Глава 2

487 20 2
                                    

*на сутринта*
*Агус*
Цяла нощ мислих за Каролина.Толкова е красива.....И с това лице и тяло......толкова секси.....Агус,съвземи се!Едва ли ще я имаш!Днес ще си дам почивка.Ден преди Нова година е,може би ще купя нещо на приятелите и роднините.Е,отидох в мола,а там:Навалици и чудо.Поне успях да купя някой неща:На сестра ми-пижама,на Ру-футболна топка,на Майк-Точило за вампирски зъби,на Карол-Рамка с колаж със снимки,а на Каро-ролкови кънки.Звъннах на цялата тайфа.
Аз:Ей,искате ли утре в нас?
К:Става.
Ру,Майк,Вале:Оки.
Каро:Разбира се,че да!-щом чух това,очите ми светнаха.Незнам защо познавам я от 3200 години.Е,както и да е.Прибрах се и започнах да украсявам.Те щяха да дойдат още тази вечер.Подготвих всичко и се почука на вратата.Бяха Майк,Вале,Ру,Карол и Каро.
Аз:Влизайте!
Каро:Уютно е.
Аз:Мерси!Искате ли на предизвикателства?
Вс:Да.
Първи се паднаха Майк и Ру.
М:Пощади ме!
Р:Направи женски шпагат!
М:Мамка ти!-направи шпагата,ама не се размина без едни цепнати дънки.😂😂😂😂😂😂😂
Аз:Горе имам дънки,отиди и си вземи!
М:Браво,отивам!
Паднахме се аз и Карол.
К:Целуни Каро!
Аз:Едва ли е съгласна.
Каро:Давай,няма проблем-погледна ме с разтапяща усмивка и аз я целунах.Усетих че ми отвръщаше!ЙЕЕ!!!
Р:Алоу,абе вие кви сте ле?
Карол:Ъм.....Ру?
Р:Да?Оу майко,ама ти!-тя имаше голям корем.
М и В:БРЕМЕННА СИ!
Аз:Честито
Каро:Честито!-гушнаха се.
Ру:Ама това от онзи път ли е?
Карол:Ахам!
Аз:Защо с Майк нищо незнаем?
Ру:Защото вие сте си дърти клюкарки!
М:Па ти си едно малко и долно човече!
Ру:Не,аз съм баща!.
Аз:БЪДЕЩ баща.
Ру:Да!
*Денят на Нова Година*
Събудих се на едно легло с Ру и Майк.Погледнах в другата стая и видях спящите момичета...но чакай:Каро я няма!!!Отидох в кухнята и видях че тя готвеше.
Аз:Добро утро!
К:Добро утро!Палачинки?-видях я че беше с моя блуза.
Аз:Ам....Каро,това е моя блуза-събудих се и до мен лежеше Каро......гола?Чакай,ама аз не си спомням нищо....как така.....а ако......не,чакай.....ама......усещам как се сгушва в мен......толкова е сладка!Меченце.....Ама........не,не може да е истина....а ако ме намрази....
Аз:Каро?
К:Кажи,любими!
Аз:Сънувам ли?
К:Не,не сънуваш......Беше като в сън,но не е сън!
Аз:Исках да ти кажа нещо,ама.....
К:Че ме обичаш?
Аз:Да!
К:И аз те обичам!-целуна ме и заспахме гушнати.

А/Б
НОВАТА ГЛАВА Е ТУК!Как ви се струва?Пишете ми......обичам ви,а сега


ЦЕЛУВКИИИИИ💋💋💋💋💋💋

Вампирите могат да обичатTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang