ke mě profesor, vždycky mě překvapí tím jak je malý. ,,Ano od Jarvana IV." podala jsem mu ruličku s pečetí. Otevřel jí a začal číst ,,umm, umm, uhmm" pobrukoval si a pak se zastavil, jeho oči se obrátili na mne ,,Jak dlouho tu plánuješ být?" zeptal se ,,Moc dlouho né profesore, jen potřebuji ještě zajít za hodinářem opravit svůj rozbitý budík" zazubila jsem se. ,,Dobrá tak potom ke mě přijď předám ti vzkaz pro Jarvana IV." přikývl a já se otočila uklonila se na rozloučenou a odešla.

Netrvalo dlouho a našla jsem i Zileanovo hodinářství.
,,Dobrý den, co potřebujete?" zeptal se Zilean. ,,Dobrý, potřebuji opravit budík" vytáhla jsem z batohu budík. ,,Dobrá, co se s ním stalo?" prohlídl si ho. ,,Přestal zvonit". ,,Ach tak, za hodinu a půl se vraťte a slibuji, že bude jako nový". ,,Dobře zatím nashle" odešla jsem.


Vyšla jsem ven a viděla Vi a Caitlyn jak stojí a hlídají pořádek v ulicích Piltoveru.,,Ahoj Angel!" pozdravila mě Vi a objala mě. Měla jsem pocit že mě těma magitechnickými rukavicemi zabije. ,,Ahoj Vi" s Vi se znám hlavně díky Caitlyn. ,,Co tu děláš holka?" lehce mě bouchla po rameni ,,Musela jsem donést vzkaz pro profesora Heimera a také si nechat opravit budík" zasmála jsem.Většinu času jsem zabila povídáním si s Cait a Vi a pak jsem se musela vrátit pro budík.


,,Přišla jste přesně včas" vytáhl můj budík natáhl ho a po pár sekundách začal zvonit. ,,Děkuji" poděkovala jsem a schovala ho do batohu a zaplatila.


Než jsem se vydala na cestu zastavila jsem se za profesorem ,,Tady máš vzkaz pro Jarvana IV." podal mi ruličku s pečetí Piltoveru. Pevně jsem jí sevřela a schovala. Poděkovala jsem a vydala se na cestu zpět.


,,V pořádku doraz domů" řekla Cait s Vi. ,,Nebojte, dorazím!" zamávala jsem a opustila Piltover.Hustá mlha a šero mě po cestě zpět zmátlo. Znala jsem hodně cest, které vedli do Demacie, ale tahle mi nebyla vůbec povědomá, věděla jsem že jdu dobrým směrem a tak jsem se po ní vydala.


,,Co tady děláte?" zařval na mě hlas nějakého muže a já stuhla.

You Are My Champion [League Of Legends Cz] (opraveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat