Chapter 6

44 4 2
                                    

Di Rumah...

IU berbaring di atas katil dengan Joon Gi.Eun Gi berada di luar bilik bermain bersama atuk,nenek,mak ayah saudara dan sepupunya di luar bilik.IU dan Joon GI mengahadap sesama sendiri.IU mengusap lembut pipi suaminya sambip tangan lagi satu mengusap lembut perutnya yang kini mengandung anak ke-2.

"Awq,gomawo..."kata IU.

"Untuk apa?"tanya Joon Gi.

"For everything?Thanks sebab tepati janji awq 5 tahun lepas.Thanks jadikan saya isteri awq sejak 4 tahun lepas.Thanks jadi appa kepada Lee Eun Gi sejak 3 tahun lepas.Kamsahamnida..."kata IU.

"Awq pun,thanks sebab menerima saya sebagai suami,thanks sebab sudi menjadi isteri,thanks sebab melahirkan anak kita,thanks menjadi omma untuk anak kita and thanks for everything.Kamsahamnida Lee Ji Eun-sshi"kata Joon Gi.

"Nae...remember,if anything is going,we always be together.Through it together with this family.Don't through it alone because you can't through it without family.Arraseo?"kata IU.Joon Gi mengangguk.(yes!eng x power dah dtg!hahaha...-,-)

"Of course.And u!Lee Ji Eun-sshi!!"kata Joon Gi.

"What?!"IU terkejut.

"Saranghaeyo~You always be mine and i always be your...I Is Your,Yo Is Mine...Arraseo?"kata Joon Gi sambil tersenyum.IU membalas senyuman Joon Gi.

"Nae...I Is Your,You Is Mine"balas IU lalu melelapkan mata untuk tidur,begitu juga dengan Joon Gi.

[THE END]

VOTE√
COMMENTS√
TQ<3

I Is Your You Is Mine [Malay]Where stories live. Discover now