me as a spy - what the hell is this ?! h9

65 6 5
                                    

Oliver lag op de grond met allemaal bloed om zich heen en op zijn lichaam . " Oliver! " " er is niks ga nou maar bemoei je  niet zo veel met mij ! GA WEG NU !" Ik begon te huilen omdat ik een beetje schrok ven hem . Ik rende zo snel als ik kon naar mijn slaapkamer en knalde heel hard de deur dicht . Gelukkig hoorde barry y het niet . Ik ging mijn pj aan en ging liggen in bed .

Volgende ochtend
* wekker * *I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
I am titanium*
Ik schrok wakker en deed mijn wekker snel uit ik rende naar mijn inloop kast en pakte snel kleding er uit een trui en broek  schoenen  ook nog . Ik deed alles heel snel want ik wou niet telaat zijn nadat ik niet opschool  was gekomen . Ik pakte mijn tas maar ik vergat nog wat . Barry ! "  barry word wakker ! "
" hey ja ik ben wakker .. hoezo zo snel klaar . ? " Hij stond op en liep met me mee naar beneden .

Opschool aangekomen
We liepen over het schoolplein . Het was heel druk in ene . Misschien hadden 1e klassers hier les ? Kan . We liepen naar binnen Naar wiskunde lokaal en op dat moment ging de bel. We liepen naar binnen en ik zag dat elena naast Stefan zat . Ik keek haar aan . " hey !" Ik lachte met een big smile naar hun . " barry kom naast mij " verluisterde ik . Hij knikte . We gingen helemaal achteraan zitten .
De leraar kwam binnen . " pak jullie boeken en maak voorkenis en maak ook 6.1 !" Ik pakte mijn boek en het was heel stil in de klas . Wat is er gebeurd hier op school . We waren allemaal aan het werk . Dacht ik . Dus niet . Elena zat met Stefan te praten . Ik luisterde ze af . " we hadden dit kunnen zien aankomen " verluistert Stefan . " wat " zei elena . " dat ze naast elkaar gingen zitten !" Dat zei Stefan iets te hard . Kendall hoorde dat . Zij is zo irritant.  Zij doet altijd gemeen. Maarja niet tegen Laura . Ze weet dat we vriendinnen . En ze weet het ook over mij en elena en tegen aar doet ze wel zo . ( en tegen mij ) schijt kind . " owh Stefan ben je jaloers !, maddie hij is jaloers om jouw en barry !" Zei ze en begon te lachen . Why . Stefan keek naar kendall . " eh kendall dat is niet waar ik ben al op iemand anders dus en waarom zou ik op haar zijn !" " zou ik ook zeggen als ik jouw was !" En ze begon te lachen . " kendall en stefan  !" Ha 1e waarschuwing !
Na een tijd ging de bel en we liepen naar zorg daar is niet zo veel gebeurt . Toets alleen. Ik had een 6.3 ( in het echt ook lol 😂😑).

De bel ging . Eindelijk . Ik liep uit de klas . " maddie . Maddie maddie !!" Ik keek om en zag elena staan ." Wat !"
" je had gelijk over Stefan ! "
" waarover gelijk ?"

P.o.v. elena

Shit had dat niet moeten zeggen
" owh niks kom je later wel achter !"
Ik liep snel weg naar de gang en liep naar buiten . Ik zag Stefan staan . " hey elena zullen we gym skippen? " Ik keek hem aan ." Uhm nee kan nu niet we hebben bosloop en dit keer is het voor een cijfer" ik liep snel door naar gym ookal hebben we nu pauze . Ik hoorde Stefan achter me lopen. Ik wou van hem af . Ik liep over het grasveld . Deze weg kent hij niet naar gym . Pff hij weet niet eens de weg ernaar toe dus ha . " elena waarom ga je van me weg ?!" Hij liep in ene naast me . Ik schrok van hem . " jezus ik schrok me dood !" " jezus heeft er niks mee temaken dat je schrok ... en die foto was goed gemaakt . " Ik werd zoiezo rood want ik wou die foto niet maken . " Waarom word je rood ?!" Hij lachte erom . " hou op !" Ik gaf hem een duw en lachte . Waarom lach ik nog in zijn bijzijnde !

P.o.v. Barry

Ik ben niet naar zorg gegaan ik wou maddie niet lastig vallen . Ik wacht nu op haar  op het schoolplein.  Ik zag net Stefan en elena ergens heen lopen . Denk naar gym . Ik zag maddie al lopen . Ze wurmt zig door allemaal grote jongens door . Ik zag een jonge helemaal op de grond worden geduwd.  Deed maddie dat . Ze kwam er uit . Het was haar . Ik begon te lachen.

P.o.v. maddie
Ik rende naar de deur en zag dat elena al weg wad . Logisch! ... ik zag allemaal lange jongens voor de deur staan . Ik moest me er doorheen boren . Ik duwde een jonge opde grond.  " zo zij is sterk !" Zei hij . Ik zag barry staan en rende naar hem toe en zag dat hij zat te lachen en ik lachte ook omdat ik die jonge opde grond duwde . We liepen naar gym en stonden voorde deur te wachten tot we naar binnen mochten . Ik at nog wat en praten met barry. Toen de bel bijna ging zag ik Stefan en elena om het hoekje vandaan komen . Wtf . Elena was helemaal tomaat rood . Waarom ? Wtf ?!
De bel ging
We liepen naar binnen
" bye madds " barry gaf een knipoog .
Ik keek hem met grote ogen aan en lachte . Dat was raar. Ik liep naar de kleed kamers . Nummer 5 . Lichtgroene deur . Ik liep er naar binnen en kleden me snel om ik was al klaar toen elena pas binnen kwam . Later kwam Laura aan ik wachten nog op haar . Toen ze klaar was liepen we samen door de gang naar buiten .Laura zit trouwens in een andere klas dan mij . " heb jij iets met die barry?" Ik begon te lachen en op dat moment liepen we langs de jongens kleed kamer er liep barry er uit . Ik schrok ik hielt mijn handen op mijn wangen . " waar hadden we het over ?" Laura wou het zeggen . "  Ik vroeg aan maddie of ju- . Ik deed mijn hand op haar mond . " niks . We hadden het over niks . Toch Laura!" Ze knikte ja . Ik hielt mijn hand weg van haar mond . Ik lachte naar barry en hij lachte terug . " Waarom Likte je mijn hand !" Ze moest lachen. Ik smeerde het aan haar shirt .

Toen we de bosloop hadden af gerend moesten we nog een klein stukje lopen .
Barry liep naast me . " heb jij elena en Stefan nog gezien " barry schudde nee . " owh " . 

P.o.v. elena
Dit stuk was voordat de bel ging voor dat gym begon
We liepen naar de gymzaal . " Ik heb iets voor je " zei Stefan in ene . Hij trok me langs de gymzaal en liep verder om de hoek van de  gymzaal.
" Ik moet je wat vertellen "
Hij kuste me . Why me !
Ik deed alsof . Ik mag hem niet . " de bel gaat zo " ik rende weg . Om de hoek zag ik maddie en barry staan . Ze zagen mijn rode hoofd zeker al gloeien .

P.o.v. maddie
Na school . Laura vroeg of ik haar kon helpen in de bibliotheek een boek zoeken voor haar Nederlands verslag .
We gingen met de fiets naar de bibliotheek toe . Langs de Albert Hein en we waren er binnen 0.1 seconden. 
Ik zei voor de grap dat hij dicht was en toen raakte ze in paniek en toen liep er een vrouw langs de schuif deur en hij ging open door de sensor.  Hij is open 😂 zei ik .
We kwamen boven en gingen naar de computers om dat boek te zoeken . En keken in de boekenkasten die daar stonden . " misschien ligt hij hier !"
Ik liep lang  een boek die uitstoot en die viel er uit . Ik hem terug leggen .ik hurkte  om hem op te pakken . " eh kijk Laura !" Ze liep naar me toe . Ik keek naar het boek en er kwam allemaal blauwe glitters af ." Wth is dit ?" Verluisterde ik  . " die moeten we meenemen  !" Zeiden we tegelijkertijd. 

me as spy ( Deel 1 /deel 2 ) Me As A SpyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu