pada keesokan pagi,aq ke school cam biasa..setiap pagi,aq bangun sendiri..aq ni mudah nak bangun..so wahai future husband,ko patut bertuah dapat aq tau x?? *angkat kening*Setiap pagi,pemandu aq yang selalu hantar aq pergi sekolah..Sampai je kat gate sekolah,aq dah dengar bunyi beruk yang bising tengah panggil nma aq..sape lagi kalau bukan im yoona and mark..ye dokk..yoona datang sambil mendepakan tangannye manakala mark dibelakang hanya mengekori yoona yang terlebih excited tu..aq pon ape lagi terus depakan tangan aq and berlari memeluk mark di belakang yoona..haha..padan muka ko yoona..Mark biasa je sbb kitorang selalu buat camtu..aq dan Mark ketawa x henti² bila tengok muka cemberut Yoona..Yoona hanya menatap kami dengan pandangan yang tajam..huhu...kecut perut mak..
"alaaa...sorry la yoon..aq bukannye sengaja..aq nk gurau pon xleh..hermm" aq pergi kat yoona and peluk dia..dia just diam..
" klah kalau kau xnak maafkan aq..aq pergi dulu la.." aq pon acah merajuk lah konon..mase aq nk pergi tu yona pon datang peluk aq..aq tau dia sayang aq ..huhu
"alolo..asal ko pulk yang merajuk??sepatutnye aq yang kena merajuk tahu x..yelah aq maafkan" kata yoona sambil peluk aq..aku hanya tersengih seperti kerang wangi..
"aq tahu ko sayang aq" yoona hanya membuat muka menyampah.
" ehh korang ni..bila nk habis drama korang ni..boleh sambung nanti x..aq ni dah la hottstuff x main la birdiri tengah panas ni.." mark cakap sambil buat muka diva nye..aq dengan yoona be like what the heck..kitorang jeling mark dengan pandangan maut..Mark hanya buat muka poker face nye..macam ni aktiviti harian kitorang..huhu
selepas habis adegan jeling menjeling tu, kitorang pon mula bergerak ke kelas kitorang..sampai je kat kelas aq pon duduk di tempat duduk aq yang bersebelahan dengan yoona manakala mark di depan aq..
selang beberapa minit mrs Luna pon masuk dalam kelas and memulakan pengajaran yang membosankan tu..aq memang x suka belajar tapi aq x thu kenapa grade aq selalu tinggi..hoho..well ni Rachel la..
KRINGGGGGGG...........
Yes ....itulah bunyi yang paling aq suka..now aq boleh balik and rehat atas katil empuk aq..semasa kemas barang,
" weii rachel,mark kite pergi shopping jom.." yoona cakap sambil mengemaskan barangnye yang bersepah..aq x thu dia buat ape sampai bersepah sangat..
"bila?? kitorang okeyy je..kan rachel??" Mark tanye aq..aq hanya anggukkan kepala tanda setuju..
"ape kate petang ni? pukul 3??" yoona jawab lagi sambil pandang aq dan mark..kitorang just anggukkan kepala..nampaknyaa aq kena batalkan date aq dengan katil balik sekolah ni..pukul 3 dohh..kitorang balik pon pukul 2..mane sempat aq nk tido..huhu..xpe aq redha..
sampai di gate sekolah, kitorang pon berjalan ke kereta masing masing..sempat aq menjerit
"jumpa kat sana ye korangg...siapa lewat belanja makan..." laung aq..ramai jugk la yang tengok tapi ape aq kesah?? dorang pon dah kenal perangai aq camne..
"okeyy...sett.." laung yoona dan mark serentak..aq hanya sengih and angkat thumbs up..aq pon masuk ke kereta aq..
"uncle..in 3p.m soon..can you send me to COEX Mall??*x tahu wujud ke tak..itu hanya rekaan semata mata..xde kene mengena dengan yang mati atau hidop..okey dah terlari tajuk..sorry²*
uncle kim pandang aq and angguk..aq hanya memberikannye senyuman manis yang tersangat manis sampai semut pon cemburu..uncle kim ni lebih kurang sebaya appa aq..dia dah lame berkhidmat untuk keluarga aq..aq dah anggap dia macam appa aq sendiri..sampai je kat rumah,aq terus masuk bilik aq dan bersiap..masa aq melangkah masuk ke dalam rumahku,seperti biasa ia sangat sunyi..aq hanya mengeluh..dah beberapa hari orang tuaku tidak pulang kerumah..
skip...
pada petang tu..aq hanya pakai blouse,skinny jean and converss..acah swag doh..haha..dekat muka,aq hanye pakai bedak sikit and lipstick..aq suka natural make up..ni tak..bedak je pon dah 2 3 inci..rimas la weii..lepas aq turun ke tingkat 1,aq tengok min unnie tengah sapu sampah..btw min unnie tu bibik kat rumah aq..min unnie la yang paling rapat dengan aq berbanding bibik bibik lain kat rumah aq..
"min unnie!!!" aq panggil min unnie sambil berjalan ke pintu utama..
" ye...Rachel nak ape?? nk makan ke?? nanti unnie masakkan ..tunggu ye..." kata min unnie sambil megorakkan langkahnya untuk menuju ke dapur..aq cept halang unnie..
"ehh tak lah unnie..Rachel just nak cakap yang x payah masak untuk Rachel malam ni sbb Rachel makan kat luar dengan kawan Rachel ye...B)" aq cakap sambil tersenyum melihat min unnie..min unnie mengangguk dan balas senyuman aq..
"hati hati ye Rachel..jangan balik lambat sangat okeyy.." sempat lgi min unnie berpesan kat aq.aq hanya angguk and bergerak ke kereta..
bila aq sampai kat mall tu,aq x nampak pon kat mana 2 ekor beruk tu..x datang lagi kot..hoho nampaknya aq x perlu belanja dorang hari ni..aq tersengih sorang diri..
Sedang seronok aq senyum,yoona datang and sapa aq ..hampir terlompt aq kat situ tau x?? eishhh..kus semangat...
"hoiii...asal ko tersenyum senyum cam kerang busuk tu hah.."
"what the hell..aq kerang wangi kk..xde aah saje je aq nk senyum xleh ke??"
sedang seronok kitorang borak..datang pulk sekor lgi beruk..terlepas dari zoo agaknya😂
"yo what up..dah lame ke tunggu abang hensem??" tanya mark sambil angkat² kening dia..eihh dia ni dah la lambat..nanti ade jugk yang makan kaki..
"eh x lah.. x de la lame sangat...btw ko kena belanja kitorang sbagai denda datang lewat.." sekarang aq pulk yang jongket kening.muka dia dah cuak..haha..padan muka ko...
"alaa..ingat benda tu main² je..betul² ehh??"
" ape pulk main² betul la.."
"ishhh...yelahhh...korang ni kan.." mark cakap sambil buat muka sadiss dia tu..ko ingat comell..actually memang comeyyy ponn..aq dan yoona dah terkekek ketawa di belakang mark..
Sepanjang hari tu,aq happy sangat..terima kasihla kepada 2 ekor kawan aq yg gile ni..haha ...hilang kejap rasa sedih aq bila dengan diorang...aq rasa bersyukurr sangat..
terimaaaaa kasih
.
.
.
.
.
bffsm😊sayang korang________________________________________________________
woww lebih 1000 words doh..haha..tolong support ff ni ye korang..vote and comment juseyo...
YOU ARE READING
The Bad Boy Fell For Me//K.T.H//
FanficPertemuan yang tidak dijangka and ...wait... why dia x kenal aq??..oh yeahh aq dah berubah😎 --------------------------------------------------------------------------------------------- a/n((vote dan comment dari korang amat diperlukan di sini))