tae p.o.v
Sampai sekolah,aq x lepas meneliti setiap muka yang berada kat sekolah tu.ye la aq terlalu curious about my first love..huhu..aq pon x sangka yang aq datang sekolah awal harini,semata-mata nk tahu tentang dia..
hadoii dah setengah jam aq tercegat depan pintu pagar ni..xde pulk nampak dia..ahh lantaklah..baik aq pergi isi perut aq dulu sebelum loceng bunyi..
aq terus berjalan ke kantin dan duduk bersama geng aq..aq just makan roti jer pagi ni..
"asal kau makan ngan kitorang?" rapmon
aq berkerut..
"asal x leh ke kalau aq nk makan ngan korang??"
"x la..selalunya kau sarapan kat rooftop ngan budak baru tu.." chim
ahh..baru aq ingat tentang budak baru tu..ntah la..aq xde mood nk kacau dia harini..aq just nk cari budak pompuan tu je skarang..
aq hiraukan diorang and sambung makan..
rachel p.o.v
Huuhhh..lega rasanya sbb alien tu x kacau aq harini...tapi,asal dia monyok je?? eishh buat ape aq nk fikir pasal alien tu?? tapi,aq rasa sunyi although si krystal kerek ni x habis² memekak kat sebelah aq😒...
sepanjang masa belajar,aq xdapat fokus sepenuhnya sbb muka alien tu mengganggu fikiran aq...ni yang nk naik angin ni...herhhh..aq mengeluh kuat...
titiba aq rasa diperhati..
oh yeahh seisi kelas tengah tengok aq skang ni..asal..aq mengeluh kuat sangat ke?? atau ade benda yg aq terlepas?? yelah aq sibuk mengelamun..huhu...aq berpaling ke arah krystal sambil jongketkan kening...
krystal seperti faham ape yng aq maksudkan datang dekat ke arhku
"asal kau jerit tadi?? kau dah gile ke?? asal x ajak aq sekali??"
aq menghempuk kuat kepala krystal..pabo rachel..aq x tahu lak yg aku jerit😑
"sakit la bongok.." krystal menghempuk kepalaaq balik...
"ishh kau ni..kau tu yg fikir bukan bukan.."
aq kembali menghadap ke arah saem yg tengok aq macam nk tembus..aq tersengih kekok..
"sorry saem..x sengaja.."😓
saem hanya menggelengkan kepala lalu sambung mengajar perkara yg tergendala dek tindakan x bertanggungjawab aq tadi😂
x sengaja k..x sengaja
baru je aq nk fokus?? ade gulungan kertas cantik mendarat ats kepala aq...adoiii....kang ade keluar berita,seorang pelajar SOPA(betulke sopa??dah lama x update,jadi amnesia kejap😂) mati terkena lemparan kamus kang..memang dah puas hidop ke ape??
aq berpaling mencari siapa yg dah puas hidop tu....
berpaling je, aq dapat lihat ade alien tersesat sedang tersengih petak kat aq..kus semangat..aishh aq baru je nk berhura hurey alien ni x kacau aq harini..nampaknya hajat aq x kesampaian..hisk hisk😭..k stopaq kasi death glare kat mamat kerek di depan aq skang..
aq ambil kertas yg jatuh kat lantai.."teringatkan aq ke??" hak tuiihh gile x ingat kat dia?? sbb teringat kat dia lah aq kena ngan 1 kelas xdi..aq bals dalam kertas tu lalu campakkan kat alien tu..
v p.o.v
aq tangkap kertas yg dilempar minah tu dgn stu tangan je..well aq kan pro..😏
"x de maknanye😒" oii sempat lagi dia lukis emoji ann..tch
"what ever." kalini aq lempar sedikit kuat kat kepala dia sampai keluar bunyi..padan muka..
"auchhh..eyyy taehik" dia menjerit kuat..sekali lagi dia menjadi tumpuan pelajar..aq hanya menahan ketawa..
aq lihat saem dah naik angin..habislah minah x cukup cm ni..haha.."rachel awak berdiri di luar kelas hingga masa saya tamat..se.ka.rang!!!!"
like what i said..rachel hanya menurut sambil matanya x lepas pandang aq tajam..x takut pon..comel adelah..k aq ngade..ngengenge
rachel p.o.v
xpasal pasal aq kena duduk kat luar ni..ni semua alien punya pasal..jagalah dia...malu dhohh semua org tengok aq..aq menggunakan rambutku yg panjang utk tutp separuh mukaku yg flawless ni..
.....................tbc.......................
k.aq tahu pendek...mental breakdown dohh..dah lame x update..hbis hilang ingatn..ntahlah ade yang masih simpan story aq lam library or tak..yg masih menunggu thanks ngat..sorry lau ade typo..malas nk check ..and sorry again kalau ayat berterabur..aq tahu bm aq b..
tahu x..aq excited giler sbb to many group comeback😍😍😍😍😍and u know what?? manny of varsity is the 1st muslim k-idol..😍😍proud of him..aipp aipp dia,anthony n jaebin author punya😎 got7 will released mv in 13.3.17 waii jyp waiiii???aq exam time tu...sungguh sadis..x sabar nk tengok markson😘
for yang akan menghadapi exam,gud luck k..study smart😀fighting👍...
Nk kasi tau ni,aq x puas hati giler ngan dak dak f1 school aq this year..annoying giler..and dlm bahasa kelantan, "meto gilo" dahlah x senyum kat kitorang..ade yang jalan mendada la..x thu malu betul..buat macam dah lama sekolah kat situ..memang rasa nk tumbok tumbok je sekor sekor😈kalau sekolah aq bukn sekolah agama,dah lama aq buat war..hurhh *flip tudung
emotional tanpa sengaja😁x sabar nk berkemah(?) tapi perkemahan tu f1&f2😒 waii cikgu??waii?? jangan salahkan dak f2,lagi lagi geng aq kalau ade dak f1 yag nangis or dibuli😏memang aq dah rancang masa f1 lagi nk buli diorang..muahahahaa
tapi ntah jadi ke tak..lel😂#sorry kalau hambar or merapu
#apabila dah lame x update be like😂😂kan dah panjang membebel..lmao😂
YOU ARE READING
The Bad Boy Fell For Me//K.T.H//
FanficPertemuan yang tidak dijangka and ...wait... why dia x kenal aq??..oh yeahh aq dah berubah😎 --------------------------------------------------------------------------------------------- a/n((vote dan comment dari korang amat diperlukan di sini))