6⚡

92 8 8
                                    


Terbuntang biji mata aq bila tengok sapa yang baru masuk kelas tu...arhhh i hate him😭

Nama dia Kim Taehyung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nama dia Kim Taehyung..Dialah musuh ataupun lebih kepada pembuli aq masa kecik...aq benci dia...kenapa aq mesti jumpa dengan dia lagi?? arhhh...why whyyy author kejam...(a/n kasi death glare)

joke,joke

aq tengok diorang x kisah pon kena bebel kat depan..siap menganjing lagi...hadoiii apelah yang nk jadi dengan budak zaman sekarang ni..kita sebagai murid,sepatutnya menghormati guru dan k dahdah..kan dah terceramah aq kat sini..

Lepas kena bebel,diorang terus ke meja diorang..omg asal meja diorang belakang aq dohh...aq nampak diorang tengok aq semacam..adoii x senang duduk aq jadinya..aq harap si alien tu x perasan aq...ahhh...i hope it...

Masa rehat,aq just duduk dalam kelas..ntahlahh..rase malas nk turun kantin..huhu...beberapa minit kemudian,aq dengar orang bukak pintu kelas and you know who is that?? arhh tu si alien and the geng..menyampah lak aq tengok diorang..tapikan si alien tu semakin hencem lahh...eh eh ape yang ko fikir ni Rachel??? no no dia x hensem la..kawan dia yang hensem..hehe

aq hanya diam membatu kat tempat duduk aq..TT what should i do now?? aq sorang je yeoja dalam kelas ni..aq nampak diorang datang ke arah aq..arhh ettheokke???
.
.
.
ehh jap..meja diorang kan belakang aq..asal aq perasan sangat hari ni??haishh..aq ketuk kepala aq sendiri..

"kau dah gile ke budak baru??"

How dare si alien tu cakap aq gila..ni buat aq panas ni..aq tengok diorang dengan jelingan maut..

"aq x gile lah..kau tu yang gile" lepas aq cakap camtu,aq terus tengok depan..ommaa ape yang aq cakap tadi?? kenapa aq cakap camtu??

aq dengar kerusi ditolak..aq dah berpeluh satu badan skarang ni..arhh ape yang aq patut buat??? aq perasan yang macam ade orang kat sebelah aq..memang dekat sangat..aq takut nk tengok...

"heyy budak baru pandang aq" Tae

aq berpaling dengan perlahan..dah macam kura kura..haaa asal masa rehat rasa macam lama sangat??bila aq berpaling,muka taehyung dah dekat gile dengan muka aq..mesti pipi aq dah merah skarang ni kan...arhh..i hate it

"alolo comelnye muka dia merah..kau takut ke??" taehyung usap pipi aq sambil gelak dengan geng dia..aishh kenapa dia seksa aq cam ni..tolongla..sis tak kuat..aq xnak terfall in love dengan kau lagi..aq hanya diam..aq x tahu nk jawab ape..lidah aq jadi kelu dengan automatic..

"ape nama kau??"tae

"Ra...Rachel" asal gagap lak ni..janganlah datang penyakit gagap masa ni..aq berharap dalam hati...

"cantik nama,muka pon cantik tapi sayang gagap..kan gaiss??" aq dengar diorang gelakkan aq..huaa aq rasa cam nak nangis..heii Rachel x kan tu pon nk nangis?? Tolongla jangan buli aq macam kau buli aq dulu...

"Kita pernah jumpa ke sebelum ni??" haihh ni lah soalan yang paling aq takut..

"tt...tak..kita x pernah jumpa pon sebelum ni.."

"tapi muka kau ni familiar la.." v semakin dekatkan wajahnya..arhh..aq dah hampir nk jatuh kerusi tau x..x guna ko alien..

X sempat dia dekatkan lagi muka dia,pintu kelas terbuka..and orang tu Krystal..aaaa Krystal you are my heroo..i love you ...mmuah mmuah...

Diorang tiga ekor tu dah balik tempat diorang..aq pandang Krystal sambil tersengih..Aq tengok raut wajah pelik di muka krystal..tapi aq x kisah..aq terus peluk dia and cakap

"tq sbb jadi hero aq"

"hero??hero ape??kenapa??"

"yang tu aq citer nantilah"

aq pon melepaskan pelukanku..aq dapat tangkap senyuman sinis dari taehyung..aq buat cerdik je lah..huishh sikit je lagi dia nk tahu..untung dia x perasan aq..

Harini mr kim datang lewat..aq dah boring duduk kat tempat menunggu ni..dahla krystal dah balik..apakemalang sangat nasib aq harini?? Sedang seronok aq termenung,ade jembalang baling kertas kat aq..haishh aq dah la panas sekarang ni..aq berpaling utk tengok spe yang spoilkan mood aq yang memang dah xde ni..

Berpaling je,terus kecut perut aq..hadoii mamat ni lagi..dia ni xde haluan hidop ke asyik kacau aq jerr??

"hoii budak baru..ambil kertas tu n masukkan ke dalam tong sampah" tae

tanpa bertangguh,aq ambik kertas yang dia baling tu n buang..banyak cantik muka dia kan...dia datang dekat dengan aq and duduk kat sebelah aq..aq rase x selesa sbb dia asyik tengok aq...aq dah nampak keretaku..sebelum dia buka mulut baik aq pergi dulu..

"saya dah nk balik.." aq bangun dari dudukku untuk pergi ke kereta..

"ehh aq x bagi ko pergi kan?? asal ko bangun??" pertanyaan taehyung aq endahkan..aq masuk ke kereta dengan terburu buru..

taetae p.o.v

Aq tengok pompuan tu masuk ke dalam keretanya..Berani betul pompuan tu kan..jaga kau esok..lepas kereta pompuan tu pergi,aq bangun dari dudukku n berjalan untuk pulang..aq memang selalu balik jalan kaki..alaa rumah aq bukannye jauh sangat pon..

sampai je kat rumah,aq masuk bilik and hempaskan badanku ke atas katil... bila aq nak pejamkan mata,wajah budak baru tu tiba tiba datang depan mata..x jadi aq nk tido wehh..tapikan,aq rase aq pernah jumpa la pompuan tu..tapi kat mana ehh..ahh mungkin perasaan je kot..herhh daripada aq fikirkan pompuan tu,baik aq tidur..

kurang 5 minit,aq dah terlelap dengan lena..

end p.o.v

Rachel yang baru sampai rumah,naik ke biliknya untuk mandi and rehat..

rachel p.o.v

lepas selesai mandi,aq duduk atas katil sambil fikiranku melayang entah kemana..lol..aq x thu kenapa aq takut tadi...sepatutnya aq kena berani bila berdepan dengan alien tu..aq harus ubah perangai aq ni..aq xboleh nampak lemah depan dia..yeahh...fighting..

skip

Malam tu aq buat homework sampai pukul 10 malam..selesai je,aq terus lelapkan mata aq atas katil..x thu kenapa ngantuk sangat hari ni..aq harap bila aq bangun pagi esok,ni just mimpi..tapi faktanya ialah ni memang realiti..kenapa aq harus kenal alien macam tu..

aq benci
.
.
.
.
.
alien tu...

_________________________________________________

finally,watak tae oppa dah muncul..huhu..author mengaku yang part ni membosankan dan agak hambar..T^T otak author kering skarang ni sbb pening fikir tentang result final exam...i'm like TT..just like TT..lol...btw i'm cried when tengok tae oppa nangis..😭 be strong oppa..army always support you..saranghae😘😘

The Bad Boy Fell For Me//K.T.H//Where stories live. Discover now