Bölüm 3

30 3 2
                                    


     Rəsul 1 və 2-ci kursları maksimum nəticə ilə başa vurduqdan sonra yay tətilində evlərinə dönür . O sevincli, xoşbəxt gəlməsinə baxmayarağ evdəki hadisələr onu çox kədərləndirir . Onu ən çox üzən şey anasının xərçəng xəsdəsi olması və bu xəsdəliyin onun bütün bədəninə yayılarag onu addım-addım ölümə aparması idi. Bu xəbərin Rəsula deyilməməsi ondan gizlədilməsi onu üzən başqa bir səbəb idi .

Rəsul ən yaxın dostu və sinif yoldaşı olmuş Almaniyada təhsil alan Kənana zəng vurub ondan yardım istədi .Kənan Berlin universitetində cərrahlıg təhsili alırdı .Rəsulun xahişini tez bir zamanda həll edən Kenan universitetdəki muəllimlərinə bu barədə məlumat verir.Kənan dostuna ona tez birzamanda xəbər verəcəyini söyləyir. Qısa zaman sora Kənan zəng vurub Rəsula həkimin təcili xəsdəni müayinə etemək istədiyini bildirir.Kənan Rəsula Zərifə xalanı təcili bura gətirməyin lazım olduğunu deyir .Rəsul dostuna çox minətdarlığ bildirib yaxın 2-3 günə gələcəklərini bildirdi. Zərifənin Almaniya səyahəti xeyli uğurlu alındı programlı şəkildə edilən kemoterapiya mualicəsi xəsdəliyin təsirin azaltmaga yardımcı oldu . Zərifəyə daim özünə diqqət eleməsi tövsiyə olundu .Almaniya səfərinin xərclərinin yarısını Rəsulun rədd eləməsinə baxmayarağ Kənan öz üzərinə götürdü .

Kənan- Rəsul Zərifə xala mənimdə anamdı.Bu ona övladlığ borcumdu yerine yetirirəm deyərək Rəsulu çıxılmaz vəziyyətə qoyur .Üç həftəlik müalicədən sonra Rəsul və anası Bakıya geri döndülər 

Soyuq DekabrWhere stories live. Discover now