Bukak je mata,tahu² aq dah sampai Korea..huii lamanya aq tidur..aq tengok parents aq dah sedia untuk keluar..aq pon bangun n geliat kecil..gile ko nk geliat besar,orang nampak malu sis..aq ikut jer ke mana parents aq pergi sbb aq x thu jalan keluar dari kapal terbang ni..Keluar je dari perut kapal terbang,aq pon pejam mata untuk menghirup udara segar di Korea ni..urmm dah lama aq x balik sini..bila aq bukk mata,aq baru perasan yang ramai orang tengah tengok aq..owhh yeah aq baru perasa yang aq depakan tangan tadi..maigadd malu makk..aq terus berlari anak ke arah orang tuaku sambil menutup muka..arhh...malunye...
skip
Kat atas kereta,aq hanya merenung ke luar tingkap..wahh cantiknye bandar Seoul..dah banyak berubah kan..Aq tersenyum sorang diri..
Aq terpegun tengok rumah baru aq yang macam istana tu...wooww this is amazing ..tanpa membuang masa aq yang memang dah terbuang ni,aq berlari masuk ke dalam rumah tu untuk mengkaji setiap pelosok dalam rumah tu..tchh...xlah sampai camtu,aq ni bukannya rajin sangat nk kaji semua..aq just kaji bilik² yang ade dalam rumah tu je..ye la..aq nk pilih yang kedua besar untuk aq..hoho..bilik yang besar sekali aq bagi kat parents aq..aq anak yang baik kan😏
puas mencari,finally i found it..pintu bilik tu warna pink..maigad my peberet colour..aq bukk je pintu bilik tu,rahang aq terus jatuh..bilik tu dipenuhi dengan barang² warna pink you know..auu mai dream room//tu bilik idaman author senanye..huhu😙// (look at media⬆) i like so much..aq dengan excited nye pergi melompat macam beruk kat atas katil aq..tengoklah betapa excitednye aq..
Sedang seronok aq melompat,aq rasa sakit kat lengan aq and itu disebabkan omma aq yang cubit..
"aaaa omma!!! appoyo"
aq gosok lengan aq..huaa dah merah...sakitnya penahan ketam omma ni..
"kamu la yang terjerit jerit sambil lompat cam orang gile ni kenapa???"
aq mencebik,ade ke patut aq yang fab ni dia kate cam orang gile??
"alaa,orang excited je..tu pon x boleh"
"x payah nk merajuk sangatlah..kan omma ubah balik bilik kamu ni jadi warna putih jer.."
"ala ala..janganlah ni bilik idaman rachel tau.."
"hermm..ye lahh..pergi mandi nanti turun makan malam.."
"orait omma.."
aq sengih sambil buat pose ok..lepas tutup pintu bilik aq,aq pon pon mencapai tuala yang dah tersedia kat tepi(?) bathroom..
selesai mandi,aq hanya mengenakan seluar pendek and T-shirt besar..masa yang ade tu aq gunakan untuk mengemas barang² aq..hadoii asal banyak sangat ni??
skip(sowwy sbb banyak skip)
Malam tu aq turun untuk dinner..lapar nye..sampai je kat meja makan,aq nampak samgyetang(sup ayam ginseng) dan kimchi jiggae(sup kimchi) dah siap terhidang ... meleleh air liur aq..dah lama aq x makan makanan korea..rindunyee...
lepas siap menjamu selera,aq sekeluarga berehat di ruang tamu kami yang terlebih besar tu..
"esok appa akan hantar kamu ke sekolah baru.."
"what??? kite baru je sampai..takkan dah kena pergi sekolah??x syokk la"
"syok tak syok,kamu wajib ke sekolah esok..belajar tu kan penting untuk masa depan kamu."
"hermm..Apa nama sekolah baru Rachel and Rachel kena uruskan hal nk masuk sekolahtu sendiri ke??"
"nama sekolah tu SOPA(Seoul Of Performing Art) Highschool n absolutely yes..Rachel kan dah besar panjang,xkan hal kecik tu pon xleh.."
Appa senanglah cakap,yang kenanye aq..hurmm..aq hanya mengiayakan...
"Rachel masuk tidur dulu ye omma,appa" aq cium pipi diorang and naik ke bilik aq yang berada di tingkat 2..
aq merebahkan badanku ke katil yang empuk tu..haisshh malasnye nk lergi sekolah..arhhh..apasal malang sangat nasib aq ni?? letih siang tadi pon x habis lag dah kena pergi sekolah?? oh my sadeu lifeu..T^T
skip
aq tersedar dari tidur ku..aq bangun dari katil n terus masuk toilet.ye la aq kan kena pergi sekolah,nanti x pasal² lambat..matii makk...
aq tengok baju uniform SOPA yang cantik tersemat di tubuhku..warna kuning...ermm not bad at all..mukaku kenakan natural make up..selepas dah pastikan semuanye perfect,aq ambil bag aq and turun ke bawah..
aq nampak appa yang sedang minum kopi kat meja makan..omma pon ade..aq mengambil langkah untuk ke meja makan and duduk berhadapan dengan omma..aq just makan roti dengan jem..
......___________......
sampai je kat sekolah,aq cium pipi appaku and keluar dari kereta..aq merenung sekolah dihadapan ku,ermm boleh tahan cantik la jugk..aq pon terus melangkah masuk ke dalam sekolah..kekadang aq rasa x selesa sbb ramai pandang aq dengan pandangan pelik..ade jugk yang pandang dengan pandangan menyampah..aq tahu aq cantik dari ko,xpayah la buat mata cam tu..herhh..
Okeyh skang aq rasa aq dah pening..asal sekolah ni besar sangat dhoo..penat aq cari pejabat tapi x jumpa²..haishh menyusahkan betullah..
Aq berhenti kejap kat ...... aq pon x thu..
"awk pelajar baru ke??"
"yes..":)
"nk saya tolong tunjukkan pejabat??"
finally..ade orang yang sanggup bantu aq..thanks god..
"bolehke?? x menyusahkan??" asal sopan sangat ni..huhu
"bolehje..jom ikut saya..btw nama saya krystal jung.."
"saya Rachel Park..ntky :)..can we be friend??" aq berikan senyuman yang paling manis kat dia..cehh
"of course yes..:)"
maigadd ayee dah ade kawan..maigad maigad...aq hanya mengikuti ke mana saja dia pergi..dalam 4 5 minit jugakla kitorang jalan..n skarang ni,aq kat depan pejabat..
"i have to go now..my class will start soon..annyeong i hope we will be in the same class.." krystal cakap sambil berlari..aq hanya melambai kearahnya..
lepas bayangan krystal hilang,aq mula melangkah masuk ke dalam pejabat..
"awk Rachel Park ke??" cikgu perempuan tu tanya aq..mungkin dia pengetua atau guru kelas aq..aq mengangguk dan senyum kepadanya..dia balas senyuman aq
"Saya Song Ji Hyo,guru kelas awak..jom ikut saya ke kelas.."
aq membuntuti guru kelas ku sampai ke kelas 4-1(?) bising gilerr..nampakje miss ji hyo,semua senyap..
"selamat pagi saem" ketua kelas itu memberikan kata hormat diikuti pelajar lain..aq nampak masih ade 4 buah meja kosong..1tu mungkin untuk aq and 3 lagi tu maybe lewat??
"selamat pagi..hari ni korang akan ade kawan baru..perkenalkan diri kamu.." aq menarik nafas sebelum mula bercakap..
"annyeong haseyo..jeoneun Rachel Park ibnida..Bangapseumnida.."
"okey Rachel,you may seat beside Krystal..Krystal Jung please put your hand up"
aq nampak Krystal yang duduk kat depan meja ynag x berpenghuni tu..aq pelik senanye,meja lain semua susun 2-2 asal meja belakang ni susun tiga??
aq tersenyum melihat Krystal..aq pergi ke tempat dudukku..
"We meet again chingu.. :)" aq hanya tersenyum..
x sempat aq bertanyakan tentang meja belakang,ade seseorang membuka pintu kelas..aq menoleh sebentar dan mataku membuntang..
i be like
.
.
.
.
.
what the hell_______________________________________________
sorry for the latest update..i'm busy with my exam last week..i'm happy now because i already freedom..thanks to god..i hope you all will love this story..i'm sorry if this story not interesting at all..i try my best for you..
don't forget to vote and comment ok..i'm always wait for your comment.. ;)
YOU ARE READING
The Bad Boy Fell For Me//K.T.H//
Hayran KurguPertemuan yang tidak dijangka and ...wait... why dia x kenal aq??..oh yeahh aq dah berubah😎 --------------------------------------------------------------------------------------------- a/n((vote dan comment dari korang amat diperlukan di sini))