Clipe ,ore ,minute ,secunde...Toate treciau,dar nimic nu se schimba.Sentimentele crestiau pe zi ce trece,dar la fel si dureria era de nemiluit.
Secundele mi se pariau ore,i-ar minute o eternitate.
Oare de ce in dragoste ce-l mai mult sufera ce-l ce iubeste?De ce dragostia nu poate sa fie pereu frumoasa si sa te inconjoare doar fericirea?Era o zi senina si ploioasa,o zi de scoala ca toate celelalte.Dupa ore,am esit cu fetele sa mai birfim putin.Unde la un moment dat a aparut El.
Simtiam cum inima imi saria din piept.Nu stiam ce sa fac ,sa stau sau safug cit mai departe de el.
Am decis totusi sa ramin.Ma privia continuu,simtiam cum mi se aprind obrajii de la emotii.
La un moment dat se apropie de mine si ma stringe ,atit de strins la piept incit nimeni nici o data nu ar fi putut sa ne desparta.
---Mai,ce mai faci tu?
---Eu ...nimic special ,ca de obicei ,scoala si acasa.
Insa tu ce mai faci,de mult nu ti-am vazut ,s-a intimplat ceva ?
---Nu ,doar ca am fost cam ocupat cu baietii si nu am avut pria mult timp sa es sau sa te sun.Si plus la asta am pierdut si telefonul.
---Interesant.
Statiam trista ,fiind ca stiam ca nu la pierdut.Era un motiv ca sa nu il iau la intrebari,un lucru care nu il suporta.
---Bine eu va las trebuie sa ma vad cu baietii ,pa fetelor.
Nu am zis nici un cuvint ,si am plecat de linga el .
Am pornit spre casa fara sa le spun si fetelor,vediam cum se uita din urma mea ,dar nu stiam ce il impiedica sa vina dupa mine sa ma intrebe ce am.
Pentru el demnitatea era mai sus de toate .Nu avia de ce sa se faca un fluture ce zboara in lumia viselor pentru una ca mine.
Mergiam ,si lacrimi nu mai cadiau ,muzica era ce-l mai bun prieten care mereu ma ajuta.In dragoste nu toate momentele sunt frumoase,sunt si lacrimi dar si dureri.Insa mereu lupta pentru ce iubesti si stii ca persoana data e jumatatea ta.
CITEȘTI
Alb si negru
RomanceEste vorba despre el Daniel si ea Ana.Doi tineri care s-au indragostit dar nu intelegeau asta si ambii fugeau de acest sentiment,cu toate ca cind se vedeau erau topiti unul dupa altul.Insa cu trecerea timpului ce-i doi au inceput sa fie impreuna. (S...