me as a spy - h19

49 5 2
                                    

"En dit is waar mijn team controleert de politie banden voor criminele activiteiten." Zei barry waneer we naar binnen gingen waar ik de vorige keer ook was .

Flashback  ...

Wat is er aan de hand ?
Ik voel me zo raar .
Ik ben mezelf niet meer .
Dat voel ik.
Ik voel ook wat anders .
Wtf zit er in me neus ?!
Ik haal het eruit .
Zo dat is weg .
" ze is wakker" hoorde ik iemand zeggen
Ik wrijf in mijn ogen .
Ik voel de pijn door mijn rug stromen .
Ik kan moeilijk ademen .
Ik doe mijn ogen open en haal diep adem .
Ik kijk om me heen en zie een 3 mensen staan naar mij te staren .2 mannen en 1 vrouw .
Ik haal de draadjes van mijn lichaam af en spring van het bed af .
" maddie hoe gaat het ?" Zei een man . Ik keek niet op .
Ik zocht een uit weg.
Ik stond daar maar .
Ik zag een deur . Ik wil hier weg .
Ik liep naar de deur en opende de deur .
" laat haar maar even gaan " zei die man .
Ik keek naar die man die dat zei .
" hey ik ben harr- op dat moment werd ik kwaad . " Ik wil hier weg !"
" dat snap ik " zei hij . Ik kijk naar de deur . Stapte er doorheen . Ik zag een vrouw heel snel door een gang heenlopen . Ik wist niet wat ik moest doen op dit moment . Ik keek naar die man . " waar is barry ?"
Hij lacht .
" Hij komt zo "
Ik keek hem boos aan .
Ik sloot de deur en liep naar het bed waar ik net op lag . Ik kneep mijn ogen dicht . Die vrouw die kwam naast me zitten . " hey maddie " .
Ik deed mijn ogen open en zag een vrouw met blond haar en een bril.
Ik wou reageren . Dat deed ik ook.
" hay " .
" Ik ben felicity"

Einde flashback. .

hier ben ik eerder geweest 😯
"We kunnen alles wat er gebeurt in de stad volgen , kijk . We hebben onze eigen satelliet gekregen." Zegt hij .
" i know ....Ik heb in het van tijd tot tijd gehackt." Zei ik zacht en kijk om me heen . Toen ik hier de laatse keer hier was keek ik niet om me heen maar dacht alleen maar om hier weg te komen 😅😆.
" onbeschoft " zei in ene een man .
"Het is natuurlijk zo geweldig om je weer te zien, maddie " zei een vrouw wie waarschijnlijk Caitlin snow is .
"Ik vraag me af hoeveel van onze werking ze moet weten." Zei ze

Ff tussendoor ik ga nu anders werken met de zinnen . Daar bedoel ik mee zovan als maddie iets zegt dan maddie: en dan wat ze zegt .oké lees maar verder 😂.

" ik ben goed in geheimen houden !" Zei ik snel .
Barry : " ja ze werkt met the arrow !" Zei hij blij .
"En jij blijkbaar niet " zei ik .
" schattig " zei die ene man .
Ik keek hem aan . Wtf .
" nu snap ik het " zei hij
" wat ? " Zei ik .
Op dat moment hoorde ik barry's gedachte :
Cisco stop .
Please no .
Cisco : " jij weet wie Arrow is !"
Cisco : " wacht , weet jij wie the arrow is ?" Zei hij tegen barry .
Ik moest lachen .
Barry :" uhm "
" Hij is mijn broer trouwens" zei ik.
Ze keken me raar aan en toen naar barry.
" niet barry ! Uhm laat maar " zei ik snel .
Barry: " niets zeggen over hem " zei hij in mijn oor .

"Welkom , weer , mvr Queen "
Ik keek om wie het zei .
Het was Harrison wells .
Barry vertelde laatst aan me wie hij was .
" Dr. Wells ...." ik wist niet wat ik moest zeggen na de laatste keer dat ik hier was . Awkaward.  Beetje maar .
Harrison : " wells ? Noem me Harrison , maddie ."
" je weet wie ik ben , laat maar , na die laatste keer dat ik hier was ."

Harrison : " Tweede plaats in de nationale informatieve technologie concurrentie op de leeftijd van 17 , afgestudeerd vmbo maar doet het voor de 2e keer omdat je undercover gaat moest je afgestudeerd zijn in 1 maand  . Ook nog met een masters degree in cyber security en computerwetenschappen.
Ik weet wie je bent.
Ik hou een oogje op promising talent in wetenschapsgebieden."
"Maar ik heb dat niet gedaan , dat laatste?" Zei ik .
Harrison: " Ik weet wie je bent zei ik toch "
😆
Harrison : "Het is wat  Cisco, Caitlin,me bracht  en ik voorzag geweldige dingen van jou."

Even later

" hoe snel kan hij rennen ? " Zei ik .
Harrison : "Hij heeft zijn topsnelheid nog niet bereikt, theoretisch gezien."
" is hij echt oké ?" Zei ik en keek naar barry die rende op een soort loopband . Heel snel dus .
Caitlin: " Zijn hartslag binnen het normale bereik voor hem."
"Nee, ik bedoel, de bliksemschicht veranderde hem.Heeft iemand van jullie echt weten hoeveel?"
Cisco: " We weten dat een eerlijk is ."

"Als alles over hem wordt versneld, gaat hij sneller ouder worden? Wat zou er gebeuren als hij te snel liep ? Ik bedoel, zou hij gewoon lopen, en dan, poef, hij is stof in een rood kostuum?" Zei snel maar duidelijk.
Harrison: "Alles wat we doen hier bij s.t.a.r. labs is het beschermen Barry Allen. Geloof ons, maddie , hij is in zeer goede handen."
Ik wou net wat zeggen toen barry iets zei .
Barry: " Wil je zien hoe snel ik terug kan rennen ?"
Omg nee 😂
We hoorde een keiharde knal .
Ik schrok me dood .
Caitlin:"Maak je geen zorgen. Hij geneest ook snel."

Weer even later
Ik en barry  liepen naar een koffiezaak . Die was niet zo ver van star Labs .
Barry : " vertel tegen niemand dat wij iets hebben "
" uhm waarom niet ?"
Barry: " alsjeblieft? " en hij kijkt me aan .
" Oké " en ik rolde met mijn ogen .
Barry : " Waarom dat ... owh laat maar ."
Hij pakte mijn hand vast .
Barry : " ik vertel wel waarom , als we het nou voor een tijd het geheim houd
En dan boem ."
Ik keek hem gefronst aan .
" wat boem ?"
Barry :" dan zeggen we het ."
" owh uhmmm ... Ik dacht dat je iets anders bedoelde " ik lachte .
We waren er .
Barry deed de deur open .
"Dus ik moet me gedragen als vroeger." Zei ik zacht .
Hij knikte ja .
" Alright then ."
" hey , jullie 2 ." Zei iemand .
" hey ." Zei ik . Ik ken haar ergens van .
Barry :" we zijn niet 2 ."
" oh nee ." Zei ik en lachte awkaward.
" we zijn 1 en 1 ." Zei ik
Barry :" ja dat ."

Het was trouwens alweer ochtend en we waren in Amsterdam .
Ik ben geboren in Amsterdam maar ik ken het hier niet wat raar is omdat ik alle straten ken van a'dam dus eigenlijk heel raar .........

"Heeft Barry al wat  enkele  bezienswaardigheden van in Amsterdam  laten zien ? "Zei ze.
"Ja, ik heb een aantal mooie verbazingwekkende dingen gezien."Zei ik snel
" echt ? , Nou, als je wat tijd hebt, misschien kunnen we u enkele van Amsterdam's 's nachts leven bekijken ? " vroeg ze .
" Oh nee, Ik krijg genoeg van het nachtleven in Amsterdam " zei ik.
"Oh, dit is iets dat ik denk niet dat je gaat willen missen. Amsterdam  nacht in Kriebels ." Zei ze heel blij . Maar ik wil niet en barry ook niet denk ik.
" Eddie is niet echt enthousiast over,
dat geef ik toe. Maar het kan ons nacht, jongens. " Zei ze .
" je heet iris toch ? " Zei ik om het zeker te weten .
Iris: "  ja " en barry pakte het blaadje van die nacht gedoe uit haar handen.
Barry : "  Onze 's nachts te winnen $ 75 waard van cappuccino ?"
" uh yum !" Zei Ik .
Ik ben er verslaafd aan dont blame me !
" uhm ik moet even naar de wc ik ben zo terug " zei ik en ik liep weg .

{ Barry's tought }
" Waarom doe je dit " zei ik tegen iris .
Iris :" wat doen  ? " en ze liep naar de toonbank met een dienblad in haar hand .
" De trivia nacht met jou en Eddie, waardoor dit hele dubbele date gedoe?"
Iris : " Want dat meisje is geweldig , en ze toevallig uit je zeer zeldzame soorten van schattige nerds te komen."
" nerd ?" Zei ik.
Iris :  "Waarom heb je me niet meer over haar vertellen?"
" Er valt niets te vertellen. Ze is gewoon een vriendin ." Zei ik.
Iris : " Barry, de meisjes  alleen hop op de  treinen gaan reizen en honderden km naar iemand gaan die ze niet mogen ? Zie je dit is waarom je mijn hulp nodig hebt . . Breng haar vanavond. We zullen plezier hebben." Zei ze blij
"Ja, plezier " zei ik awkaward. .... nu nog maddie overhalen ......

me as spy ( Deel 1 /deel 2 ) Me As A SpyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu