V. Arena (opaveno)

140 7 5
                                    

Pow. Angel:

,,Vstávat!" ozval se tvrdý hlas. Mé mříže se otevřeli, ani jsem se nestačila rozkoukat a už mě táhli za mé pouta pryč.
,,Tak hni se!" zařval a já zrychlila.

Dovedli na na nějaké místo, pravděpodobně arena jak říkal ten Noxík, co se mnou včera mluvil. Přivázali mne a další vězně k jednomu sloupu, asi abychom neutekli a vše pořádně viděli. Když jsem zahlédla toho Noxijce z vězení a dalších pár lidí z armády jak stojí v zástupu, bylo mi jasné, že je z Noxijské armády. Dávalo to i smysl, když se tak těšil na souboj.

,,Zahrajeme tedy arenu, sice se spíše budeme smát my, než vy, ale to je jedno" uchechtl se Swain. ,,Vyberte si jednoho z této řady" ukázal na zástup vojáků ,,tím ho vyzvete k boji, pokud vyhrajete, dám vám milost a jste volní. Ale jestli .. ne " odmlčel se ,, tohle je váš pohřeb" usmál se a zaťal pěst. Prohlédla jsem si důkladně Noxijskou armádu, mé oči se zastavili na tom Noxíkovi ze včerejška, měl černé vlasy a černý oblek s brněním, jeho rudé oči pláli a na chvilku se střetli i s mým pohledem, lehce jsem zalapala po dechu, že by strach? Šel na řadu jeden vězen vedle mne, nejdřív prosil o milost a poté byl donucen si vybrat,  Nechápu proč si vybral právě mohutného muže v brnění, kterému říkali Darius, netrvalo dlouho a skončil vejpůl.

~

Krev a těla se válela všude kolem. Je to dost nechutné, že lidé se těmito ohavnými činy baví. Bohužel taková je válka.
Dávalo smysl, že si mě nechali až naposledy, byla jsem to nejžhavější z vězňů, jelikož jsem hrdá Demacijka.
,,Dělej ty špinavá děvko!" zařval na mě nějaký voják, abych vstala. Zamračila jsem se nad tím oslovením a vstala jsem.
,,Bez meče nebojuji!" vykřikla jsem hrdě.
,,Dobrá tedy chceš bojovat s mečem" ukázal na dalšího z vojáků, ať přinese meč. Přinesli mi obouruční meč, byl dost těžký, ale měla jsem výhodu. Garen mě s ní hodně naučil.
,,Koho si tedy vybereš?" ušklíbl se na mě Swain.
,,Je mi to jedno, vyberte mi soupeře!" opřela jsme se o meč, snažila jsem se tvářit sebevědomě.
,,Dobrá tedy, můj šampion.. Daltone!" pokřikl a ukázal na toho Noxíka a já znejistila.

Pow. Dalton

Když jsem uslyšel své jméno, sevřelo se mi hrdlo. Nesmím Swaina zklamat! Musím bojovat tak, jak nejlépe umím. Tohle bude zábava, usmál jsem se a olízl své rty nadšeně. Buď umřu já a nebo umře ona. Vytáhl jsem svůj meč a zašeptal ,,Meči pij moji krev!" Meč vytáhl své ostny a zabodl se do mé ruky, lehce jsem zasyčel bolestí. Taková je cena za moc, já dám krev a meč mě udělá silnějším.

Pow. Angel

Postavil se naproti mě, něco zašeptal a z jeho meče vylezli ostny, které se mu zabodli do ruky a zčervenali.

Rozběhl se proti mě, ale díky mým skvělým reflexům jsem to jen tak tak vyblokovala. Ten meč je opravdu moc těžký. Stále se snažil dostat se mi k tělu. Jsem ráda, že mě Garen naučil skvělou obranu s obouručí. Protočila jsem v rukou svůj meč.

You Are My Champion [League Of Legends Cz] (opraveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat