1 Yanvar 1988 ci il Əfqan və Zərifənin ailəsində körpə dünyaya gəlir .Yeni ailə qurmuş cütlüyün övlad sevinci onlarin gözlərindən aydın hiss olunurdu .ƏfqanIn atasI Siyavuş kişidə nəvəsinin olması şərəfınə rayonda qurban kəsdirib yetim-yesirə paylamisdi .Zərifənin atasigildədə eyni sevinc yasanirdi .Zaur kişinin sevinci o qədər bəlli olmasada gənc yaşında nənə olan Pərvinin sevinci aydın bəlli olurdu
Bir həftə sonra Zərifə körpəsi ilə xəsdəxanadan böyük bir xoşbəxtliklə ayrildi. Onun atası, anası, qardas-bacisi hemcinin Əfqanın yaxın qohumlarıda dünyaya gəlmiş korpeni gormək arzusu ile xəstəxana qarşısına yığılmışdılar .Hərkəs Zərifəni təbrik edir uşağa uzun ömür xoşbəxt həyat süməsini arzu eləyirdilər. Sevincli ailə xəstexanada yarımcıg qalmış şadlıqlarını evdə davam elədilər .Evin qapısında körpə və Zərifənin şərəfinə qaynatası Siyavuş kişi 3dənə qurban kəsib payladı.Hərkəsin sevinci xosbəxtliyi üzündən bəlli olunurdu. Körpənin üzündəki gözəllik, məsumlug hərkəsi özünə heyran qoyurdu. Körpəyə ad qoyma məsələsi evin agsaqqalı olan Siyavuş kişiyə həvalə edildi .Siyavuşda çox fikirləşmədən körpəyə Rəsul adın qoyur. Ona adı kimi gözel insan olmagi arzu edir .Bir il sonra yəni Rəsulun 1 yaşinda ailə böyük məclis qurur. Yaxınlar, qonşular, qohumlar bir sözlə hərkəs dəvət edildi. Təşkil olunmuş ziyafətdə Resula sag-salamat böyüyüb məktəbi bitirməsini, ali təhsil almasını və ata –anasına, millətinə xeyirli övlad olması arzu edildi . Əfqanın ailəsində növbəti sevinc bundan iki il sonra yəni 1989-cu ilin oktyabr ayında yaşandı. Ailənin ikinci övladı Əkbər dünyaya göz acır.Rəsulun Məktəb illəri ölkənin agır vaxtlarına təsadüf etmişdi. Onun atası Qarabağ döyüşlərində iştirak etmək ücün Agdama yollanmışdı. Zərifə ise yenidən ata evinə dönmüşdü .Hərkəs cox narahat idi .Hərgün gələn şəhid xəbərləri insanları qorxuya salırdı .Əfqan müharibədə iştirak etdiyi vaxtda anasi dünyasını dəyişdi. Əfqana isə anasının ölüm xəbəri deyilməmişdi daha doğrusu deyilə bilməmişdi. Əfqan anasıni itirməsini yalnız 1994cü ilin fevral ayinda döyüşlər bitdikdən sonra evə dönərkən bilmişdi . Anasının ölüm xəbərini eşidərkən çox acı cəkmişdi. Anasını cavan yaşda itirən Əfqan uzun müddət özünə gələ bilməmişdi. Rəsul cətinliklərə baxmayarağ 1995-ci ildə 1-ci sinfə getmişdir. Onun istedadı ele ilk günlərdən hiss olunmaga başlayırdı .Rəsul sinifdə usaglarin edə bilmədyi çətin tapşırıqları qısa zamanda çətinlik çəkmədən həll etmesi müəllimlərini heyran qoymusdu.Ailə müəllimlərin məsləhəti və israrlə tələbi ilə Rəsulu 8-ci sinifdən Türk liseyinə göndərməyə razı olur. Rəsul liseyə qəbul imtahanında maksimum nəticə gösdərərək tam ödənişsiz liseyə qəbul olur. Rəsul liseydəki müəllim həyetinidə öz savadı ilə heyran qoyur. .2008-ci ildə Rəsul liseyi birinciliklə bitirmiş və Türkiyenin nüfuzlu Istanbul Dövlət Universitetində oxumag haqqı qazanır .Rəsulun uğurları ən çox anası Zərifəni sevindirirdi. Zərifə oğlu ilə qürur duyurdu . Rəsul həmin ilin payızında Türkiyəyə yollandi .O ən cox sevdiyi Istanbul şəhərinə ayağ basanda sevincindən göz yaşlarını saxlaya bilmədi. Onun bu sevincini kəlimələrlə ifadə eləmək çox çətindi .Rəsul yubanmadan universitətə yollandı. Burada rehberlik bu savadli,bacarığlı gənci məmnuniyyətlə qarşılamiş hər problemini həll edəcəyinə söz vermisdi..
YOU ARE READING
Soyuq Dekabr
RomanceNergiz balaca boy gozel gozlu agilli hərzaman məqsədləri ücün mübarizə aparan həyatda heczaman geriyə atdim atmagi sevməyən ata-anasının onuncun qurdugu heyatı mecburen yasamlı olan sonradan həyatın üzünə güldüyü gənc yaşlarında ən yüksək zirvələrə...