Taehyung in media⬆⬆⬆😱😱
He make me melting..Memang arhhh sistakkuat😂
Congrat abangtan dan abang exo..wuhh i'm proud of you..-----------------------------------------------------------
Aq berjalan memasuki sekolah sambil membawa 2 latte..act why aq ikut cakap dia?? aq ni pon bengong la..haishh..latte di tangan kanan aq hirup sikit and terus naik ke rooftop..
Sampai rooftop,aq dapat lihat tae yang baring atas kerusi kat rooftop tu..why dia sexy ngat?? ehh ape kau mengarut ni?? ishh...aq mengambil langkah mendekati taehyung..
aq dapat dengar dengkuran halus dia ..cute..aq tersenyum sorang diri sambil perhati wajahnye..
"seronok tenung muka aq yang fab ni??"
uiii luruh jantung aq..aq usap dadaku..x berani berpaling ke arah taehyung sbb aq tahu mesti pipi aq dah merah sekarang ni..malunye wehh..
tanpa banyak cakap?? dia ambik latte kat tangan kanan aq n terus minum..ehh jap tu kan latte aq??
"heyy tu latte saya la.."
"so??"
so?? heyy aq dah minum latte tu kau tau x..
"sa...saya..dah hirup...sikit.."
"so??"
jantan ni memang nk kene..muka aq merah sekali lagi..
"nevermind.."
aq alihkan pandanganku ke arah lain..tanpa aq sedar,taehyung tersenyum kecil pndang aq..
tae p.o.v
asal dia cute sangat hari ni?? aq suka tengok dia blushing sbb aq..aq hanya memerhatikan dia yang masih tidak memandang ke arah aq..
"heyy pandang aq lah.."
aq tarik muka dia untuk pandang aq..aq perhatikan dia..aq rasa aq dah jatuh cinta tapi cinta aq kat perempuan tu masih x leh terpadam..aq dekatkan wajahku ke wajahnye..dia nampak terkebil kebil..cute..
kkringg
sikitje lagi..aq tengok dia bangun n nk balik ke kelas dia..ape kau nk buat tadi taehyung..bongokk
"sorry..aq x sengaja"
dia berhenti dari terus berjalan..dia hanya mengangguk lalu sambung langkahnye ke kelas..aq raup muka aq..
ape yang kau fikir taehyung??Rachel p.o.v
aq berjalan untuk ke kelas..muka aq x habis habis merah..arhh taehyung kau buat aq gila kau tau x...
gilakan kau..aq masuk kelas and duduk kat tempat aq..krystal disebelah aq endahkan..fikiran aq hanya ade taehyung sekarang ni..kurang beberapa minit,tae,jimin ngan jungkook masuk kelas..nampakje muka tae,muka aq terus merah mengingatkan hal tadi..aq pandang lain bila tae lalu tepi meja aq sambil mengenyitkan mata kat aq..tae,please jangan buat aq taruh perasaan kat kau..aq takut aq yang sakit..
kelas bermula bila cikgu kelas aq masuk..
skip
balik sekolah,aq singgah kedai serbaneka untuk beli makanan ringan..sungguh x menjaga kesihatan..huhu..
dalam masa yang sama di rumah tae
aq baru je balik dari sekolah..ntah kenapa aq balik awal hari ni..mungkin excited nk tahu pasal budak gemuk tu..
masuk je rumah,aq dapat dengar bunyi bising dari dapur..mesti omma aq..kat dapur,aq dapat lihat omma aq yang sedang berhempas pulas bersama masakannya..
aq tergelak kecil..aq mendekati ommaku lalu mencium pipi omma..aq anak yang baik kan.."ahh taetae dah balik?? pergi naik mandi and turun makan ye sayang"
aq hanya mengikuti arahan omma..nantilah aq tanya..aq naik ke bilik untuk mandi..
selesai mandi,aq hanya mengenakan black t and seluar pendek..aq turun ke dapur untuk menjamu selera..cehh..
aq dapat lihat _______ (makanan ape je yang korang suka) siap terhidang kat atas meja.. uii dia menggoda aq.."omma lepas makan,tae ade benda nk tanya omma.."
"ye la tae"
selesai makan,aq dan omma duduk kat kerusi yang ade kat ruang tamu..aq baringkan kepala kat atas paha omma..manjakan aq..
"tae nk tanya ape??" omma usap kepala aq..
"tae nk tanya budak gemuk yang tae selalu buli tu kat mana sekarang??"
"kenapa tae tanya??rinduke??"
"mane ade..saje je la"
"ermm yelah..budak tu pindah amerika..sekarang omma dengar appa cakap yang budak tu dan keluarga dia dah pindah korea balik.."
dia dah balik rupanya..hehehe
"owhh sekarang dia sekolah kat mana..???"
omma berfikir sejenak and pandang aq balik..
"x silap omma,dia belajar sama sekolah dengan kamu sekarang ni.."
mataku terbuntang..sekolah...sekali..dengan....aq??
kenapa aq x pernah jumpa dia??"ye ke?? omma tahu x nama dia??"
"nama dia?? omma x ingat la tae... kamu kan selalu buli dia,xkan kamu x pernah tanya nama dia.?"
sejujurnya aq x pernah tanya nama dia..
"x.." aq hadiahkan senyuman petakku yang cantikni kat omma..
"herhh ape ape je lah tae..omma nk naik bilik ni"
aq angguk..selepas omma masuk biliknya,aq baringkan tubuhku di sofa...ada dua muka di dalam fikiranku sekarang ni..aq x tahu nk pilih sape..tapi honestly aq cakap yang
aq...
.
.
.
.
.
rindukan first love aq.._____________________________________________
firts love??? korang rase sape first love v tu?? bertuah tul..aq pon cemburu bila tulis part sweet v ngan Rachel...huhu😭😭😂
senarnye author xnak update sbb target x cukup..tapi author update gak sbb gembira bts ngan exo menang banyak awards last night..hah baik x author??😂author nangis bila bts nangis..menangis dalam gembira la katakan...walaupon aq x paham ape diorang cakap,tapi nada dia sangat menyentuh hati..acehh😂
x sabar nk tengok 2017MAMA😂😂 oh yeahh..masih lambat..sorry untuk ketypoan and jalan cerita yang author sendiri pon pening😂..korang rase??
YOU ARE READING
The Bad Boy Fell For Me//K.T.H//
ФанфикPertemuan yang tidak dijangka and ...wait... why dia x kenal aq??..oh yeahh aq dah berubah😎 --------------------------------------------------------------------------------------------- a/n((vote dan comment dari korang amat diperlukan di sini))