De deur knalde keihard open . Barry was erdoorheen gekomen . Hoe dan .hij stond tegenover Stefan . Ik wil dit niet zien . Ik ren naar de kamer van Oliver en pak zijn pijl en boog. Ik rende terug en zag dat barry in de lucht hing . Alsof hij vast zat in de lucht . Hetzelfde wat bij mij gebeurde. Ik zag elena Achter Stefan staan en ze keek naar mij . Ik richt met Oliver's pijl en boog op Stefan. Ik schoot recht op zijn hoofd. Ik duik weg omdat ik zag dat hij de pijl terug kaatste naar mij. Ik was net optijd met wegduiken anders had ik nu een pijl in mijn hoofd . Ik ga omhoog ik ren naar elena en sleur haar mee naar mijn inloop kast en doe de deur opslot.
P.o.v barry
Ik zit in de lucht . Hetzelfde wat maddie had . Hoe kwam zij eruit . Door mij . " barry ik zei toch dat ik je iets aan ging doen als je aan maddie zat !" Ik hoorde Oliver aankomen lopen . Oliver rende op Stefan af waardoor ik op de grond viel . Oliver duwde hem tegen de deur aan . Ik ren naar de deur en deed hem open waardoor Stefan erdoorheen viel.P.o.v maddie
Ik pak elena vast . " elena zeg dit niet tegen iemand tegen niemand wat ik je nu laat zien moet je tegen iemand zeggen , oké ! " Zei ik snel terwijl ik de deur van de kluis open trek ." Oké? "Zei elena alsof ze me niet vertouwt Ik haal het boek uit de kluis . Op dat moment gaf het boek weet die rare glitters er af en opende het boek zichzelf . Ik voelde het boek uit mijn handen glijden en voelde dat ik niet meer op de grond stond . Ik keek naar elena en zag dat het ook bij haar gebeurde . In de licht vormde een zin . Hou elkaars handen van en laat het boek in het midden zweven.
Ik kijk naar elena en pakte haar hand . Toen knalde we opde grond . En hoorde ik iets in mijn kamer gebeuren . " maddie kijk naar je hand " ik keek naar mijn hand en zag dat mijn hand helemaal aan het shaken was . Wtf.P.o.v elena
Ik voelde iets opkomen .
Wat ik wil vertelen tegen maddie maar dat kan echt niet .....
FlashbackIk was thuis huiswerk aan het maken. Toen ging de bel en ik rende naar beneden en deed de deur open. "Hey, Stefan wat doe jij hier?" Zei ik. "Ik eh mag ik binnen komen ik moet wat zeggen." Zei hij snel .Ik liet hem binnen en gingen naar boven naar mijn kamer. "wat is er Stefan?" Zei ik want ik wist dat er iets is .
"ik weet het niet meer iedereen haat me." zei hij en hij keek naar buiten . "tsja." Zei ik en ik moest eigenlijk lachen maarja. Even later na lang gepraat te hebben. Stefan kwam dichterbij en deed een rare ringbij mij om hij zei: "die mag je niet af doen want anders kan je niet tegen daglicht." "huh wat?!" Zei ik verwardEn toen beet hij in zijn pols en hield het voor mijn mond hij zei: "drink het!" "hoezo?" Zei ik een beetje boos.
Hij dwong me dus ik deed het, maar een paar seconden later was alles zwart....
ik werd wakker en lag in bed Stefan zat naast me op een stoel.
"wat is er gebeurd ik heb zo een hoofdpijn." Zei ik met een schorre stem. "dat heet honger." Zei hij met een glimlach
" wat heb je gedaan?" Zei ik en ik keek boos naar hem
"ik heb je verandert in een vampier." "huh " zei ik met een gefronste wenkbrauw .🤔
"hier drink op!" En hij gaf me een zak met bloed."Wtf moet ik hier nou mee?" Zei ik boos en vragend
"drink nou op."
"en als ik dat nou noet doe." Zei ik ondeugend
"nou dan ga je dood "
"dat ga je toch al" mompelde hij er nog bij
Ik dronk het op. Ik voelde me zo raar. Is wel logisch .
"zie je die ring die ik je gaf? Die mag je nooit af doen anders verbrand je je in de zon." Zei hij
Okeee duss
"o en ehh ik ga je morgen leren hoe je met je bloedlust om moet gaan... ik heb daar nu geen tijd voor ik moet nu gaan."zei hij
"o en eh zorg dat niemand in de beurt komt. Hier heb je een paar bloed zakken." Zei hij nog snel en liep weg .Oke dus hij maakt me vampier.
En laat me achter mooi dit.
Hij was weg en ik ging weer verder met huiswerk.
Einde flashbackP.o.v maddie
" elena ! Waarom doe je zo ?!"
Ik voel aan mijn nek en voel dat ik die ketting niet meer om heb . Kut . Mijn hand was nogsteeds aan het shaken . Ik zag de ketting in de kluis liggen en pakte hem snel . Ik stond op en wou een stap naar voren nemen . Maar ik was in ene in mijn slaapkamer . Ik lach in de deur die helemaal kapot was doordat ik er doorheen geknald was .Ik zag barry naar me toe lopen ....
Hij zei iets wat ik niet kon verstaan tegen Oliver. ......
Barry vroeg aan elena wat er gebeurde. .......
Hij pakte me op.....
Dat is het enige wat ik wat ik kon herinneren. ......" is ze geraakt door de bliksem?"
"Nee niet dat ik weet "To be continued
@roomxbrie heeft geholpen met P.o.v van elena .
Shoutout naar haar 🤗😂
JE LEEST
me as spy ( Deel 1 /deel 2 ) Me As A Spy
AdventureIk weet niet meer wat ik moet doen . Ik doe maar wat . Mijn leven gaat hier door geruïneerd worden dat weet ik zeker . #8 gehaald