Tot e trecator.

3 0 0
                                    

Timpul trecia , totul era trecator până si sentimentele lui.
Din acea zi când a avut loc accidentul nu s-a schimbat nimic intre noi.
Totul a inceput sa fie si mai rau,dar totusi speram ca va fi bine.
El se scimbase si mai tare,la fel se si indeparta de mine,eu nu mai eram pentru el o valoare eram doar o simpla persoana care trece fara nici o observatie.
Am fost impreuna 3 luni,am trecut prin multe impreuna,dar nu incetam sa il iubesc.Il iubiam din ce in ce mai mult,dar nu doria sa vada asta.
In tot acest timp continuam sa ne vedem ,ne distram cu prietenii ,si mereu dupa ore ne petreciam timpul liber cu prietenii.
Intr-o zi el se comporta ciudat,insa nu intelegiam de ce.
Chestia era ca nu ma mai dorea in viata lui.
Am inceput nici eu sa nu il mai deranjez,doriam sa ii ofer toata libertatea crediam ca asta va duce spre bine,pentru el.

Intr-o zi dupa ore am plecat cu fratele lui la el acasa ,m-a telefonat  mama lui. Zicea ca doreste sa ma vada.Am ajuns la el acasa,mama lui imi vorbia despre el ,insa inima mea sa sfarima la fiecare cuvint  ce tinea de el.
Am vorbit multe lucruri dupa care am plecat acasa.
Totul se prabusia in fata mea.El iera imaginea ce o vediam peste tot.
Doriam ca macar o data sa il mai vad...Il iubiam







Cred ca va place ceea ce scriu .E prima carte care o scriu aici.
Scuzati de greseli ,doarca scriu de pe telefon .
Cuntinuarea este ceea ce se apropie de prezent si tot ce scriu este intimplarea din viata mea.

Alb si negruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum