me as an angel - 24

41 5 13
                                    

Mentor uur
We stapte de klas binnen en zie dat iedereen eral zat.  Hoedan ??!
Mentor:" we krijgen een nieuwe leerlingen in de klas ." Ik ging snel zitten .
Mentor:" dit is nash uhm ....
Hij wou wat zeggen maar ik moest snel wat verzinnen .
" blue , nash blue ."
Nash :" ja nash blue ." Hij krapte awkaward op zijn hoofd en keek me aan . Ik voelde een steek in mijn rug toen hij dat deed . Hij ging alleen zitten toen camila naast hem ging zitten . Hij keek bang naar mijn .

Eind van de les
Mentor :" onthoud 5 december schoolfeest !." En we liepen de klas uit.
Ik liep snel de klas uit . Laatse les viel uit . Snel naar huis . Ik zag nash nog naar me kijken . Hij riep mijn naam nog hij stopte me achteraan lopen toen camila zijn naam riep .

P.o.v.  Nash
Ik liep klas uit en ik moet nog met maddie praten. Waar is ze ? Ik zie er wegrennen . Is ze boos op me ? Ik hoop niet . " maddie!" Ze kijkt om . Ze gaat weer door . " maddie?"
Camila " nash ." Ik draai me op en camila staat achter me en pakt mijn arm . Ik kijk haar aan . " wat is er ?"
Camila:" laat haar gaan zij is raar ."
" is ze niet !" Zei ik boos en ruk mijn arm uit haar handen .
Camila :" hoe weet jij dat nou ."
" ik ken haar langer dat jij haar kent ."
Ik loop van haar weg . Ze moet niet zo over de Black sky praten !
Ik loop naar een plek waar niemand me ziet . Ik weet nu al dat camila een probleem gaat worden .
Ik sta om de hoek van de school .
Niemand ziet me nu .
Ik transformeer naar blue sky .
Een kraai dus .
Ik vlieg boven het bos voor maddie's huis . Ik zie haar lopen . Ik moet op haar passen . Niemand mag tweeten komen waar ze woont . En met niemand bedoel ik niet iemand uit haar klas maar iemand die haar wil hebben als een wapen . De hand .
Hun willen haar hebben . Ze hebben haar nooit gevonden door mij . Ik heb altijd ervoor gezorgt dat ze nooit gevonden zou worden .

Ik zie iemand achter haar lopen .
Ik daal naar beneden en ga in een boom staan . Wie is dat . Voor de zekerheid verander ik weer in een mens . Hij kan me toch niet zien .
Het is Stefan . Wat doet hij hier .
Hij loopt een stuk dichterbij maddie .
Hij heeft een mes in zijn hand .
Dit gaat niet goed aflopen . Ik moet haar helpen . Ik transformeer naar een half kraai . Alleen de vleugels dus . Ik vlieg nu boven Stefan en maddie in . Ik laat me vallen . Nu kan hij me wel zien .

P.o.v maddie

Ik hoor achter me iets . Ik draai om en zie nash en stefan . Stefan haalt een mes tevoorschijn.  " je humanity staat helemaal niet aan !"
Nash heeft vleugels . Zwarte . Ik heb ze ook maar mijne zijn wit .
Hoe kan hij dat . Het lukt mij niet om ze tevoorschijn te krijgen . Misschien als ik er aan denk .
Vleugels kom uit mijn fucking rug !
Ik voelde de wind van achter waaien en voelde mijn rug zwaarder worden . Wauw . Zo easy. 
Nash en stefan stonden tegenover elkaar . Stefan :" kom je er nu pas achter ? Het is zins na school ."
" Waarom doe je dit !"
Stefan  :" omdat ... je niet naar mij luistert !"
Nash :" ze luistert nu toch naar je !"
Nash haalt een blauw zwaard tevoorschijn. En het begind blauw Licht te geven. Hij draaid zich snel om en gooit een zwart ding naar me .
Ik hou het vast en ik zie een zwart in het ding . Nash :" stop het in je tas ."
Aan het eind van de zin swiepte hij met zijn zwaard bijna stefans hoofd eraf maar Stefan ging op dat moment naar beneden en ontweek hem .
Nash :" maddie ga !"
" Nee ik laat je hier niet achter met de demoon van de beurt !"
Stefan :" nou bedankt ."
" geen dank ." En ik vloog hoog in de lucht en lande op Stefan en ik was natuurlijk weer vergeten dat hij een mes had . Kutje . Nash was mij eerder . En daar bedoel ik mee dat hij het mes uit zijn hand getrapt had zonder dat ik het zag . Maar ik zag het . Wtf . Hij heeft de zelfde powers als barry misschien? 
Stefan duwde me van hem af en ik vloog een meter weg . Ik voelde mijn vleugels glijden over de stenen . Au . Hoe kan ik dat voelen ?!
Ik sta snel op en zie dat nash in de licht hangt . Kut Stefan . Nash stikt en valt flauw op de grond . Ik kan dit niet aanzien . Nash kan wel dood zijn .
Ik ren naar nash toe .
" nash ?!" Hij ademt nog .
Stefan :" en nu ben jij aan de beurt . "
" NEE!" 
Stefan :" nee ? Jawel ."
Hij pakt zijn mes van de grond en loopt naar nash en bukt naar hem toe . Hij houd zijn mes op zijn keel .
" Stefan waag het niet ."
Stefan :" wat ga je eraan doen ?"
" ik weer wat je teveebergen hebt !"
De zolder in dat huis .
Stefan hielt zijn mes van nash zijn keel af . Stefan :" die oude zolder van me ?"  Grrr ja .
" ja ."
Stefan :" nou wat ga je dan doen ?"
" uhm ik vertel het tegen elena ?"
Stefan :" leuk gedaan madds maar je vriend gaat er aan ."
" Nee please ik doe alles voor je maar vermoord hem niet !!"
Stefan :" dat hoor ik voor het eerst ."
" Please laat hem gaan ."
Stefan:" ik weet wel wat ." Onee
Ik herken dat lachje uit duizenden.
Hij stond op en kwam dichtbij me staan hij hielt het mes op mijn pols en snee er in . Lul . Hij Likte mijn bloed op en liet mijn pols los . Het bloed druipt van zijn mond af . Ik ben niet bang voor hem . Ik pak zijn mes af en ik gooi hem in een boom .
Stefan :" dat was mijn lievelings mes ! Je zal daar voor boeten !"
" wat nu !"
Hij pakte me bij mijn middel en hielt een andere mes tevoorschijn en snee in mijn heup . En Likte dat van mijn heup af . Vies kind . Ik trok mijn shirt snel weer naar beneden en sloeg hem in zijn gezicht.  Stefan :" daar wachten ik al op ."
Hij liep eindelijk weg . Hij keek nog om en hij verdween in de mist .
Ik haat hem echt .
Ik ren snel naar nash toe en voel dat mijn vleugels weg zijn .
Die van nash zijn ook weg .
" nash ?"  Ik heb mijn handen op zijn gezicht .
" NASH ? "
Nash :" ja ?" Ik gaf hem een knuffel en trek hem omhoog .
" gaat het met je ? "
Nash : " dat moet ik eigenlijk aan jouw vragen ."
" goed "
Hij pakte mijn pols . Nash :" echt ?"
" ja echt ." En ik trok mijn pols uit zijn hand . Ik keek naar zijn nek . Het is helemaal rood . Ik keek toen recht in zijn ogen .
Nash :" zins waneer hem je twee verschillende oogkleur ?"
" dat heb ik al mijn hele leven. "
Nash :" ik dacht dat je bruine ogen had ."
" ik dacht van jouw ook donkerblauw maar dat blijkt oog helder blauw tezijn. " ik moest lachen en hij ook .

To be continued. ...

me as spy ( Deel 1 /deel 2 ) Me As A SpyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu