Day one

2K 286 18
                                    

,,Co přesně nenávidíš na Vánocích? Zatím mi bude stačit znát jednu věc." Zeptá se Jeremy.

,,Hmm, asi stromeček." Řeknu a pobaveně nakloním hlavu. Zajímá mě, jaká reakce teď nastane.

,,S tím se něco dá dělat." Šeptne zamyšleně se poškrábe na bradě.

,,Začneme se stromečkem. Proč nenávidíš stromeček? " Zeptá se ublíženě.
Lehce se usměji.

,,Co na něm nesnáším? Vše..." Šeptnu.

,,Jak můžeš nenávidět jeho lesní vůni, blikající světýlka a odlesky ozdob, které na něm visí?" Zeptá se a mě dojdou slova.

,,Dobrá, možná tam nějaké výhody jsou, ale pořád jsi mě nepřesvěčil." Řeknu a zamračím se.

,,Viktorie, stromečky jsou úžasné. To pod stromečkama uvidíš reakce lidí na tvé dárky. To pod stromečkama dostaneš své dárky." Řekne s jiskřičkami v očích.

,,V tomhle máš pravdu, ale dárky nenávidím." Odpovím.

,,To necháme na příště, ale jaký máš teď vztah ke stromečkům?" Zeptá se a podepře si hlavu dlaněmi.

,,Dobrá... Mám je ráda." Šeptnu s ostudou.

,,Nemáš se za co stydět. Můj plán vychází." Řekne se smíchem.

Asi jsem fakt egoistka, ale naši hlavní hrdinku jsem pojmenovala po mě... Ehm...😂
Ps: 1. Prosince bude až za necelých patnáct minut, ale už chci jít spát, tak dobrou a užíjte si tuhle kapitolu.

24 days✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat