Jack/Aqua nk.
-Häh? Sori mä en kuunnellu, mutisen Jeremylle, joka kysyi minulta äsken jotain.
-Niin, että tuutko sä surffaan vai et? Jeremy toistaa pyöritellen silmiään.
Ilmeeni kirkastuu, ja nyökkään.
-Hyvä, tuo toteaa.
Lähden kävelemään lautojamme kohti, ja voin melkein tuntea viileät pisarat ihollani, aallot vierelläni.
Surffaus on jotain niin ihanaa ja täydellistä. Se räjäyttää mielen.
Se... Se... Se...Unelmointi seis, Jack.
Hieron ohimoani, ja kutsun Aquan paikalle.
Pian tunnen värähdyksen sisälläni.
Olen valmis surffaamaan.
~
Ja siis, onhan se vähän koomista, että kaikki taikani ovat princepsin ansiota, mutta vähät siitä.Aqua on osa minua, jotenka sen taidot ovat minun taitojani. Ja toisin päin.
Juoksen Jeremyn kiinni lauta mukanani, ja hyppään aalloille.
Vesi ympäröi minut, ja kehoni värähtelee Aquan innostuksesta.
-
Charlotta/Vitis nk.Juoksen kohti asemaa, katseeni kiinni pojan selässä.
Pian, asemalle saavuttuani huomaan kadottaneeni hänet.
-Irrumabo, irrumabo, hoen ärtymyksestä. Kadotin Ventuksen, joka seisoi suoraa edessäni.
Kuuloni terävöityy äärimmilleen.
-Joo, Helsinkiin, joku puhuu kassa virkailijalle.
Ventus! Melkein kiljun innostuksesta.
Koitan kävellä rauhallisesti pojan luo, ja kosketan tuon olkapäätä.
-Niin että, minne olet matkalla? Kysyn aloittaen keskustelun, vaikka oikeasti tiedän vastauksen.
Ventus kohauttaa olkiaan.
-En ole itsekään varma. Helsinkiin ainakin näillä suunnitelmilla. Miten niin? Tai pikemminkin, kuka sinä edes olet? tuo vastaa kysyen vasta kysymyksen.
-Vitis, mutta kyllähän sinun pitäisi se tietää, tokaisen hämmentyneenä. Eikö tuo tiennyt, kuka olin.
Aliena.
-Öööö mitä? En oo ikinä kuullukkaan, poika-pikemminkin mies- möläyttää.
Silmäni laajenevat lautasen kokoisiksi.
Aliena! Tuo ei tiedä, kuka olen! Huudahdan ajatuksissani.
Tuo kohottaa toista kulmaansa kysyvästi, joka saa minut änkyttämään:
-E-e-eli sinä et o-olekkaan Ventus? Vai oletko? Kuka sinä olet?! tivaan kärsimättömänä.
-Mun nimi on Jack, enkä varmana on mikään Ventus, Ventus -ei, Jack- toteaa töykeästi.
-M-m-mutta silmäsi... Voi ei, voi ei... Valitan välittämättä katsojista.
Minä olen erehtynyt! Olen paljastanut kaikki. Olen paljastanut koko exponentian! Toivon vain, että Jack on hyvin, hyvin tyhmä.
A/N, Argh, menipä kauan. 3 (vaiko 4) päivää..😅 noh, koittakaa kestää. Uutta lukua viimestään tiistaina, luv u❤
Ja hei, kuvassa siis Jack, eli Aqua:3
[335]
YOU ARE READING
Exponentia
FantasyNeljä aivan erilaista persoonaa. Neljä aivan erilaista tarinaa. Neljä aivan erilaista loppua. Mutta vain yksi kohtalo.