Zaterdag 5 Nov
Ik stond op en liep meteen naar mijn grote kluis . Barry lag in mijn bed hij was hiet net aan gekomen . Hij wou nog slapen .
Ik deed mijn kluis open en kroop er in . Ik deed de kluis van binnen dicht en ging goed zitten . Het boek ligt er nog in . Ik pak mijn zaklamp en richt op het boek .
Ik moet dit niet nu gaan doen . Ik vraag wel aan Laura of ze is wil langskomen. Ik wil dat elena ook komt . Maar ze doet zo raar vanwegen Stefan . Ik moet het haar vertellen over hem .
Ik leg het boek snel neer en gooi de zaklamp weg . Kapot . Okay dat was geen goed idee . 😅 . Ik open de kluis . Snel eruit en deur opslot . Ik schrik want barry staat in mijn inloop kast . Hij doet de deur dicht . Wrm . Ik loop naar de deur langs hem . Hij pakt mijn arm en trekt me terug . Ik trek nog harder waardoor hij op de grond flikkert . Ik ren snel uit mijn kamer en ga naar de trap . Oliver loopt net omhoog . Ik ga op de trap leuning zitten en glij naar beneden en val keihard op de grond . Maar wel op mijn voeten . Ik wil hier weg . Ik ren naar buiten in het bos . Ik weet dat ik Stefan kan tegen komen . Ik ga een andere weg . Naar mijn soort van hut waar ik vroeger in speelde met elena en barry en Oliver . Ik ren er in en zie dat het helemaal een troep is . Er ligt glas opde grond en bloed er omheen .
" maddie !" Ik keek om en zag barry staan . " aah!" Gilde ik . " jezus !!" Zei ik boos . Ik duwde hem aan de kant en liep uit het huisje . " maddie?" Ik keek niet om ik heb geen zin in hem .
Ik ren weg maar ik stopte toen ik de steek in mijn rug en hoofd voelde .
Ik liet mezelf op de grond vallen.
Ik ging zitten en hielt mijn handen in mijn haren . Ik draaide me om en keek naar barry . Ik stond op en liep recht op hem af . Ik vergat de pijn in liep harder en liep zo lang hem heen .
Ik ga terug . Terug naar huis . Ik loop naar binnen . Ik knal hard de deur dicht en ren naar boven . Ik ren naar mijn kamer en zag dat Oliver net iets wou zeggen maar toen hii een traan zag hielt hij zijn mond . Ik loop naar mijn bed en ga onder de dekens liggen en pak mijn telefoon en oordopjes en ga op mijn telefoon naar youtube . Ik tik in shawn mendes . Zoek.
Ik scrol naar beneden en tik de video Mercy aan en ga zo een beetje door met naar zijn muziek te luisteren .
En ik viel in slaap ....
Ik word wakker van een lied . Youtube stond op autoplay . Ik haat dat als dat zo staat . In ene stond ie op we don't talk anymore . Why 😑 . Ik zet mijn muziek uit en klik youtube weg . Ik ga op instagram . Laatst had ik een video geplaatst van mij en elena . We hadden een video geplaats dat wij een dansje gingen nadoen van de video clip van sia chandelier. I dunno why . Maar het was wel leuk . We hadden er wel 100 likes op gehad ! Ik keek nog is naar de video en zie dat ik nog een Like krijg op die video . En een reactie ? Ik keek wie dat was . Siathisisacting heeft het geliked! !! Omfg ik moet dit aan elena laten zien . Morgen . En een reactie van Siathisisacting ! Er staat : " you two are good in dancing ! Maybe even good as maddie?! Love , sia "
Omfg serious!
En nog een Like en reactie !
Van maddieziegler!!!! Ze zegt : " amazing vid !! You 2 are even good as me ! If I was sia I would put you two in her videoclip !?@siathisisacting? !!"
To be continued. ........
JE LEEST
me as spy ( Deel 1 /deel 2 ) Me As A Spy
AdventureIk weet niet meer wat ik moet doen . Ik doe maar wat . Mijn leven gaat hier door geruïneerd worden dat weet ik zeker . #8 gehaald