Ch 5

9 0 0
                                    

Jack/Aqua nk.

Luen lehteä välillä tuhahdellen. 
Paskaa, totean mielessäni. 
'true'  lehden kannessa komeilee nuoren naisen kuva,  joka on köytetty ranteista kattoon,  palava katse silmissään.

Jamie Rost on taas karannut keskus sairaalasta viime yönä. Syytä hänen lähtöönsä ei tiedetä...

Ja blaablaablaa. 
En jaksa lukea enään mitään turhaa,  joten viskaan lehden roskiin saaden Jeremyn huomion itseeni. 
Tuhahdan vain,  ja totean hiljaa:
-True

Jeremy nyökyttelee päätään tietäväisen oloisena
-Luin itsekin jutun... Musta tuntuu tosi pelottavalta, et ihmisii koetellaan noin... Mä en oikeen tiiä, mitä aatella...

Niinkuin yleensä kaikissa kirjoissa ja elokuvissa,  minun pitäisi varmaan nähdä hänen kasvoillaan,  silmissä,  tai jossain häivähdys pelosta, kiukusta, surusta tai jostain muusta tunteesta,  mitä hän ei halua tuoda esiin...
Mutta en näe mitään tavallisesta poikkeavaa.
Näen vain hyvin... hiljaisen Jeremyn...
En vaivaudu sanomaan mitään,  vaan siirryn keittiön tasolta huoneeseeni miettimään asioita.
 
Jamie Rost, Jamie Rost,  Jamie Rost...

Mistä tunnen tuon nimen?

Jamie/Ignis nk.

Kieran raahaa minut mopoltaan kohti valko-harmaata taloa,  jonka kaikki ikkunat ovat toisella puolella,  niin että tielle ei näe,  mitä rakennuksen sisällä tapahtuu. 
Niinkuin jo sanoin, tämä ei ole pelastus, tai turvapaikka. Sillä minkä talon ikkunat olisivat 'väärällä puolella' ?

Mielisairaalan.

Jebjeb, mielisairaalan. Juuri sen paikan, jonka jo nimestä tulee kylmiä väreitä ja mieleen kidutus laitteita.

Tää sairaala, Elix, on keskittynyt paranormaaleihin ihmis olioihin, joidenka siis uskotaan tuleen avaruudesta.
Nämä tiedemiehet  kloonaavat kaksoisolentoja taustalle sivuhahmoiksi, ja tekevät eläin testejä... hyi...

No mutta, nykyhetkeen. Kieran raahaa minua parhaimmillaan kohti tuota inhottavaa taloa, jossa minua odottavat tiedemiehet, jotka uskovat, että kuulun Exponentiaan, Alaric Welishin kaartiin.

Huomatkaa päämäärä, tuhoa amerikan presidentti Trump.
(A/n, huomatkaas, et en oo varmaan sanonu, mut nää on siis amerikassa)


































🔫💥 pam










Ja siinä oli taas yksi tylsääkin tylsempi luku:)))

Jeeh.
Ensikerralla tulee parannusta💗

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 20, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ExponentiaWhere stories live. Discover now