O noua zi

6 1 0
                                    

Timpul trecea nedumerit.Iar eu tot ma gindiam la el,la ce face si unde este.
In urmatoarele zile ,ni-am intilnit tot in acelasi loc.Cu toti prietenii care am fost si data trecuta.
Il tot priviam,am inceput sa fim mai apropieti unul de altul.La un moment dat el se aseaza cu capul pe picioarele mele,si isi pune ochelarii pe ochi si ma privea.Eu ma prefaciam ca nici nu il iau in seama,ma jucam cu el,il ciupiam,ma  jucam in parul lui sii ii atingiam fata cu degetele.
Doriam sa il sarut,dar ma gindiam oare ce gindeste el despre mine.
Prietenii mei se jucau sticluta ,si am inceput si eu.Vine rindul la mine sa rotesc sticla si cade la el.Atunci am primit porunca sa il sarut ,dar nu doriam,imi era rusine.La un moment dat Bianca imi zice:
-Hai sarutal ,cu totii stim ca asta doresti.
-Nu,nu vreau ..Raspund eu ,sa le para ca chiar asta este.
-Ai mai,stim ca doresti,se vede in ochii tai ca il placi,il sorbi din priviri.
Am tacut,si m-am rusinat.Timida m-am dat deoparte si am tacut.

El vine linga mine,se pune cu capul pe picioarele mele,iar eu am crezut ca a adormit.Ma aplec mai aproape de fata lui,si il mingiiam,iar el brusc ma saruta ,pe neasteptate.
A fost ceva nemaipomenit,am simtit ca zbor de fericire,eram in al 7 cer.
Toti au vazut asta.
Bianca imi spune:
-Asa ti-ai sarutat,dar cind am dat porunca nu ai dorit...Of ce intapata si rusinoasa esti.
Statiam si il priviam la cit de minunat era.Doriam sa nu se mai termine acele clipe.

Imi era interesant ce gindia el.
Tot a continuat si in alte zile cind ne vediam.

Alb si negruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum