Pierdere

4 0 0
                                    

Un apel de la un numar cunoscut.
Stau la dubii,nu ,nu vreau sa raspund.
Inima zice ,bate...raspunde.
Raspund...
---Alo.
---Buna printeso, ce faci?
--- Buna,nimic special stau.Tu ce faci?
---Eu la fel.
---Pot sti de ce ai sunat?
---Doar am vrut sa te aud,dar vad ca nu prea ai dorinta de a-mi vorbi.
---Uite ,eu nu stiu ce sa mai zic.Te iubesc atit de mult ,dar tie nici nu iti pasa,de ce imi faci toate astia?De ce iti bati joc?
---In legatura cu asta ,eu stiu ca ma iubesti ,dar eu nu sint facut pentru asta,nu pot iubi.Mi se pare ca nu pot oferi nimic.Pina si timpul meu liber imi pare cu nu mie de ajuns sa il petrec cu baietii,nu vreau sa te fac sa suferi,tu meriti ceva mai mult.Scuze,daca doresti macar prieteni sa fim,sa stii ca o sa iti fiu mereu alaturi.
---Da sigur,bine fie cum zici ,nu vreau sa mai aud nimic.Pa.
---Dar....

Am inchis telefonul si nu am lasat sa termine ceea ce a inceput sa vorbiasca.Ma duria atit de mult,dar nu putiam sa il las sa imi provoace atita durere. Lacrimi curgiau fara oprire,vise spulberate,amintiri si planuri ruinate.
Ma simtiam atit de singura ,nimic nu m-ar fi ajutat.Nu mai doriam sa vad nici o persoana ,tot ce doriam era linistea ce ma imbratisa mereu si muzica care ma facia sa uit pentru putin timp tot ce a fost.

El,geniul trecutului si ghidul prezentului.
El,care iubeste si uraste.

Alb si negruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum