Bölüm 2

30 5 0
                                    

        1993-cü il Dekabr ayının 9-unda övlad həsrəti cəkən Daşdəmirovlar ailəsində körpə səsi    eşidilir. Ailənin sevinci sözlərlə ifadə eləmək çox çətin idi . Gec gələn Körpəyə Nərgiz ismi qoyulur. Abbas kişinin sevinci gözündən hiss olunurdu. Qızına öz anasının ismin qoyan Abbas həm ata olmag sevincini, həmdə anasının adını yasatmagin sevincini yaşayır .Nərgiz həm uzun illər həsrətlə gözlənilən körpə həm də evin tək övladı olması onun üzərində ata-anasinin esmesinə səbəb olur . Valideynlərinin ifrat təlaşı və həyacanı Nərgizi bəzən çox sıxırdı .Nərgizi 7-ci sinfə qədər hərgün məktəbə anası aparır anası gətirirdi . Məlahət xanım sanki qızını   aparmadıgı gün onun başına nəsə iş gələcəyindən qorxub hərgün onu özü aparıb gətirirdi .            Nərgizə bir çox qadağalar qoyulmasına baxmarayag Nərgizin həmşə istədiyi olurdu .Nə istəsə alinir ne deyilsə edilirdi.Bu Nərgizin çox xoşuna gəlirdi. Nərgiz ilk dəfə tək şəhərə 10 cu sinfdə sinif yoldaşları ilə çıxa bilmişdi .Nərgizin ən böyük xəyali xəyallarının şəhəri olan Londana getmek, orda təhsil almağ idi . Nərgizim qeyri-adi savada sahib olması eyni zamanda ingilis, rus ve alman dillərini hələ 8ci sinifdə olarkən mukəmməl səviyyədə öyrənməsi onuncün müsbət bir cəhət idi .Nərgiz 11-ci sinfə keçdiyi zaman ailəsi ilə ilkdəfə qarşı-qarşıya gelir. Nərgiz oxumağ ücün xaricə getmək isdədiyini deyəndə atası Abbas kişi qızının sözünü bitirməsinə imkan vermədən sözünü kəsib belə birşeyin olmayacağını qızına sərt şəkildə dedi .Nərgiz atasının köhnə fikirli olmasına, ona belə qadağalar qoymasına hirslənib ağlayarağ otağına getdi .Nərgiz 1il ərzində ne billah elədisə atası heccürə qızının tək başina xarici ölkəyə getməsinə icazə vermedi. Verədə bilməzdi illər sonra dünyaya gəlmiş, birsaniyə belə gözünün önündən uzağa getməyən övladını yad bir ölkəyə tək başına göndərə bilməzdi. Həm Abbas kişi mentalitetinə bağli kişi idi. Onun fikrincə qiz ata-anasının yanında olmalı idi. Nərgiz isə atası ilə hec cür razilaşmır ama məcbur şəkildə hərdəfə o deyən fikrə razılığ verirdi.Nəhayət 2010-cu il may ayında Nərgiz 11-il təhsil aldığı 20 nömrəli məktəbin mezunları cərgəsinə qoşulur .

Soyuq DekabrDove le storie prendono vita. Scoprilo ora