II

13 2 0
                                    

Це літо видалося найспекотнішим за останні декілька років. У прямому і переносному сенсі... Перехожі, спітнілі від задухи, ховаються у лабіринтах метрополітену, а ми щоранку ніжимося у тихій і затишній кімнатці в одному зі спальних районів столиці; голі, під одним лише простирадлом, банально тому, що жарко. Ми знайомі лише півроку, а здається, що познайомилися іще до народження: друзі навіть жартували, що потрібно зробити тест ДНК, тому що ми розуміємо один одного без слів. Як близнюки. Навіть на відстані.
- Мила, я вдома і я тобі дещо приніс... - Усміхаюся своєю найбільш хитрою посмішкою, яку маю у своєму арсеналі. Кладу на стіл пакет із супермаркету, набитий різними продуктами.
- Привіт, любий, пробач, але тобі доведеться іще раз піти в магазин, я купила замало вершків. Хотіла порадувати тебе тортиком, але для прикраси у балончику зовсім нічого не залишилося. Вона у мене перфекціоністка, і пропонувати їй скуштувати торт таким, або прикрасити нашим улюбленим полуничним джемом – не варіант. Вона засмутиться і мовчки піде до магазину сама, а цього я хочу найменше. І все ж, після того, як поцілував її, прошу розібрати пакет, а сам знімаю кросівки. Вона починає питати з кухні як пройшов мій день, і як справи на роботі. Потім різко замовкає і підходить до мене, дивлячись такими очима, ніби щойно дізналася, що я серійний убивця. Тримає в руках повний балончик вершків, який вона щойно дістала з пакету.
- Як? Як ти це робиш? Іще й такі самі, які я купувала вдень? Цього просто не може бути. Я не вірю.
- Кохана, я просто читаю твої думки, звикни.
- До цього неможливо звикнути...
Насправді, вершки я купив зовсім для інших цілей. Так, я планував скуштувати сьогодні ввечері десерт. З її тіла. А вийшло так, що до біса налякав її. Правду кажучи, торт цього вечора ми так і не чіпали, а вершки пішли в хід разом з полуницею, під діалоги фільму «Відпочинок за обміном» з Кемерон Діаз та Кейт Уінслет, який, зрозуміло, кожен із нас поодинці дивився, але зараз ніхто навіть не звертав на нього уваги...

Історія, назва якої не має значенняWhere stories live. Discover now